Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( Папір офісний формата А4 (500арк.))
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-08-05-003258-c e01bc22ada484885b9b9e1e2e339faaa
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комар Наталія Вячеславівна

380623770494 selidovo-plan2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Селидівська центральна міська лікарня Селидівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01991116
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., Селидове, вулиця Московська, будинок 43
Контактна особа: Комар Наталія Вячеславівна
380623770494
selidovo-plan2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 15:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Формат: А4, розмір: 210х297 мм, колір: білий, щільність: 80г/м2 по 500 листів в пачці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 пачок
Папір офісний формата А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, Селидове, вулиця Московська, будинок 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:45
оголошення папір.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій