Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги щодо вивезення та утилізацію твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-08-05-004574-c fa864e72793041b287717ca0b62cae7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Наталія Олександрівна

380445023703
kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04159, Україна , Київська обл., Київ, вул. Юрія Кондратюка, буд.8
Контактна особа: Мельник Наталія Олександрівна
380445023703,
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:22
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


документи подаються українською мовою. Категорія велике підприємство, яке забезпечує потреби держави абоо територіальної громади. Вид забезпечення тендерних пропозицій банківська гарантія згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 Одиниця
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги щодо вивезення та утилізацію твердих побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04159, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України сплатити надані Виконавцем послуги з відстрочкою платежу до 30 календарних днів, починаючи з дати підписання Сто-ронами Акту наданих послуг у разі затримки фінансування на ці видатки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:32
ТД вивіз сміття 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УТІЛ ГРУП" 104 760,00
UAH з ПДВ
87 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА" 120 450,00
UAH з ПДВ
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА 148 000,00
UAH з ПДВ
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 22:02
ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2020 22:02
Протокол.pdf
20 серпня 2020 22:02
Техпаспорт.pdf
20 серпня 2020 22:02
Виписка.pdf
20 серпня 2020 22:02
Техпаспорт ДАФ.pdf
20 серпня 2020 22:02
Статут.pdf
20 серпня 2020 22:02
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 серпня 2020 22:02
Наказ.pdf
20 серпня 2020 22:02
проект договору.pdf
20 серпня 2020 22:02
Персональні дані.pdf
20 серпня 2020 22:02
акти виконаних робіт.pdf
20 серпня 2020 22:02
технічні вимоги.pdf
20 серпня 2020 22:02
Довідка довкілля.pdf
20 серпня 2020 22:02
тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 22:02
Довідка санкції.pdf
20 серпня 2020 22:02
Лист гарантия ст. 17.pdf
20 серпня 2020 22:02
Витяг ПДВ УТІЛ ГРУП.pdf
20 серпня 2020 22:02
Ліцензія.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 11:59
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:20
577 Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 17:20
ТТН медогляд.pdf
20 серпня 2020 17:20
Протокол ТО 7045.pdf
20 серпня 2020 17:20
Протокол ТО 7044.pdf
20 серпня 2020 17:20
Протокол ТО 7042.pdf
20 серпня 2020 17:20
Протокол ТО 5898.pdf
20 серпня 2020 17:20
Протокол ТО 5896.pdf
20 серпня 2020 17:20
Протокол ТО 1815.pdf
20 серпня 2020 17:20
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 17:20
Лист відгук.pdf
20 серпня 2020 17:20
584 Лист -згода.pdf
20 серпня 2020 17:20
582 Технічні вимоги.pdf
20 серпня 2020 17:20
191227 Опис статут ПП.pdf
20 серпня 2020 17:20
190228 Виписка + Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 09:10
Електронний підпис
08 вересня 2020 09:10
Інформаційна довідка.pdf
08 вересня 2020 09:10
Довідка ДПІ.pdf
08 вересня 2020 09:10
Dovidka_20232456280400501625.pdf.p7s
08 вересня 2020 09:10
Dovidka_20232456280400501625.pdf
08 вересня 2020 09:10
Електронний підпис
08 вересня 2020 09:10
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:41
Підписаний_G0820-1711-GL_tender.pdf
20 серпня 2020 18:41
Технiчнi вимоги.pdf
20 серпня 2020 18:41
Тендерна пропозицiя.pdf
20 серпня 2020 18:41
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УТІЛ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "УТІЛ ГРУП"
#38928228
Відхилено 87 960,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 11:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
Відхилено
88 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 12:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 серпня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА
#3031405602
Переможець 148 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:27

Документи

27 серпня 2020 10:53
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:50
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:49

код ЄДРПОУ 38928228 у ЄДР не знайдено.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Тендерним комітетом вирішено розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (протокольне рішення № б/н від 01.09.2020р). Замовник, відповідно до абзацу 2, п.16 статті 29 Закону про публічні закупівлі, розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Зазначаємо, що Повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей містить таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 1.1. - Виконавець здійснює спорожнення контейнерів і перевезення побутових та негабаритних відходів за допомогою спеціальних транспортних засобів: • з верхнім завантаженням для контейнерів 0,75 м.куб.; - інформація відсутня 1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)* за предметом закупівлі складена учасником за наступною формою: Предмет договору Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Адреса, контактні телефони, прізвище, ім’я, по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір * Інформація може надаватися про договір, який виконується 3.2. Копії договорів, (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. - аналогічний(і)договір(и) (копія) Позитивний відгук контрагента за наданою копією договору, який має бути наданий не раніше ніж за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій. – надано копія одного договору та одного позитивного відгуку; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2.1.В підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, указаних в Додатку 4 до ТД; 2.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно Додатку 2 пункту 3. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати інформацію про наявність обладнання (автомобіля) з верхнім завантаженням для контейнерів 0,75 м.куб.; 3.2.Завантажити копію аналогічного договору та позитивного листа відгуку.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

02 вересня 2020 16:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗІНЧЕНКО ОКСАНА ВІКТОРІВНА
#3031405602
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:42
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 10:45
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 12:26
договір 3.pdf укладений
21 вересня 2020 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення додаткового рахунку
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 148 000,00
UAH