Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по проекту: «Реконструкція фундаменту та покрівлі сільського будинку культури в селі Кобелячок по вулиці Світанкова, 21»
Очікувана вартість
3 768 267,20 UAH
UA-2020-08-05-004517-c 6d3b612c731540f78678332f60c150a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ємець Ніна Іванівна

+380989337135 prishib.sil2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК Виконавчий комітет Пришибської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04384687
Місцезнаходження: 39750, Україна , Полтавська обл., село Пришиб, вул. Центральна, будинок 46
Контактна особа: Ємець Ніна Іванівна
+380989337135
prishib.sil2017@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:39
Очікувана вартість: 3 768 267,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


закупівля здійснюється з метою виконання робіт по проекту; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Мова, якою мають бути підготовлені та подані тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи по проекту: «Реконструкція фундаменту та покрівлі сільського будинку культури в селі Кобелячок по вулиці Світанкова, 21»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39753, Україна, Полтавська область, с. Кобелячок, вул. Світанкова, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Попередньої оплати, на підставі отриманих рахунків від Генпідрядника на розрахунковий рахунок відкритий в органах Державної казначейської служби України на строк не більше трьох місяців в межах 30% від річного обсягу робіт, протягом 10 банківських днів згідно Плану фінансування робіт (Додаток 3), але не раніше отримання Замовником дозволу на початок виконання будівельних робіт та улаштування будівельного майданчика, які Генпідрядник зобов’язаний виконати протягом поточного бюджетного періоду. Використання попередньої оплати Генпідрядник повинен підтвердити (Актами приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3). Надану попередню оплату Генпідрядник зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику не пізніше дня настання підстави для повернення. Якщо надання попередньої оплати припадає на IV квартал, то невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику не пізніше 20 грудня поточного року. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Поетапної оплати проміжними платежами в міру виконання робіт, що проводяться Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 16:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:26
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
05 серпня 2020 16:26
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
05 серпня 2020 16:26
Додаток 2 Проект договору.docx
05 серпня 2020 16:26
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
05 серпня 2020 16:26
Тендерна_документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 10 серпня 2020 15:04
Дата відповіді: 12 серпня 2020 14:29
В п. 5.6.5 розділу 3 Тенденрої документації зазначено: На підставі частини 15 статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації. Просимо уточнити - яким чином наявність (відсутність) зазначеної довіреності від Учасника!! може вплинути на отримання необхідної інформації Замовником від третіх осіб??? Оскільки такий процесс не вимагає отримання доручення, просимо пояснити, які законодавчі норми, на Вашу думку, встановлюють зазначену Вами вимогу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши порушене Вами питання, а також виходячи з норм чинного законодавства, яке регулюю питання передачі даних та інформації про третіх осіб вимагає попередньої згоди таких осіб на передачу даних та/або інформації, якою вони володіють.
У зв’язку з цим, а також з метою уникнення подібних ситуацій було прийнято рішення про встановлення вимоги в частині надання Вами, як потенційно можливими учасниками довіреності на посадову особу замовника на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що у жодному разі не може вважатися порушенням.
Роз'яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 10 серпня 2020 16:12
Дата відповіді: 12 серпня 2020 14:29
Згідно п. 2 розділу 3 тендерної документації: У випадку, якщо статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в Статуті або іншому установчому документі потребує затвердження такого договору загальними зборами чи іншим органом юридичної особи, а пропозиція учасника перевищує зазначену у Статуті або іншому установчому документі суму, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проектом договору, який викладений у Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язання затвердити договір про закупівлю. Просимо уточнити, який саме документ може бути надано за підписом єдиного учасника ТОВ? При цьому просимо врахувати , що таким учасником все рівно буде надано рішення про уповноваження керівника підприємства на укладення відповідного договору за умовами закупівлі в результаті визнання переможцем...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши порушене Вами питання повідомляю, що у даному випадку передусім необхідно виходити з умов передбачених Вашими установчими документами, які регулюють порядок та спосіб надання будь-яких обмежень та/або повноважень відносно ведення своєї господарської діяльності. У разі наявності будь-яких обмежень в установчих документах за умови прийняття рішень одноосібно власником (єдиним) учасником ТОВ, то маємо звернути Вашу увагу, що дане питання більше стосується безпосередньо Вас, та не залежить від нас, оскільки ми як Замовник не маємо правових підстав робити певні вказівки в частині ведення та складання, і як наслідок затвердження установчих документів. При цьому, відповідаючи на Ваше питання за таких обставин Вам, як єдиному учаснику ТОВ, за умови наявності будь-яких обмежень у Ваших установчих документах достатньо буде надати рішення учасника (власника) ТОВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-004517-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:33548677
Дата подання: 15 вересня 2020 13:25
Скасування рішення про визначення переможця
Виконавчим комітетом Пришибської сільської ради Полтавської області проводяться відкриті торги щодо закупівлі «Роботи по проекту: «Реконструкція фундаменту та покрівлі сільського будинку культури в селі Кобелячок по вулиці Світанкова, 21» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (UA-2020-08-05-004517-с).

За результатами розгляду тендерно їпропозиції Приватного підприємства "Соломон" (код ЄДРПОУ 04384687) її було прийнято, а Приватне підприємство «Соломон» визнано переможцем, про що замовником торгів складено та оприлюднено протокол №56 від 08.09.2020 року.

Ми, як учасник означеної закупівлі, уважно вивчивши документи Приватного підприємства «Соломон», прийшли до висновку, що подана ним тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України №922-VIII«Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та має бути дискваліфікованою, а рішення про визнання переможця скасоване.
Доказом невідповідності вимогам є відсутність у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Соломон» ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій на виконання робіт з вогнезахисту лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах, а також використання вогнезахисного засобу (п.45, п.46 Додатку №3 до тендерної документації «Технічне завдання»).

Так, згідно п1. Розділу V«Правил з вогнезахисту», затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України26 грудня 2018 року N 1064Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України14 березня 2019 р. за N 259/33230 визначено:
«Роботи з вогнезахисту виконуються суб'єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту».

Також з огляду на тендерну документацію Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Частина 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»
Тендерна пропозиція повинна складатися з:
9. Копії ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності (якщо не має ліцензії у паперовій формі необхідно надати довідку, складену в довільній формі, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або довідку, складену в довільній формі, яка містить відомості про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності; або оригінал чи належним чином завірену копію рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії, про видачу відповідної ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. До довідки необхідно долучити видруківку(и) з сайт(ів) органу(ів) ліцензування), чинну на дату розкриття пропозицій. Термін дії ліцензії повинен бути не менше ніж до кінця 2020 року.
Тендерна пропозиція повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання тендерних пропозицій. У разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
Тендерна пропозиція учасника також не містить інформації ,яка вказана в розділіIIIп.7. а саме.про те ,що «Додатково під час подання тендерної пропозиції обов”язковим є заповнення окремого текстового поля електронної форми,де зазначається інформація про те,що учасник не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт».

В тендерній пропозиції приватного підприємства «Соломон» ліцензія Державної служби України з надзвичайних ситуацій на виконання робіт з вогнезахисту відсутня, також відсутня інформація щодо субпідрядників,яких учасник не планує залучати на проведення робіт з вогнезахисту, а тому пропозиція не відповідає вимогам,вказаним вище.

Тендерна документація Розділ V«Оцінка тендерної пропозиції» Частина 3 «Відхилення тендерних пропозицій» наголошує, що
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною 1 статті 17 Закону;
- не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

З урахуванням викладеного вище, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця закупівлі«Роботи по проекту: «Реконструкція фундаменту та покрівлі сільського будинку культури в селі Кобелячок по вулиці Світанкова, 21» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (UA-2020-08-05-004517-с) та відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Соломон».

В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою в Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету для вирішення цього питання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2020 15:18
Уповноважена особа Виконавчого комітету Пришибської сільської ради, Ємець Н.І. розглянула Вашу вимогу та повідомляє про наступне.
Так, дійсно відповідно до вимог п.п. 9 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції копії ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності (якщо не має ліцензії у паперовій формі необхідно надати довідку, складену в довільній формі, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або довідку, складену в довільній формі, яка містить відомості про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності; або оригінал чи належним чином завірену копію рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії, про видачу відповідної ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. До довідки необхідно долучити видруківку(и) з сайт(ів) органу(ів) ліцензування), чинну на дату розкриття пропозицій. Термін дії ліцензії повинен бути не менше ніж до кінця 2020 року.
На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ПП «Соломон» надано ліцензію від 14.11.2018 №68-Л. Таким чином, жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «Соломон» у цій частині не було.
При цьому, відповідно до вимог пункту 7 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядних організацій учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження субпідрядника, види робіт, які доручатимуться йому на виконання та орієнтовну вартість робіт субпідрядної організації сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції,з обов’язковим наданням ліцензій та інших дозвільних документів, якщо отримання ліцензії та інших дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що вартість робіт з вогнезахисту за результатами перегляду наданих у складі тендерної пропозиції ПП «Соломон» розрахунків не перевищує дану межу Учасники не зобов’язані були надавати інформацію про залучення субпідрядних організацій у складі поданих ними тендерних пропозицій, а тому підстав для відхилення поданих ними тендерних пропозицій у цій частині також не було.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на те, що окремої додаткової вимоги в частині надання будь-яких інших ліцензій, у тому числі на роботи з вогнезахисту тендерна документація не містила, підстав для прийняття рішення про відхилення тендерних пропозицій через її відсутність не було, що у жодному разі не може вважатись порушенням, і як наслідок подана Вами вимога залишається без задоволення.



