Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-08-05-002858-b ● e7300e0c7aee4e6abb865b22bde1c872
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136092 |
Місцезнаходження: | 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96 |
Контактна особа: |
Джаним Микола Степанович +380619444339 elektronizakupivli@mail.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 22:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 22:12 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 22:12 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна – 100%»
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект офісних меблів №1 (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 комплекти
Комплект офісних меблів №2 (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 комплекти
Комплект офісних меблів №3 (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 комплекти
Комплект офісних меблів №4 (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 комплекти
Комплект офісних меблів №5 (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 комплекти
Комплект офісних меблів №6 (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 комплекти
Комплект офісних меблів №7 (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 комплекти
Комплект офісних меблів №8 (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл письмовий (750*1150*550) (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл письмовий (750*1300*600) (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 шт
Крісло офісне (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
62 шт
Стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72306, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Михайла Оратовського, 147
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 90 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних наданих за окремою адресою поставки, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 22:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 22:08 |
ОГОЛОШЕННЯ_2020 офісні меблі.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ракшевський #3405407619 |
Відхилено |
128 990,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 09:56
|
ФОП Пилипенко Олександр Сергійович #3023002231 |
Переможець |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 15:30
|
Звіт про виконання договору | укладений |
27 листопада 2020 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 10:21
|
ду1.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 16:23
|
Договір | укладений |
21 серпня 2020 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено вартість за одиницю товару на стіл письмовий 750*1150*550 |
Номер договору про закупівлю: | 449 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |