Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ — Одеса, на ділянці км 447+000 – км 448+000. Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху
Очікувана вартість
489 000,00 UAH
UA-2020-08-05-003066-c c540251f911f49a9bd4d0f55587f2627
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:44
Очікувана вартість: 489 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ — Одеса, на ділянці км 447+000 – км 448+000. Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 1.1 Замовник здійснює оплату послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг протягом 5 робочих днів з дати їх підписання. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:28
ТД ПКД 447-448 ПСР 05.08.2020.docx
05 серпня 2020 14:28
проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "Современные инженерные сети" 470 000,00
UAH з ПДВ
465 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IP COM" 474 000,00
UAH з ПДВ
474 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 10:09
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:22
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:21
Dovidka_20244377850330461655.pdf.p7s
31 серпня 2020 13:21
Dovidka_20244377850330461655.pdf
20 серпня 2020 10:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:55
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:53
Статут_2019.pdf
19 серпня 2020 10:53
Опис - СІМ.pdf
19 серпня 2020 10:53
Лист авторизації.pdf
19 серпня 2020 10:53
Довідка про згоду ГІП.pdf
19 серпня 2020 10:53
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 17:57
Копія Статуту.pdf
20 серпня 2020 17:57
ВІДГУК.pdf
20 серпня 2020 17:57
ДОГОВІР 18-18П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "Современные инженерные сети"

ТОВ "IP COM"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "Современные инженерные сети"
#37922293
Переможець 465 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "Современные инженерные сети"
#37922293
465 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 13:35
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 08:34
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 13:07
24 ПКД WIM 4747-448 СІМ 11 09 20.PDF укладений
16 вересня 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 15.10.2020 року, відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток №1). п.9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 15.10.2020 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 24ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 26.10.2020 року, відповідно до календарного плану (Додаток №1). п.9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 26.10.2020 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 24ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін надання послуг – з дати підписання договору до 13.11.2020 року, відповідно до календарного плану (Додаток №1). п.9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 13.11.2020 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 24ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 13 листопада 2020
Сума оплати за договором: 465 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 77 500,00 UAH)