Уповноважена особа _____________ Н. І. Ємець

Документи подані скаржником

15 вересня 2020 13:25
Вимога СТТБ.pdf

Документи

16 вересня 2020 13:13
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ" 3 577 472,11
UAH з ПДВ
3 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ" 3 577 667,30
UAH з ПДВ
3 557 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Соломон" 3 746 072,40
UAH з ПДВ
3 746 072,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 13:40
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:38
Штатний розпис.pdf
21 серпня 2020 13:38
Рішення 1-06.pdf
21 серпня 2020 13:38
Протокол НР.7Z
21 серпня 2020 13:38
Платіжне доручення 2565.pdf
21 серпня 2020 13:38
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 серпня 2020 13:38
Ліцензія.pdf
21 серпня 2020 13:38
Лист для клієнті1.7z
21 серпня 2020 13:38
исх_КЕС 130_Лист-відгук.pdf
21 серпня 2020 13:38
Дозвіл.pdf
21 серпня 2020 13:38
Договір оренди склада.PDF
21 серпня 2020 13:38
Гарантія 6978-20.7z
21 серпня 2020 13:38
Витяг.pdf
21 серпня 2020 13:38
Витяг із Статуту.7z
21 серпня 2020 13:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 серпня 2020 13:38
Банківська ліцензі1.7z
21 серпня 2020 13:38
Баланс 2019.pdf
21 серпня 2020 13:38
Которис imd.imd
21 серпня 2020 13:38
Кошторис.pdf
21 серпня 2020 13:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 14:58
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:56
Відгук.pdf
01 вересня 2020 14:56
Розрахунки №1-4.pdf
01 вересня 2020 14:56
Пояснювальна записка.pdf
01 вересня 2020 14:56
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
01 вересня 2020 14:56
Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2020 14:56
Проект договору.pdf
01 вересня 2020 14:55
Копія трудових книжок.pdf
01 вересня 2020 14:55
Копія балансу за 2019 рік.pdf
01 вересня 2020 14:55
Графік виконання робіт.pdf
01 вересня 2020 14:55
Витяг.pdf
01 вересня 2020 14:55
Копія ліцензії ДСНС.pdf
01 вересня 2020 14:55
Копія дозволу.pdf
21 серпня 2020 21:23
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:22
Технічне завдання.pdf
21 серпня 2020 21:22
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 21:22
Розрахунки.pdf
21 серпня 2020 21:22
Протокол зборів.pdf
21 серпня 2020 21:22
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 21:22
Пояснювальна записка.pdf
21 серпня 2020 21:22
Письмове погодження.pdf
21 серпня 2020 21:22
Локальний кошторис.pdf
21 серпня 2020 21:22
Лист-підтвердження.pdf
21 серпня 2020 21:22
Лист-згода щодо мови.pdf
21 серпня 2020 21:22
Копія трудових книжок.pdf
21 серпня 2020 21:22
Копія статута.pdf
21 серпня 2020 21:22
Інформаційний лист.pdf
21 серпня 2020 21:22
Інвентарний опис.pdf
21 серпня 2020 21:22
Договірна ціна.pdf
21 серпня 2020 21:22
Довідка ст17.pdf
21 серпня 2020 21:22
Д-ка про звіт з праці.pdf
21 серпня 2020 21:22
Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 21:22
Відгуки.pdf
21 серпня 2020 21:22
Платіжне доручення.pdf
21 серпня 2020 21:22
Scan.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 14:12
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:04
Довідка ч 2 ст 17.PDF
09 вересня 2020 14:04
Довідка ДПС.PDF
09 вересня 2020 14:04
Довідка МВС.PDF
09 вересня 2020 14:03
Довідка п 6 ч 1 ст 17.PDF
09 вересня 2020 14:03
Довідка п 12 ч 1 ст 17.PDF
09 вересня 2020 14:03
Довідка підписант.PDF
21 серпня 2020 15:03
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:01
Реэстр документів.PDF
21 серпня 2020 15:01
Тендерна пропозиція.PDF
21 серпня 2020 15:01
Фінзвітність.PDF
21 серпня 2020 15:01
Опис.PDF
21 серпня 2020 15:01
Аналогічні договори.PDF
21 серпня 2020 15:01
Рейтинг.zip
21 серпня 2020 15:01
Довіреність.PDF
21 серпня 2020 15:00
Кошторис 1.PDF
21 серпня 2020 15:00
ПП_Соломон.pdf
21 серпня 2020 15:00
list439-20.pdf
21 серпня 2020 15:00
Гарантійні листи 2.PDF
21 серпня 2020 15:00
Витяг ЄДРПОУ.PDF
21 серпня 2020 15:00
Інвестшляхбуд 4.PDF
21 серпня 2020 15:00
Статут.PDF
21 серпня 2020 15:00
Лiцензiя.zip
21 серпня 2020 15:00
Довiренiсть_Рижий.zip
21 серпня 2020 15:00
ПП_Соломон.pdf
21 серпня 2020 15:00
Договір оренди бази.PDF
21 серпня 2020 15:00
Рейтинг_Скан.pdf
21 серпня 2020 15:00
Ліцензія_скан.pdf
21 серпня 2020 15:00
Гарантия_5467.zip
21 серпня 2020 15:00
Інвентарізація.PDF
21 серпня 2020 15:00
Фірма Кодар 1.PDF
21 серпня 2020 15:00
Підписант.PDF
21 серпня 2020 14:59
Договір МАГ СЕРВІС.PDF
21 серпня 2020 14:59
Довідка обладнання.PDF
21 серпня 2020 14:59
Платіжне доручення.PDF
21 серпня 2020 14:59
Інші документи.PDF
21 серпня 2020 14:59
Кошторис 3.PDF
21 серпня 2020 14:59
Довіреність_скан.pdf
21 серпня 2020 14:59
Листи - згоди.PDF
21 серпня 2020 14:59
Довідки лист ст 17.PDF
21 серпня 2020 14:59
Гарантійні листи.PDF
21 серпня 2020 14:59
Договір Растегаєв.PDF
21 серпня 2020 14:59
Кошторис 2.PDF
21 серпня 2020 14:59
IMG_0002.pdf
21 серпня 2020 14:59
Договір СІ 2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ"

ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ"

ПП "Cоломон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ"
#34980441
Відхилено 3 550 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 13:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 15:38
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ"
#33548677
Відхилено 3 557 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 16:00
Приватне підприємство "Соломон"
#31574511
Переможець 3 746 072,40
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 13:48

Вимога про усунення невідповідностей

від 27.08.2020 №03-25/140 Товариство з обмеженою відповідальністю «КОСТА-ПРОЕКТ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог п.п. 5.1.1. п.5. Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям передбачалось надання Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). *Наявність в учасника власного автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Наявність в учасника орендованого автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією договору оренди транспортного засобу/машини та копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Залучення автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг підтверджується копією договору про надання послуг відповідно до якого залучається транспортний засіб. При цьому відповідно до п.п. 5.1.2. при використанні власного або орендованого автотранспорту/будівельних машин надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів. При залученні автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОСТА-ПРОЕКТ» надано довідку від 12.08.2020 №12/08/2020/2 про технічні можливості (наявність обладнання, приладів та механізмів). Після детального розгляду та аналізу зазначеної вище довідки, а також інших документів наданих у якості документального підтвердження права власності та/або користування було виявлено відсутність документального підтвердження права власності на позиції №1 та №5 довідки від 12.08.2020 №12/08/2020/2 про технічні можливості (наявність обладнання, приладів та механізмів), а саме на електропилку ланцюг ПЦ 16/2000т 2т ВТ OREGON 400мм та стрічкову шліфувальну машину Інтерскол ЛМШ-76/900. Разом з цим, за результатами детального розгляду та аналізу відомості ресурсів було виявлено, що даний учасник планує та враховує ряд будівельних машин і механізмів, інформація про які загалом відсутня у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази, а саме автомобілів бортових, кранів, компресорів пересувних, нарізувачів поздовжніх та поперечних, що загалом ставить під сумнів можливість виконання робіт, оскільки виходячи з вимог тендерної документації передбачено зазначення у довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми інформації про безпосередньо ті механізми, обладнання та іншу матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання замовлення. Окрім цього, відповідно до вимог п.п. 5.1.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що при використанні власного або орендованого автотранспорту/будівельних машин надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів. При залученні автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг. Однак, за результатами перегляду тендерної пропозиції ТОВ «КОСТА-ПРОЕКТ» зазначеного вище документу виявлено не було, що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Виходячи з вимог п.п. 5.2.1. п. 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідки у довільній формі, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). На підтвердження відносин надати копії наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника). За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «КОСТА-ПРОЕКТ» було виявлено довідку від 12.08.2020 №12/08/2020/5 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід після перегляду, якої було встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки містить інформації про досвід роботи (років), проте встановити, який саме досвід мав на увазі учасник не має можливості, що тягне за собою необхідність уточнення даної інформації. Окрім цього, відповідно до вимог тендерної документації передбачалось надати копії наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника). Виходячи з побудованої у даний спосіб вимоги учасникам необхідно було надати інформацію про працівників, які мають трудові відносини безпосередньо з учасником. У свою чергу, за результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «КОСТА-ПРОЕКТ» було встановлено, що Іщенко Г.А., Лукашенко А.М., Лукашенко І.М., Пасічник В.В., Пипенко В.О., Скакун А.О. та Хоморецький В.Є. являються працівниками, що працюють за цивільно-правовими договорами, що є порушенням передусім виходячи з того, що трудові відносини регулюються трудовим законодавством та передбачають процес організації трудової діяльності, в той час предметом цивільно-правових відносин, у тому числі і договорів ЦПХ є отримання певного матеріального результату, що вимірюється у конкретних фізичних величинах, а саме виконання робіт договори підряду (гл. 61 Цивільного Кодексу України) або договір про надання послуг (гл. 63 Цивільного Кодексу України). При цьому, за результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «КОСТА-ПРОЕКТ», зокрема, файлу «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» було встановлено, що цивільно-правовий договір №01-06/20 від 01.06.2020 року, укладений з Іщенко Г.А. закінчив свою дію 30.06.2020 року. Разом з цим, цивільно-правові договори укладені з Хоморецьким В.Є. (договір №2-07/20 від 01.07.2020 щодо виконання демонтажних, сантехнічних та оздоблювальних робіт (поточний ремонт) побутових та сантехнічних приміщень перонної механізації на території ДП МА «Бориспіль»), Лукашенко А.М. (договір №1-07/20 від 01.07.2020 щодо виконання демонтажних, сантехнічних та оздоблювальних робіт (поточний ремонт) приміщень майстерні СГМА на території ДП МА «Бориспіль»), Лукашенко І.М. (договір від 01.04.2020 №6-04/20 щодо виконання демонтажних, сантехнічних та оздоблювальних робіт (поточний ремонт) адміністративно-побутового корпусу на території ДП МА «Бориспіль»), Пипенко В.О. (договір від 01.04.2020 №7-04/20 щодо виконання демонтажних, сантехнічних та оздоблювальних робіт (поточний ремонт) адміністративно-побутового корпусу на території ДП МА «Бориспіль»), Скакун А.О. (договір №8-04/20 від 01.04.2020 №8-04/20 щодо виконання демонтажних, сантехнічних та оздоблювальних робіт (поточний ремонт) адміністративно-побутового корпусу на території ДП МА «Бориспіль»), що не має жодного відношення до предмету закупівлі по даній процедурі та свідчить про відсутність документального підтвердження наявності працівників, яких учасник планує залучати до виконання робіт, які є предметом закупівлі. Дані аргументи додатково підтверджуються наданою у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОСТА-ПРОЕКТ» копією штатного розпису за результатами перегляду якому можна дійти висновку, що дане Товариство загалом не має у штаті працівників робітничих професій за винятком електромонтажника. При цьому, по Пасічнику В.В. у складі тендерної пропозиції загалом не було надано документу, який вимагався виходячи з умов тендерної документації. Відповідно до вимог п.п. 5.3.1. п. 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОСТА-ПРОЕКТ» надано довідку від 12.08.2020 №12/08/2020/8, яка містить інформацію про скорочене найменування контрагента з яким укладено договір та відсутня інформація про його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору. Разом з цим, відповідно до вимог тендерної документації передбачалось зазначення інформації про адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці та суму договору. Однак, всупереч встановленій вимозі та виходячи зі змісту довідки від 12.08.2020 №12/08/2020/8 ТОВ «КОСТА-ПРОЕКТ» зазначено інформацію лише прізвище та ім’я та/або ім’я по-батькові, оскільки не має можливості ідентифікувати особи контрагента та його номер телефону. При цьому, відповідно до викладеної вимоги згідно умов тендерної документації передбачається надання інформації про щонайменше два аналогічні договори, однак всупереч цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОСТА-ПРОЕКТ» надано інформацію лише про один аналогічний договір, копію лише одного договору та лист один лист-відгук, що також є порушенням. Окрім цього, відповідно до вимог п.п. 5.3.3. п. 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів оригіналів листів, відгуків про виконання договорів, що наведено у довідці. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «КОСТА-ПРОЕКТ» надано лист-відгук ТОВ «Коменегосервіс» від 12.08.2020 №130, який не містить інформацію про суму договору, що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.2. п.п. 5.2.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.3. п.п. 5.2.1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.4. п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.5. п.п. 5.3.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Приведену у відповідність довідку у довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). *Наявність в учасника власного автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Наявність в учасника орендованого автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією договору оренди транспортного засобу/машини та копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Залучення автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг підтверджується копією договору про надання послуг відповідно до якого залучається транспортний засіб. 3.2. Копію (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів. При залученні автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг 3.3. Приведену у відповідність довідку у довільній формі, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). 3.4. Копії наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника). 3.5. Приведену у відповідність інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору 3.6. Копію ще одного договору. 3.7. Приведений у відповідність оригінал листа-відгуку ТОВ «Коменегосервіс». 3.8. Оригінал листа, відгуку по ще одному додатковому договору. Уповноважена особа _____________ Н. І. Ємець

Документи

31 серпня 2020 13:30
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:07

код ЄДРПОУ 34980441 у ЄДР не знайдено.

Вимога про усунення невідповідностей

від 31.08.2020 №03-26/144 Товариство з обмеженою відповідальністю «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог п.п. 5.1.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачалось, що при використанні власного або орендованого автотранспорту/будівельних машин надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів. При залученні автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг. Під час детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» було встановлено, що даний учасник на умовах договору про надання послуг оренди №13-О від 01.06.2020, укладеного з ТОВ «Інвестшляхбуд-4» передбачено залучення автокрану КС3575 №ВІ96-78ВА. Про те, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» копії дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг виявлено не було. Відповідно до вимог п.п. 5.2.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачалось надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» надано довідку від 20.08.2020 №20/08/20-4 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури виконання договору, яка містить інформацію про досвід роботи за спеціальністю, років, що не відповідає умовам тендерної документації та порушенням. Окрім цього, відповідно до вимог тендерної документації передбачалось на підтвердження відносин надати копії наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника). Виходячи з побудованої у даний спосіб вимоги учасникам необхідно було надати інформацію про працівників, які мають трудові відносини безпосередньо з учасником. У свою чергу, за результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» було встановлено, що Саприкін Ю.В., Ткаченко В.А., Владимирова С.В., Гур’єв А.В., Нечволод С.В., Нечволод О.В., Гарагуля А.В., Полторацький С.В., Бамесбергер А.В. являються працівниками, що працюють за цивільно-правовими договорами, що є порушенням передусім виходячи з того, що трудові відносини регулюються трудовим законодавством та передбачають процес організації трудової діяльності, в той час предметом цивільно-правових відносин, у тому числі і договорів ЦПХ є отримання певного матеріального результату, що вимірюється у конкретних фізичних величинах, а саме виконання робіт договори підряду (гл. 61 Цивільного Кодексу України) або договір про надання послуг (гл. 63 Цивільного Кодексу України). Окрім цього, відповідно до п.п. 5.2.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції копії штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). Виходячи з вимог п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачалось надання інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» надано довідку від 20.08.2020 №20/08/20-5 за результатами розгляду, якої було встановлено, що вона містить інформацію про скорочене найменування контрагента з яким укладено договір та не містить інформації про телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору і суму договору. Виходячи з вимог п.п. 5.3.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання копії договорів, які вказані в інформаційній довідці, з обов’язковим наданням копії форми КБ-3. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «Копія договору ІТЦ Спецтехнології та додатки» після перегляду, якого копії форми КБ-3 виявлено не було, що є порушенням вимог тендерної документації. Відповідно до вимог п.п. 5.3.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачалось надання оригінали листів, відгуків про виконання договорів, що наведено у довідці. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» надано файл «Відгуки» після детального розгляду та аналізу, якого було встановлено, що усі листи-відгуки не містять адресації замовнику, що є порушенням. Виходячи з вимог п.п. 5.4.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю балансу та звіту про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. Відповідно до норм частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Таким чином, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно було надати фінансову звітність за 2019 рік. Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» фінансової звітності за 2019 рік виявлено не було. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.п. 5.1.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.2. п.п. 5.2.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.3. п.п. 5.2.2 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.4. п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.5. п.п. 5.3.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації 2.6. п.п. 5.3.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації 2.7. п.п. 5.4.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Копія дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг ТОВ «Інвестшляхбуд-4». 3.2. Приведену у відповідність довідку у довільній формі, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) 3.3. Копії наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) 3.4. Копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). 3.5. Приведену у відповідність інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору 3.6. Копію форми КБ-3 до договору ТОВ «ІТЦ Спецтехнології». 3.7. Оригінали листів-відгуку від ТОВ «ІТЦ «Спецтехнології» та ТХВ ТОВ «Естет» 3.8. Фінансова звітності за 2019 рік. Уповноважена особа _____________ Н. І. Ємець

Документи

03 вересня 2020 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Соломон"
#31574511
3 746 072,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 11:47
Договір про закупівлю.pdf укладений
24 вересня 2020 11:09