Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні компˈютери, системні блоки та багатофункційні пристрої
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-08-05-003399-c 4a2144cd400441f390a4a565cd227805
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легінович Олена Андріївна

380322372065 olenaleg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Контактна особа: Легінович Олена Андріївна
380322372065
olenaleg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:35
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Персональні компˈютери, системні блоки та багатофункційні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79057, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором здійснюються в національній валюті України. Розрахунки здійснюються на підставі належно оформлених рахунку та накладної шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дати отримання Товару Покупцем за умови надходження фінансування з міського бюджету, але не раніше дати реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних України. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:56
Проект договору (Додаток 6 ).docx
05 серпня 2020 14:56
Тендерна документація (Додатки 1,2,3,4,5) нова.doc
07 серпня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:56
Проект договору (Додаток 6 ).docx
05 серпня 2020 14:56
Тендерна документація (Додатки 1,2,3,4,5) нова.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 06 серпня 2020 12:52
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:51
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з чинним законодавством допускається еквівалент, який буде ПОВНІСТЮ відповідати технічному завданню
Тендер
Дата подання: 06 серпня 2020 12:52
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:50
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Системний блок повинен бути зібраний, а операційна система - передвстановлена (що прописано в технічному завданні)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-003399-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 05 серпня 2020 16:10
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 серпня 2020 13:43
Добрий день!
Вашу пропозицію розглянуто, однак з метою розширення кола потенційних учасників, створення рівноцінних умов для усіх суб’єктів господарювання, дану пропозицію відхилено. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Запропонована Вами пропозиція щодо надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа Учасниками обмежить коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушить права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні листи про повноваження, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" 249 175,85
UAH з ПДВ
249 175,85
UAH з ПДВ
Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "МІСЬКІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" 249 901,54
UAH з ПДВ
249 901,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:18
MS Gold Softico.pdf
19 серпня 2020 17:07
Сертифікат_ISO_14001_TDB.jpg
19 серпня 2020 17:07
Sertyfikat_TechPro_до2020.pdf
19 серпня 2020 17:07
ISO9001_Sert2015_20.jpeg
19 серпня 2020 17:07
ISO 14001_ новий_до 11_2022.pdf
19 серпня 2020 17:07
Deklaratsia_TechPro_2020.pdf
19 серпня 2020 17:07
Цін.пропоз.дет.pdf
19 серпня 2020 16:11
Дов75УАПДАП_5.jpg
19 серпня 2020 16:11
Дов75УАПДАП_4.jpg
19 серпня 2020 16:11
Дов75УАПДАП_3.jpg
19 серпня 2020 16:11
Дов75УАПДАП_2.jpg
19 серпня 2020 16:11
Дов75УАПДАП_1.jpg
19 серпня 2020 16:07
Дог_138_УАПДАП.pdf
19 серпня 2020 16:07
Дог2207 УСД.pdf
19 серпня 2020 16:07
Дог209 УАІ.pdf
19 серпня 2020 16:07
Дог УСД.pdf
19 серпня 2020 16:07
Договір ДЖГ.pdf
19 серпня 2020 16:07
Довзахдовкілля .pdf
19 серпня 2020 16:07
Дов.про.непл.єд.под.pdf
19 серпня 2020 16:06
ДовсертСЦ.pdf
19 серпня 2020 16:06
Дов.дог.pdf
19 серпня 2020 16:06
Дов прац.pdf
19 серпня 2020 16:06
ДовМТБ.pdf
19 серпня 2020 15:42
Гарлист.pdf
19 серпня 2020 15:42
Відгук УАПДАПЛМР.pdf
19 серпня 2020 15:42
Авториз_лист Софт.pdf
19 серпня 2020 15:42
Тех.вимоги.pdf
19 серпня 2020 15:42
Пр.дог..pdf
19 серпня 2020 15:42
ЗгОПД.pdf
19 серпня 2020 15:42
Витяг про ЄДР_02_03_2020.pdf
19 серпня 2020 15:42
Відом.про п-во.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 10:31
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:41
Протокол 3-2002.PDF
19 серпня 2020 17:41
Лист щодо повноваж.pdf
19 серпня 2020 17:41
Лист.зг.обр.пер.дан.pdf
19 серпня 2020 17:41
Дог.ЛГВ.pdf
19 серпня 2020 17:41
Дов.учасник.pdf
19 серпня 2020 17:41
Дов.прац.ст.16.pdf
19 серпня 2020 17:41
Дов.МТБ ст16.pdf
19 серпня 2020 17:41
Дов.достов.pdf
19 серпня 2020 17:41
Дов.дог.ст.16.pdf
19 серпня 2020 17:41
Дов.Довкіл.pdf
19 серпня 2020 17:41
Дов дог.pdf
19 серпня 2020 17:41
Дов відп ст 17.pdf
19 серпня 2020 17:41
ВНЛГВ.pdf
19 серпня 2020 17:41
Гарантлист.pdf
19 серпня 2020 17:41
Витяг ЄДР.pdf
19 серпня 2020 17:41
АвтлистСофтіко.pdf
19 серпня 2020 17:41
Тендер.пропоз.pdf
19 серпня 2020 17:41
технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"

СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "МІСЬКІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
#30162314
Відхилено 249 175,85
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 11:35
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "МІСЬКІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#30995124
Відхилено 249 901,54
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 15:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 11:37

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення для учасника СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО «МІСЬКІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ» з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або в документах : -що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”; -на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації у Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі вимогою було надання довідок щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (пункт 2). Учасником не виконано вимогу п.2.3., а саме не надано позитивний лист-відгук від замовника торгів щодо виконання умов аналогічного договору, сканований в PDF-форматі з оригіналу і завантажений в складі документації. А також відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації у Таблиці 2 Інші документи, що вимагаються Замовником на підтвердження права підпису вимогою було надання завіреної копії статуту Учасника (пункт 5), однак учасником не виконано даної вимоги. Враховуючи наведене Учаснику слід додати(дозавантажити): - позитивний лист-відгук від замовника торгів з яким укладено аналогічний договір щодо виконання умов аналогічного договору з дотриманням вимог до листа-відгуку; - завірена копію статуту Учасника (кожна сторінка Статуту повинна бути засвідчена написом або відбитком штампа “Згідно з оригіналом” чи “Копія вірна”, підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)).

Інформація про відміну

Дата відміни
18 вересня 2020 15:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі