Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бульдозер
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2020-08-05-004403-a 69490911eb14484993a5faf397fdd39a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Диана Лазарева

+380634675409 nikkomuntrans@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 32459822
Місцезнаходження: 54042, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. СКОРОХОДОВА, буд. 199
Контактна особа: Диана Лазарева
+380634675409
nikkomuntrans@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 13:22
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 13:22
Початок аукціону: 08 вересня 2020 12:43
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Бульдозер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54034, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв , вул. Кузнецька, 199
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється безготівковим розрахунком протягом 10-ти банківських днів від дня постачання товару на склад Замовника, який розташований за адресою: м. Миколаїв, вул. Кузнецька, 199 (колишня Скороходова) . Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 13:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 13:37
ТД 2020 рік КП МКТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

внесення змін в тендерну документацію для розширення кола учасників
Дата подання: 20 серпня 2020 09:48
Дата відповіді: 25 серпня 2020 14:27
Шановний Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, чітко вбачається, що відповідно до умов документації та характеристик предмету закупівлі – дана закупівля сформована для постачання бульдозеру на базі трактору ЧТЗ-Уралтрак, але не заводського виконання, в зв’язку з обмеженнями та рішенням РНБО України про санкції (постачання заводської моделі серійного виробництва неможливе), а зборки одиночного виробу бульдозера, сумнівної зборки та не обов’язково бульдозера Б-10М, можливо під іншою назвою (так як кожна одиночна збірки може мати свою назву), що не змінює самої суті – одиночної збірки (саме збірки, а не виробництво) на території України з комплектуючих бувших у використанні, зокрема – це рама бульдозера, двигун та інші конструкційні деталі, виробництва в Україні яких немає. Зазначений Вами показник «Номінальна потужність двигуна, не менше кВт (к.с.) 132 (180)» - може відповідати лише новому бульдозеру ЧТЗ-Уралтрак, з новим двигуном ЯМЗ-236 (випуск двигунів Д-180 та їх комплектуючих припинено виробником з вересня 2019 року й по сьогодні). Тому бульдозер, який буде пропонувати учасники, незалежно від його конкретної назви – всі будуть з двигуном Д-180, чотирициліндровим з робочим об’ємом 14,48л., який вже не виробляється, але на жаль до сих пір застосовується у вигляді бувших у використанні. Звертаємо Вашу увагу, що на даний час, на території України, здійснюється лише поодинока збірка бульдозерів з відновлених комплектуючих, які знято з виробництва. Придбання Замовником бульдозера, який є поодинокою збіркою на території України, з двигуном ЧТЗ-Уралтрак, який вже знято з виробництва, та подальше його обслуговування та надійна експлуатація під великим сумнівом. Не доречно витрачати бюджетні кошти на придбання сумнівної техніки. Якщо тільки немає чіткої домовленості між учасником та Замовником, та в зв’язку з цим лобіювання інтересів останнього. Для запобігання неякісного постачання продукції для Вашого підприємства, просимо Вас розглянути можливість включення до тендерної документації наступне: 1. Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції детальний опис запропонованого товару, з усіма технічними параметрами, зокрема двигуна, зазначити кількість циліндрів, робочий об’єм, тип запуску дизельного двигуна (а не пускового). 2. Графічне зображення товару, що пропонується; 3. Оригінал листа від учасника із зазначенням ідентифікаційного номеру VIN (PIN) товару, що пропонується; 4. Фотографії Товару, що пропонується з чотирьох боків, з чітким зображенням ідентифікаційних табличок Товару та номеру на рамі, фото двигуна, що підтверджують саме запропонований Товар учасника; Також, відповідно до таблиці 2, організаційної частини ТД Замовника, зазначено: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - сертифікат відповідності на товар; - декларацію про відповідність технічному регламенту безпеки машин; - сертифікату ISO 9001 виробника; - детальне зображення (проспект запропонованого товару); -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; - сертифікат якості або паспорт/формуляр на товар. Примітка: В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (обґрунтуванням) на діючий нормативно-правовий акт України.» Вимагаємо видалити дану примітку, в зв’язку з тим, що термін постачання, передбачений ТД, на протязі 10 робочих днів – дозволяє надати зазначені документи в таблиці 2. Зазначена примітка лише дає можливість маніпулювання учасниками, які виходять в підтримку іншого учасника, під якого прописана ТД. Якщо у Замовника немає домовленості та зацікавленості в певному учаснику - внесення змін даних змін до тендерної документації буде запорукою постачання бульдозера для потреб Вашого підприємства – якісного та нового бульдозера, без прихованих відновлених та бувших у використанні деталей та вузлів, розширить коло учасників, призведе до прозорої конкуренції та заощадженню бюджетних коштів. Інформативно: бульдозер ТС-10, з гідростатичною трансмісією, знятий з серійного виробництва ХТЗ (Україна). Бульдозери виробництва (збірки) Каток, Інжемаш та ін. підприємств, окрім ЧТЗ-Уралтрак, з номінальна потужністю двигуна, кВт (к.с.) 132 (180) на території РФ – також одиночні збірки на конструктивних комплектуючих ЧТЗ-Уралтрак.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою закупівлею та на ваше запитання щодо внесення змін в умови тендерної документації надаємо наступну відповідь (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-044403-а).
Стосовно включення до тендерної документації вимог щодо надання Учасником додаткових документів, а саме надання Учасником у складі пропозиції:
- детального опису запропонованого товару, з усіма технічними параметрами, зокрема двигуна, із зазначенням кількості циліндрів, робочого об’єму, типу запуску дизельного двигуна (а не пускового).
- графічного зображення товару, що пропонується;
- оригіналу листа від учасника із зазначенням ідентифікаційного номеру VIN (PIN) товару, що пропонується;
- фотографії Товару, що пропонується з чотирьох боків, з чітким зображенням ідентифікаційних табличок Товару та номеру на рамі, фото двигуна, що підтверджують саме запропонований Товар учасника, зазначимо наступне.
Відповідно до положень п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовником зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Виключне право на встановлення зокрема технічних вимог в тендерній документації належить Замовнику.
Замовник - КП «Миколаївкомунтранс» є виконавцем послуги з захоронення ТПВ на території м. Миколаєва. Для здійснення захоронення ТПВ, КП «Миколаївкомунтранс» експлуатує Полігон твердих побутових відходів м. Миколаєва (далі – Полігон ТПВ м. Миколаєва).
Предмет закупівлі, обраний до закупівлі в даній процедурі, закуповується виключно для експлуатації в процесі здійснення операцій з захоронення ТПВ на Полігоні ТПВ м. Миколаєва, а тому при формуванні технічних характеристик предмета закупівлі Замовником було визначено та враховано всі оптимальні, з точки зору продуктивності і ефективності, вимоги до бульдозера, з урахуванням всіх його експлуатаційних характеристик необхідних для виконання технологічного процесу з захоронення ТПВ.
Аналізом ринку товарів в сфері продажу технологічних транспортних засобів, до яких відноситься предмет закупівлі, стосовно якого оголошено дану процедуру закупівлі, нами було встановлено наявність щонайменше двох суб’єктів господарювання (в т.ч. виробники та дилери), які мають можливість запропонувати предмет закупівлі, який відповідає встановленим нами в тендерній документації технічним вимогам.
Технічні вимоги (технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі) складено Замовником таким чином, що параметрам показників предмета закупівлі можуть відповідати декілька Бульдозерів, оскільки передбачено, що технічні характеристики предмету закупівлі мають бути «не менше» або «не більше». Тобто, жодного точного параметру не зазначено, для того щоб максимальна кількість учасників мала можливість прийняти участь у закупівлі, у зв’язку з чим Замовник не вбачає обґрунтованих підстав для розширення технічних параметрів предмета Закупівлі.

Стосовно Вашої вимоги щодо видалення з пункту 1 таблиці 2 Додатку №2 до тендерної документації примітки наступного змісту «Примітка: В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причин неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (обґрунтуванням) на діючий нормативно-правовий акт України» з підстав можливості маніпулювання учасниками , які входять в підтримку іншого учасника, зазначимо, що видалення такої примітки звузить коло потенційних часників, зокрема призведе до виключення тих учасників, які мають можливість поставки предмета закупівлі, однак в силу діючих нормативно-правових актів України на момент подання тендерної пропозиції не матиме обґрунтованої можливості для подання у складі тендерної пропозиції документів, визначених у пункті 1 таблиці 2 Додатку №2 до тендерної документації, а тому Замовник не вбачає обґрунтованих підстав для задоволення Вашої вимоги щодо видалення вказаної примітки, через суб’єктивність припущень, що фактично мають на меті звуження кола потенційних учасників, якими можуть бути не тільки Виробники предмета Закупівлі.
Відповідно до положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Саме виходячи із змісту норм вказаної статті, Замовник в першу чергу керувався принципами недискримінації майбутніх потенційних учасників Закупівлі.
На підставі вищевикладеного вважаємо за необхідне залишити у тендерній документації примітку пункту 1 таблиці 2 Додатку №2, що дозволить забезпечити основні принципи здорової конкуренції та чесної Закупівлі, шляхом доступу до неї всіх охочих потенційних учасників.
З повагою, Тендерний комітет КП «Миколаївкомунтранс»!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-004403-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ", Код ЄДРПОУ:37696993
Дата подання: 05 серпня 2020 16:35
Внесення змін до технічних вимог до предмету закупівлі
Доброго дня, шановні члени тендерного комітету. Пропонуємо Вам розширити технічні вимоги (Додаток №2 до ТД), що призведе до значного розширення кола учасників та економії бюджетних коштів. По перше, просимо внести зміни до вимоги щодо року виробництва та змінити п.1 та п.2 Таблиці 1 "Рік випуску - Не раніше 2020 року випуску" на "Рік випуску - Не раніше 2019року випуску". Наше підприємство має свою власну МТБ та склади, де вся техніка зберігається у відповідності до всіх норм та стандартів. Тому гарантуємо, що бульдозер 2019 року виробництва, який знаходиться у нас на складі, повністю новий. По друге п.3, "Номінальна потужність двигуна, не менше кВт (к.с.) - 132 (180)" просимо викласти в редакції "Номінальна потужність двигуна, не менше кВт (к.с.) - 131 (178), що є незначною зміною в 1 кВт та не вплине на якісні та технічні харатерстики бульдозера; п.4 " Трансмісія - Механічна або Гідростатична" просимо розшити та викласти у редакції "Трансмісія -Механічна або Гідростатична або Гідромеханічна", що є покращенням та розширенням кола учасників. За всіма іншими технічними та кваліфікаційними умовами та критеріям, що зазаначені тендерною документацією, ми як Учасник та наш товар повністю відповідаємо. Дякуємо та сподіваємося на співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 14:46
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою закупівлею та на вашу вимогу, щодо внесення змін в умови тендерної документації надаємо наступну відповідь.
Відповідно до положень п. 3 ч. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовником зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Виключне право на встановлення зокрема технічних вимог в тендерній документації належить Замовнику.
При формуванні технічних характеристик предмета закупівлі нами було визначено та враховано всі вимоги до бульдозера, з урахуванням всіх його експлуатаційних характеристик необхідних Замовнику.
В результаті аналізу технічних характеристик технологічного транспортного засобу – Бульдозер, Замовником було обрано технічні вимоги до предмету закупівлі, які є оптимальними з точки зору продуктивності і ефективності виконання робіт.
При визначенні технічних вимог до предмета закупівлі в даній процедурі закупівлі в першу чергу Замовник керувався принципами недискримінації майбутніх та потенційних учасників.
Аналізом ринку товарів в сфері продажу технологічних транспортних засобів, до яких відноситься предмет закупівлі, стосовно якого оголошено дану процедуру закупівлі, нами було встановлено, що зокрема на території нашої держави існує щонайменше п’ять суб’єктів господарювання (в т.ч. виробники та дилери), які мають можливість запропонувати предмет закупівлі, який відповідає встановленим нами в тендерній документації технічним вимогам.
Конкретно стосовно заявлених вами в вимозі змін до умов тендерної документації (технічних вимог) , повідомляємо наступне:
1. Щодо внесення змін до вимоги, щодо року виробництва на «Рік випуску – не раніше 2019 року»: розширення вимог у даній частині призведе до того, що в даній процедурі закупівлі зможуть взяти участь ті учасники, які порушили норми та стандарти зберігання товару, що згодом проявиться під час експлуатації бульдозеру. Замовником в даній процедурі закупівлі будуть сплачені не малі кошти за постачання товару, тому ми бажаємо бачити в своєму автопарку нову техніку, а не та яка вже тривалий час зберігається на складі. Враховуючи той факт, що вже минуло шість місяців поточного року, Замовник не вбачає порушень економічної конкуренції в встановленні такої вимоги як рік випуску т/з, а саме «не раніше 2020 р.», а надасть можливість отримати предмет закупівлі з бажаними технічними характеристиками, особливо коли відбувається закупівля багатовартісної техніки.
2. Щодо зміни показників потужності двигуна на «не менше КВт (к.с.) – 131 (178): потужність двигуна є однією з головних характеристик бульдозеру. Зменшення потужності негативно вплине на тягові характеристики бульдозеру, та, як наслідок, призведе до погіршення експлуатаційних якостей та зниження продуктивності.
3. Щодо внесення змін до технічних характеристик коробки передач та викладання змісту в редакції: «Трансмісія – Механічна або Гідростатична або Гідромеханічна»: механічна або гідростатична трансмісія мають ряд переваг в порівнянні з гідромеханічною. Основним показником є більший коефіцієнт корисної дії трансмісії, що забезпечує кращі експлуатаційні характеристики.
Підсумовуючи вищевикладене, повідомляємо, що запропоновані Вами вимоги до предмету закупівлі не підходять Замовнику для закупівлі саме того товару, який ми бажаємо отримати.
Окрім того керуючись принципами положень закріплених в ст. ЗУ «Про публічні закупівлі», встановлені нами технічні вимоги жодним чином не дискримінують учасників, оскільки в технічному завданні відсутнє будь-яке посилання на конкретну марку, модель чи виробника товару.
Технічні вимоги (технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі) складено Замовником таким чином, що параметрам показників предмета закупівлі можуть відповідати декілька Бульдозерів, оскільки передбачено, що технічні характеристики предмету закупівлі мають бути «не менше» або «не більше». Тобто, жодного точного параметру нами не зазначено, для того щоб максимальна кількість учасників мала можливість прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з наведеного вважаємо внесення відповідних змін до вищезазначених технічних параметрів недоцільним, необґрунтованим та таким, що може призвести до отримання небажаного для Замовника товару, за який буде сплачено немалі кошти.


Номер вимоги: UA-2020-08-05-004403-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 18 серпня 2020 13:48
ПРОСИМО: 1. Просимо Замовника (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС") розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Дякуємо.
Доброго дня шановна тендерна комісія. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-004403-a ) «ДК 021:2015: 43210000-8 Машини для земляних робіт. Бульдозер».
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено декілька технічних вимог, передбачених Додатком 2, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Ці показники є інакшим, але розбіжність в них мінімальна, зміна цих показників, надасть змогу Замовнику вибрати еквівалентний Бульдозер, а саме:

Додаток № 2
до тендерної документації
подається на фірмовому бланку Учасника із зазначенням вихідного номеру та дати, печатки (за наявності) та підпису керівника /уповноваженої особи
Технічне завдання
про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
код ДК 021:2015 – 43210000-8
«Машини для земляних робіт»
(Бульдозер)
Інформація про кількісні характеристики предмету закупівлі
№ з/п Найменування товару Од. вим. Кількість
Пропозиція учасника
(зазначається повне найменування товару в т.ч. марка/модель)
1 Код ДК 021:2015 – 43210000-8
«Машини для земляних робіт»
(Бульдозер)
Одиниця 1 Код ДК 021:2015 – 43210000-8
«Машини для земляних робіт»
(Бульдозер XCMG TY160 )

Таблиця 1

Вимоги замовника до предмета закупівлі
№ Загальні вимоги до предмету закупівлі
Пропозиція учасника
(зазначається повне найменування товару в т.ч. марка/модель )
1 Код ДК 021:2015 – 43210000-8
«Машини для земляних робіт»
(Бульдозер), повинен бути новим, не раніше 2020 року випуску Код ДК 021:2015 – 43210000-8
«Машини для земляних робіт»
(Бульдозер XCMG TY160 ) новий, 2020 року випуску


Технічні характеристики
предмета закупівлі Пропозиція учасника
2 Рік випуску Не раніше 2020 року випуску Не раніше 2020 року випуску
3 Номінальна потужність двигуна, не менше кВт (к.с.) 132 (180) 131 (178)
4 Трансмісія Механічна або Гідростатична Гідростатична
5 Ходова система Кількість опорних катків – не більше 6 шт. на кожну сторону Кількість опорних катків –6 шт. на кожну сторону
6 Тип бульдозерного обладнання Напівсферичний відвал для твердих побутових відходів з гідроциліндром перекосу, суцільнометалевий Прямий відвал для твердих побутових відходів з гідроциліндром перекосу, суцільнометалевий
7 Висота відвалу, не менше - мм. 1700 1150
8 Ширина відвалу, не менше - мм. 3200 3416
9 Експлуатаційна вага (з відвалом), не менше - кг. 15500 16700
10 Гарантійний період, не менше 12 місяців або 1500 м/год. (в залежності від того, що настане раніше) 12 місяців або 1500 м/год. (в залежності від того, що настане раніше)
11 Додаткова комплектація Передпусковий підігрівач.
GPS – система моніторингу, яка дозволяє відстежувати місце розташування і пересування техніки в режимі реального часу, основні робочі параметри техніки (температура двигуна, тиск масла в двигуні, час напрацювання) з щомісячним надаванням звітів.
Передпусковий підігрівач.
GPS – система моніторингу, яка дозволяє відстежувати місце розташування і пересування техніки в режимі реального часу, основні робочі параметри техніки (температура двигуна, тиск масла в двигуні, час напрацювання) з щомісячним надаванням звітів.


Таблиця 2
№ з/п ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА Підтвердження вимог учасником
(так/ні)
1 Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- сертифікат відповідності на товар;
- декларацію про відповідність технічному регламенту безпеки машин;
- сертифікату ISO 9001 виробника;
- детальне зображення (проспект запропонованого товару);
-документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника;
- сертифікат якості або паспорт/формуляр на товар.
Примітка: В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (обґрунтуванням) на діючий нормативно-правовий акт України. Так
2 Учасник за власний кошт здійснює після продажне обслуговування автомобіля протягом гарантійного терміну експлуатації.
Учасник повинен за власний кошт забезпечити виїзд мобільної сервісної бригади для усунення технічних несправностей до бази Замовника, яка розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Кузнецька, 199, протягом всього терміну гарантійного обслуговування. Так
3 Учасник забезпечує здійснення технічного нагляду, гарантійного та сервісного обслуговування техніки протягом гарантійного терміну експлуатації та гарантує забезпечення запасними частинами на гарантійний термін експлуатації для проведення гарантійного обслуговування. Так
4 Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про надання всіх необхідних документів для реєстрації транспортного засобу в сервісних центрах Міністерства внутрішніх справ відповідно до чинного законодавства.
Учасник повинен надати Замовнику, при отриманні машини:
- документи для реєстрації в сервісних центрах Міністерства внутрішніх справ. Так
7 Учасник зобов’язується поставити товар за адресою Замовника протягом 10-ти робочих днів з дня підписання договору про закупівлю, після чого останнім здійснюється його 100 % оплата. Так
11 Ціна на товар має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, страхування та інших витрат, визначених законодавством. Так
12 Оплата за товар здійснюється безготівковим розрахунком протягом 10-ти банківських днів від дня постачання товару на склад Замовника, який розташований за адресою: м. Миколаїв, вул. Кузнецька, 199. Так

ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС") розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Дякуємо.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 11:59
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за Вашу зацікавленість нашою закупівлею та на вашу вимогу, щодо внесення змін в умови тендерної документації надаємо наступну відповідь (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-05-004403-a).
Відповідно до положень п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовником зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Виключне право на встановлення зокрема технічних вимог в тендерній документації належить Замовнику.
При формуванні технічних характеристик предмета закупівлі нами було визначено та враховано всі вимоги до бульдозера, з урахуванням всіх його експлуатаційних характеристик, необхідних Замовнику.
КП «Миколаївкомунтранс» є виконавцем послуги з захоронення ТПВ на території м. Миколаєва. Для здійснення захоронення ТПВ, КП «Миколаївкомунтранс» експлуатує Полігон твердих побутових відходів м. Миколаєва (далі – Полігон ТПВ м. Миколаєва).
Предмет закупівлі, обраний до закупівлі в даній процедурі, закуповується виключно для експлуатації його в процесі здійснення операцій з захоронення ТПВ на Полігоні ТПВ м. Миколаєва.
Так, запропоновані Вами зміни в технічні характеристики обраного до закупівлі Товару не підходить Замовнику за наступних підстав:
1. З приводу зміни нормативної потужності двигуна з встановленого Замовником «не менше 132 (180) КВт (к.с.)» на «запропоновані Вами «131 (178) кВт (к.с.)» :
потужність двигуна є однією з головних характеристик бульдозеру. Зменшення потужності негативно вплине на тягові характеристики бульдозеру, та, як наслідок, призведе до погіршення експлуатаційних якостей та зниження його продуктивності.
2. З приводу зміни типу бульдозерного обладнання з встановленого Замовником «Напівсферичний відвал для твердих побутових відходів з гідроциліндром перекосу, суцільнометалевий» на запропонований Вами «Прямий відвал для твердих побутових відходів з гідроциліндром перекосу, суцільнометалевий» та з приводу зміни висоти відвалу з запропонованого Замовником «не менше - 1700 мм.» на запропоновану Вами висоту відвалу «1150 мм.» :
як зазначалось вище, обраний до закупівлі бульдозер, призначений для використання в процесі виконання технології захоронення ТПВ. Обрані Замовником технічні характеристики бульдозерного обладнання, а саме типу відвалу та його висоти, є найоптимальнішими для ефективної експлуатації бульдозеру та здійснення техгологічного процесу з захоронення ТПВ.
Обраний до закупівлі бульдозер в процесі здійснення операцій з захоронення ТПВ на Полігоні ТПВ м. Миколаєва повинен буде виконувати зокрема вирівнювання та планування діючих карт на яких виконується захоронення ТПВ, перевантаження та переміщення ТПВ тощо.
Зміна типу відвалу та зменшення його висоти призведе до зниження коефіцієнту корисної дії, в наслідок чого буде збільшено кількість необхідних операцій та збільшено витрати паливно-мастильних матеріалів.
Запропонований Вами до закупівлі Бульдозер, з урахуванням запропонованих Вами змін технічних характеристик, є малим для Замовника і не підходить для такого технологічного та масштабного процесу, як захоронення ТПВ на Полігоні ТПВ м. Миколаєва.
Виходячи з наведеного вважаємо внесення відповідних змін до вищезазначених технічних параметрів недоцільним, необґрунтованим та таким, що може призвести до отримання небажаного для Замовника товару, за який буде сплачено немалі кошти.
З огляду на вищевикладене, Ваша скарга не підлягає задоволенню.


Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПМВКП "Ассоль" 2 797 992,00
UAH з ПДВ
2 783 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ з ІІ "ЮРОМАШ" 2 790 000,00
UAH з ПДВ
2 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 19:34
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:25
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:24
Тендерне забезпечення.zip
07 вересня 2020 12:24
Статут.pdf
07 вересня 2020 12:24
Спецтехника+ Акт.pdf
07 вересня 2020 12:24
Сертифікат якості.pdf
07 вересня 2020 12:24
Платіжне доручення.pdf
07 вересня 2020 12:24
Витяг з ЄДР 03.09.20.pdf
07 вересня 2020 12:24
9 про спроможність.pdf
07 вересня 2020 12:24
8 відомості.pdf
07 вересня 2020 12:24
6 згода з договором.pdf
07 вересня 2020 12:24
5 про санкціі.pdf
07 вересня 2020 12:24
45 гарантія персональні.pdf
07 вересня 2020 12:24
44 про усвідомлення.pdf
07 вересня 2020 12:24
42 Технічне завдання.pdf
07 вересня 2020 12:24
40. про реєстрацію.pdf
07 вересня 2020 12:24
4. оподаткування.pdf
07 вересня 2020 12:24
39 детальне зображення.pdf
07 вересня 2020 12:24
38 Сертифікат ISO 9001.pdf
07 вересня 2020 12:24
35 про заборгованість.pdf
07 вересня 2020 12:24
34 про санкції Замовника.pdf
07 вересня 2020 12:24
33 дитяча праця.pdf
07 вересня 2020 12:24
32 корисливі злочини.pdf
07 вересня 2020 12:24
30 стаття 17.pdf
07 вересня 2020 12:24
3. Наказ про призначення.pdf
07 вересня 2020 12:24
3. Контракт с директором.pdf
07 вересня 2020 12:24
26 довідка аналогічний.pdf
07 вересня 2020 12:24
18 гарантія про товар.pdf
07 вересня 2020 12:24
16 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 вересня 2020 12:24
15 гарантія про предмет.pdf
07 вересня 2020 12:24
12 про сервісний центр.pdf
07 вересня 2020 12:24
11 згода з тех завданням.pdf
07 вересня 2020 12:24
10 довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПМВКП "Ассоль"

ТОВ з ІІ "ЮРОМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПМВКП "Ассоль"
#20470908
Переможець 2 783 400,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПМВКП "Ассоль"
#20470908
2 783 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 13:03
Договір про закупівлю.pdf укладений
02 жовтня 2020 13:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 783 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 463 900,00 UAH)