Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)( Ноутбук Dell Vostro 15 5590 (N5104VN5590ERC_W10) Gray)
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2020-08-05-004588-c ● f836787d2caf4271b65108e645e6ead7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23928294 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,75 |
Контактна особа: |
Гайдар Алла 380679650424 alla.gaydar@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 17:10 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 12:01 |
Оголошення.doc |
06 серпня 2020 12:01 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-05-004588-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 06 серпня 2020 09:35
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 15:05
Відповідь на вимогу по закупівлі надана
Номер вимоги: UA-2020-08-05-004588-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 17 серпня 2020 18:30
Вимога про дискваліфікацію
Шановний Замовник, Вами було визнано переможцем пропозицію учасника ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ". Проте наявні підстави для відхилення пропозиції ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ". Предметом закупівлі є ноутбук Ноутбук Dell Vostro 15 5590 (N5104VN5590ERC_W10) або аналог. Ноутбук Dell Vostro 15 5590 (N5104VN5590ERC_W10) оснащений високоякісною матрицею типу WVA з кутами обсягу 178/178; має 1 порт USB 3.1 Type-C Gen 1; ноутбук виготовлен із найсучасніших матеріалів - при діагоналі 15,6" його вага всього 1,66 кг. Учасником ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" запропоновано ноутбук Ноутбук Dell Vostro 3590. 1) Учасник навіть не вказав повну назву моделі, що унеможливлює перевірити у вільних джерелах відповідність характеристик запропонованого ним товару. Згідно офіціної сторінки Dell Вам запропоновано значно гірший ноутбук, який не є аналогом. 1)Ноутбук Dell Vostro 3590 оснащено звичайною матрицею типу TN, яка має погані кути обсягу та якість передачі кольору у порівнянні з типом WVA. 2)Не має вбудованого 1 порт USB 3.1 Type-C Gen 1. 3)Ноутбук має значно вищу вагу - 2,17 кг. Якщо Ви приймаєте пропозицію та вважаєте , що наданий у пропозиції учасником ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" повним аналогом, то навіщо у Оголошенні Ви обрали саме вискоякісний та сучасний за ВСІМА характеристиками ноутбук серії Dell Vostro 5590? Якщо не має різниці у якості, то навіщо виробник Dell вигототовляє теж саме за більші грощі? Приймаючи таку пропозицію Ви дискримінуєте тих учасників, яки запропонували Вам ноутбук зі 100% відповідними характеристиками. Враховуючи вищевикладені не відповідності, запропонований ноутбук не можна вважати аналогом. Він не відповідає вимогам технічного завдання, тому така пропозиція має бути відхилена.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 12:00
Департаментом громадського порядку і цивільного захисту ДМР разом із техніками було ще раз опрацьовано пропозиції учасників. Дійшовши до висновку, що обрана пропозиція є для нас як технічно так і найбільш економічно прийнятною. Рішення прийняте відповідно до вимог чинного Законодавства .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" |
23 886,00
UAH
|
20 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
21 680,00
UAH
|
21 680,00
UAH
|
Документи |
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович |
23 500,00
UAH
|
23 500,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
25 986,00
UAH
|
24 960,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
26 000,00
UAH
|
26 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" #43509985 |
Відхилено |
20 000,00
UAH
|
17 серпня 2020 12:43
|
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3197623013 |
Переможець |
21 680,00
UAH
|
17 серпня 2020 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 13:26
|
договор №3.pdf | укладений |
21 серпня 2020 13:24
|