Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі КЗ "Спеціалізована школа - загальноосвітній навчальний заклад № 1 І-ІІІ ст. м. Приморська з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів" Приморської міської ради Приморського району Запорізької області за адресою: Запорізька обл., м. Приморськ, вул. Калинова,106
Очікувана вартість
6 726 431,00 UAH
UA-2020-08-05-002797-b 5d6d97d7b68545428bb860055c0b7f8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплунова Катерина Володимирівна

+380669778355 prim.school1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад «Спеціалізована школа - загальноосвітній навчальний заклад № 1 І – ІІІ ступенів м. Приморська з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів» Приморської міської ради Приморського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26291199
Місцезнаходження: 72102, Україна , Запорізька обл., Приморськ, вул. Калинова 106
Контактна особа: Каплунова Катерина Володимирівна
+380669778355
prim.school1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 19:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 12:42
Очікувана вартість: 6 726 431,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 632,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону №922-VIII.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів або завірений нотаріально, на розсуд учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Місцезнаходження Замовника: 72102, Запорізька обл., Приморський район, місто Приморськ, вулиця Калинова, будинок 106. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: головний бухгалтер (заступник голови тендерного комітету) Каплунова Катерина Володимирівна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі КЗ "Спеціалізована школа - загальноосвітній навчальний заклад № 1 І-ІІІ ст. м. Приморська з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів" Приморської міської ради Приморського району Запорізької області за адресою: Запорізька обл., м. Приморськ, вул. Калинова,106
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, місто Приморськ, вулиця Калинова, будинок 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів ЗАМОВНИКА, що передбачені на 2020 рік шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору. Оплата здійснюється після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 19:18
Тендерна документація.docx
05 серпня 2020 19:18
Додаток 2 до тендерної документації.docx
05 серпня 2020 19:18
Додаток 1 до тендерної документації.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000060 ● 22d91c9c85d6401b8763486c00ef3e12
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 13:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.09.2020 № 179

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-08-05-002797-b, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі КЗ «Спеціалізована школа - загальноосвітній навчальний заклад № 1 І-ІІІ ст. м. Приморська з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів» Приморської міської ради Приморського району Запорізької області за адресою: Запорізька обл., м. Приморськ, вул. Калинова,106), яка проводиться Комунальним закладом «Спеціалізована школа - загальноосвітній навчальний заклад № 1 І – ІІІ ступенів м. Приморська з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів» Приморської міської ради Приморського району Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення на висновок УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-08-05-002797-b. Детальна інформація викладена в документі, що завантажений до електронної системи закупівель.

2020-09-10 09:48:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" 6 688 000,00
UAH з ПДВ
6 688 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дисконт 6 726 431,00
UAH з ПДВ
6 726 431,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 17:07
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:48
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:48
Довідка з МВС 07.09.2020.pdf
23 вересня 2020 15:48
Довідка корупции (юр).zip
23 вересня 2020 15:48
Довідка корупции (из).zip
16 вересня 2020 09:52
Електронний підпис
15 вересня 2020 18:02
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:59
св-во АДД.pdf
15 вересня 2020 17:59
Довідка мат-тех бази.pdf
15 вересня 2020 17:58
0201 Договор буд техніки.pdf
03 вересня 2020 17:01
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:01
Довідка з ДФС.pdf
27 серпня 2020 11:34
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:32
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:27
Довідка з МВС 25.08.2020.rar
20 серпня 2020 21:25
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:06
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:06
аналог. договори 2.rar
20 серпня 2020 20:06
аналог. договори 1.rar
20 серпня 2020 20:06
працівники.rar
20 серпня 2020 20:06
мат-тех база.rar
20 серпня 2020 20:06
публикация.rar
20 серпня 2020 20:06
довідки.rar
20 серпня 2020 20:06
кошторис.rar
20 серпня 2020 20:06
аналог. договори 2.rar
20 серпня 2020 20:06
аналог. договори 1.rar
20 серпня 2020 20:06
працівники.rar
20 серпня 2020 20:06
мат-тех база.rar
20 серпня 2020 20:06
публикация.rar
20 серпня 2020 20:06
довідки.rar
20 серпня 2020 20:06
кошторис.rar

Публічні документи

20 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:12
довідка.rar
20 серпня 2020 11:12
Аналог. підряд.rar
20 серпня 2020 11:12
досвід.rar
20 серпня 2020 11:12
тендерна проп.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"

ТОВ Дисконт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"
#36315588
Рішення скасоване 6 688 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 16:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"
#36315588
Переможець 6 688 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 10:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 15:24

Вимога про усунення невідповідностей

Голова тендерного комітету повідомила, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідом-лення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критері-ям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невід-повідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявле-них невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або доку-ментах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В тендерній пропозиції учасника ТОВ "Компанія Позитив", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам що підтверджують відпові-дність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно умов тендерної документації (далі - ТД) згідно підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – Інструкція) Замовником вимагалося надання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням основного обладнання учасника (а саме: транспортні засоби, машини та механізми) для виконання зазначених видів робіт та наданням підтверджую-чих документів щодо їх наявності. При цьому, згідно з приміткою до підпункту 5.2 Інструкції до довідки включається тільки те обладнання, що буде застосоване при виконанні робіт. На вико-нання вказаної вище вимоги тендерної документації учасником торгів ТОВ «Компанія Позитив» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 19.08.2020 вих. № 09-04 (далі – довідка). Також учасником надано підсумкову відомість ресурсів із зазначенням найменувань будівельних машин і механізмів та будівельних машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат. Звірянням даних довідки та підсумкової відо-мості ресурсів встановлено, що не все обладнання включено до вищезазначеної довідки, чим не дотримано вимоги примітки підпункту 5.2 Інструкції. Крім того, підпунктом 5.2.1 розділу ІІІ Інструкції передбачено подання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності на наявну матеріально-технічну базу (офіси, складські примі-щення, гаражі, майстерні, тощо), або договір (и) оренди приміщень разом з документами, що під-тверджують право власності орендодавця на зазначене приміщення. На виконання вказаної вище вимоги тендерної документації учасником торгів ТОВ «Компанія Позитив» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 19.08.2020 вих. № 09-04 із зазначенням договору оренди (від 01.01.2020 без номеру) та площі об’єкта оренди (200,0 кв. м). При цьому, учасником надано копію договору оренди нежитлового приміщення службово-побутової будівлі (літера А-2) від 01.01.2020 без номеру, укладеного між ТОВ «Ком-панія Позитив» (Орендар) та ПП «Вєдрусси» (Орендодавець), відповідно до якого загальна пло-ща об’єкту оренди складає 14 кв. м. В результаті вищезазначеного, оренда приміщення площею 200 кв. м документально не підтверджено, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2.1 Інструкції. Отже, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «Компанія Позитив» не відповідає вимогам пі-дпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ Інструкції. Тому, учасник ТОВ «Компанія Позитив» повинен надати оновлену довідку про обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням основного обладнання учасника разом з докумен-тами на підтвердження права власності/користування/отримання послуг, що в повній мірі буде відповідати наданій підсумковій відомості ресурсів. Або надати оновлений проектно-кошторисний розрахунок в складі якого має бути підсумкова відомість ресурсів, яка в повній мірі відповідає наданим документам щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність матеріально-технічної бази».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 10:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"
#36315588
6 688 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 13:51
SCAN0001.PDF зміни до договору
10 грудня 2021 13:50
SCAN0000.PDF зміни до договору
10 грудня 2021 13:50
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 13:49
SCAN0000.PDF зміни до договору
10 грудня 2021 13:47
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:44
SCAN0000.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 13:43
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:51
Додаткова угода.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:53
Договір 1 від 30.09.2020 року укладений
01 жовтня 2020 09:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 грудня 2020 12:02
244 521,00 UAH UA528201720344261002102062872
КЗ "СШ-ЗНЗ № 1 І-ІІІ ст. м.Приморська"
UA653133990000026004060515783
ТОВ "Компанія Позитив"
Оплачений
09 грудня 2020 12:02
292 490,00 UAH UA268201720344221002100062872
КЗ "СШ-ЗНЗ № 1 І-ІІІ ст. м.Приморська"
UA653133990000026004060515783
ТОВ "Компанія Позитив"
Оплачений
09 грудня 2020 12:02
1 261 666,60 UAH UA888201720344251002154062872
КЗ "СШ-ЗНЗ № 1 І-ІІІ ст. м.Приморська"
UA653133990000026004060515783
ТОВ "Компанія Позитив"
Оплачений
28 грудня 2020 11:43
4 028 591,94 UAH UA888201720344251002154062872
КЗ "СШ-ЗНЗ № 1 І-ІІІ ст. м.Приморська"
UA653133990000026004060515783
ТОВ "Компанія Позитив"
Оплачений
29 грудня 2020 12:58
291 683,47 UAH UA888201720344251002154062872
КЗ "СШ-ЗНЗ № 1 І-ІІІ ст. м.Приморська"
UA653133990000026004060515783
ТОВ "Компанія Позитив"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через документально підтверджені обставини
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML