Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 99+350 – км 124+500, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
10 027 192,00 UAH
UA-2020-08-05-003384-c a16bf9b58bd043a2b6d9d20ad2bc9e2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:42
Очікувана вартість: 10 027 192,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50130 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/–Сахновщина–Ізюм–Куп'янськ-контрольно-пропускний пункт "Піски" на ділянці км 99+350 – км 124+500, Харківська область (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 4.3. Договору - Розрахунки за виконані роботи у розмірі до 70% від загальної вартості Договору здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Пункт 4.6. Договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (30% від загальної вартості Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме позитивного експертного звіту та документів визначених у п. 8.9 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:54
Тендерна документація.PDF
05 серпня 2020 14:54
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000020 ● d991a5e943a54a4280b1d1be512d70ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.10.2020 № 190

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2020 № 190.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UUA-2020-08-05-003384-c, 05.08.2020. Дані автоматичних індикаторів ризику: RISK1-2_1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Харківській області надає інформацію про усунення порушень та вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому.

2020-10-29 18:13:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА 7 000 000,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 7 720 000,00
UAH з ПДВ
7 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 7 821 200,00
UAH з ПДВ
7 821 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 12:29
Електронний підпис
08 вересня 2020 12:28
КваліфікаціяЗаЧ_2Ст_17
08 вересня 2020 12:28
КваліфікаціяЗаП_12Ст_17
08 вересня 2020 12:28
Відсутність боргу
08 вересня 2020 12:28
Не судимість
03 вересня 2020 14:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:26
Трудова Гриб
03 вересня 2020 14:26
Трудова Гордій
27 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:11
Трудова_Шуба.pdf
27 серпня 2020 14:11
Трудова_Федяй.pdf
27 серпня 2020 14:11
Трудова_Простун.pdf
27 серпня 2020 14:11
Трудова_Присяжнюк.pdf
27 серпня 2020 14:11
Трудова_Малинка.pdf
27 серпня 2020 14:11
Трудова_Гевчук.pdf
27 серпня 2020 14:11
Трудова_Барков.pdf
27 серпня 2020 14:11
Лист_Ліцензія.pdf
27 серпня 2020 14:11
Кваліф_Ст17.pdf
27 серпня 2020 14:11
Кваліф_Працівники.pdf
27 серпня 2020 14:11
Кваліф_Обладнання.pdf
27 серпня 2020 14:11
Кваліф_Аналог_договір.pdf
27 серпня 2020 14:11
Кваліф_АдмінПрим.pdf
27 серпня 2020 14:11
Гарантийний_лист_ТЗ.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 18:00
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:58
Банківська гарантія.7z
27 серпня 2020 17:58
13. Аналогічні договори.7z
27 серпня 2020 17:58
Обладнання.7z
27 серпня 2020 17:58
11.Трудові Працівників.7z
27 серпня 2020 17:58
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

27 серпня 2020 10:03
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:01
07 Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2020 10:01
Довідка по покриття 8112.pdf
27 серпня 2020 10:01
Виписка 8112.pdf
27 серпня 2020 10:01
G8112.20.7z
27 серпня 2020 10:01
06_1 Статут.pdf
27 серпня 2020 10:01
14 Довідка ліцензії.pdf
27 серпня 2020 10:01
13_8_Повірки.zip
27 серпня 2020 10:01
13_7 Довідка МТБ.pdf
27 серпня 2020 10:01
13_5 Довідка МТБ офіс.pdf
27 серпня 2020 10:01
13_4 Інвентарні карти.pdf
27 серпня 2020 10:01
13_2 Договори_на_ПЗ.zip
27 серпня 2020 10:01
13_1 Довідка МТБ ПЗ.pdf
27 серпня 2020 10:01
03 Довідка за ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
#34422841
Переможець 7 000 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 11:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:23

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – Учасник не надав інформацію, щодо наявності приладу визначення координат (GPS) та бурової установки необхідної для виконання інженерних вишукувань. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати інформацію про наявність обладнання для виконання інженерних вишукувань. Для підтвердження наявності власного технічного обладнання Учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об'єкта основних засобів. Додатково на техніку/обладнання, яке потребує повірку, надати копію свідоцтва про повірку вимірювальної техніки/ обладнання. Для підтвердження наявності технічного обладнання, що не є власним, Учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). 2.1. Перелік виявлених невідповідностей – Учасник не надав документи, що підтверджують наявність досвіду у працівників Гриб Євген Миколайович та Гордій Степан Богданович, відповідно до Довідки № 800/08.20 від 18.08.2020р. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати документальне підтвердження наявності досвіду працівників, копії трудових книжок (за наявності) або інших документів, що підтверджують наявність досвіду на осіб зазначених в повідомленні. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
#34422841
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 15:37
Додаткова угода 10 Т78-С99пдКР-20.PDF укладений
19 листопада 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 11:16
Додаткова угода 9 Т78-С99пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
10 серпня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 14:13
Додаткова угода 8 Т78-С99пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
03 серпня 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 11:42
Додаткова угода 6 Т78-С99пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
21 травня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 11:40
Додаткова угода 5 Т78-С99пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
30 квітня 2021 11:40
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 17:49
Т78-С99пдКР-20.PDF укладений
21 вересня 2020 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно абз.2 п.3.6 Договору, у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: Т78-С99пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.2.6.3, абз.2 п.3.6 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: Т78-С99пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.5, п.2.6.3 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із виникненням обставин, що не залежать від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки
Номер договору про закупівлю: Т78-С99пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.2.6.2, п.2.7 Договору, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Т78-С99пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 19 листопада 2021
Сума оплати за договором: 7 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 166 666,67 UAH)