Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000 обл., 0000, 0000000000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000000000000 000000000000 00000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2020 12:02 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 12:24 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
05 серпня 2020 14:56 |
00000000 |
05 серпня 2020 14:55 |
0000000000000000000000000 |
21 серпня 2020 12:24 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
05 серпня 2020 14:56 |
00000000
|
||
05 серпня 2020 14:55 |
0000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000103 ● 6f1d8b8e32c34a97a5b100e5f0045ad5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
68 UA-2020-08-05-003374-c 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-19 17:37:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень будівлі №1/175 (їдальня), 15бр та
м. Бориспіль, військове містечко №1 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-05-003374-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-22 18:07:11
Відповідь по суті порушеного питання.
Замовником було проведено процедуру закупівлі з закупівлі робіт капітального ремонту приміщень будівлі №1/175 (їдальня), 15бр та м. Бориспіль, військове містечко №1 відповідно до Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2020 рік затверджений Міністром оборони України, витяг з плану додається.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються Замовником за участі представників військової частини А2215 (15бр), на підставі чого складається дефектний акт, що викладений у додатку 3 до тендерної документації.
На підставі дефектного акту складається проектно-кошторисна документація та направляється на експертизу відповідно до чинного законодавства. На підставі експертного висновку визначається загальна кошторисна вартість об’єкту капітального ремонту та відповідна очікувана вартість предмету закупівлі.
Довідково. До очікуваної вартості не входить вартість експертизи кошторисної документації що включена в зведений кошторисний розрахунок. Копії експертного висновку та зведеного кошторисного розрахунку додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | зміни до договору |
02 грудня 2021 18:00
|
00000000000000000000000000 | зміни до договору |
02 грудня 2021 18:00
|
000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
02 грудня 2021 17:59
|
0000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
02 грудня 2021 17:59
|
00000000000000000000000000 | зміни до договору |
02 грудня 2021 17:44
|
00000000 | зміни до договору |
03 березня 2021 14:41
|
0000000000000000000000 | зміни до договору |
03 березня 2021 14:40
|
00000000 | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:12
|
0000000000000000000000 | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:11
|
00000000 | укладений |
23 вересня 2020 16:44
|
000000000000000000 | укладений |
23 вересня 2020 16:43
|
000000000000000000 | укладений |
23 вересня 2020 16:35
|
000000000000000000 | укладений |
23 вересня 2020 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |