Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гранули паливні з відходів деревини (пелети)
Очікувана вартість
296 000,00 UAH
UA-2020-08-05-002743-c ● b44a8a5210a940e0aea2efe7950e72ea
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40216423 |
Вебсайт: | http://dunosvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Гагаріна, 16 |
Контактна особа: |
Самуник Олег Васильович +380385831569 dunvidos@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 296 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Категорія замовника: п.1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою; Уточнюючий код номенклатурної позиції: 09111400-4 - Деревне паливо
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 т
Гранули паливні з відходів деревини (пелети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, навчальні заклади управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 13:59 |
Додаток_2_Проект_договору .docx | |
05 серпня 2020 13:59 |
Додаток_1_ФП.docx | |
05 серпня 2020 13:59 |
ТД пелети.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-05-002743-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 03 вересня 2020 16:11
оскарження переможця
- вихід легких речовин – не менше 80%-одна з вимог ТД Замовника. протокол випробувань поданий ТОВ АЛЬТ ТОП не містить даних по виходу легких речовин-один з важливих показників якості пелет. Чому всі інші учасники повинні проводити додаткові випробування якщо вони не потрібні замовнику? Прохання виконати свої ж вимоги та діскваліфікувати ТОВ АЛЬТ ТОП.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 13:22
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником в п. 6 розділу 3 ТД визначено, що продукція, що пропонується учасниками, повинна відповідати діючим державним стандартам. Гранули паливні з відходів деревини (пелети) – 74 т.: - матеріал пелет – деревина (хвойні, твердолистяні породи);- діаметр – 6-8 мм;- довжина – 5-40 мм;- плотність пелет – 1200-1400 кг/м3; - загальна вологість – не більше 10%;- теплота згорання – не менше 4000 Ккал/кг;- зольність – не більше 1,5%;- вихід легких речовин – не менше 80%;- вміст сірки – не більше 0,08%; - фасовка в поліетиленових мішках – від 10 до 15 кг.
Згідно вимог Тендерної документації документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі - пояснювальної записки та повинно мати: детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару, дані про виробника товару. - Учасник торгів повинен підтвердити якість товару, що пропонується до реалізації шляхом надання копії сертифікату якості/відповідності або копії паспорту, або копії іншого документу, що підтверджує якість та походження товару, який планується поставляти Замовнику, який посвідчений мокрою печаткою безпосереднього виробника або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Документи мають бути дійсними на дату розкриття.
На виконання вищевикладених вимог Учасником – переможцем надано в складі тендерної пропозиції Пояснювальну записку з описом усіх характеристик запропонованого товару, які в повній мірі відповідають вимогам замовника.
Також, в складі пропозиції наявні протоколи випробувань, що відповідає вимогам п. 6 розділу 3 Тендерної документації.
Замовником жодним чином не було обумовлено, що сертифікати чи паспорти, чи інші документи мають містити інформацію за усіма показниками по товару, що закуповується Замовником, а згідно пояснювальної записки товар відповідає вимогам Замовника. Тому, підстав для відхилення тендерної пропозиції не було.
Згідно п.п. 6.4.8. п. 4 розділу 6 ТД - У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно - господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України, про що у складі тендерної пропозиції надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. Учасником надано лист – згоду в складі тендерної пропозиції.
Крім того, проектом договору передбачено відповідальність постачальника за не виконання умов договору. Тому, у випадку не поставки товару або поставки товару не належної якості Учасником – переможцем, Замовником будуть вчиненні дії щодо застосування санкцій або ж розірвання договору. Дякуємо за взаєморозуміння.
Згідно вимог Тендерної документації документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі - пояснювальної записки та повинно мати: детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару, дані про виробника товару. - Учасник торгів повинен підтвердити якість товару, що пропонується до реалізації шляхом надання копії сертифікату якості/відповідності або копії паспорту, або копії іншого документу, що підтверджує якість та походження товару, який планується поставляти Замовнику, який посвідчений мокрою печаткою безпосереднього виробника або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Документи мають бути дійсними на дату розкриття.
На виконання вищевикладених вимог Учасником – переможцем надано в складі тендерної пропозиції Пояснювальну записку з описом усіх характеристик запропонованого товару, які в повній мірі відповідають вимогам замовника.
Також, в складі пропозиції наявні протоколи випробувань, що відповідає вимогам п. 6 розділу 3 Тендерної документації.
Замовником жодним чином не було обумовлено, що сертифікати чи паспорти, чи інші документи мають містити інформацію за усіма показниками по товару, що закуповується Замовником, а згідно пояснювальної записки товар відповідає вимогам Замовника. Тому, підстав для відхилення тендерної пропозиції не було.
Згідно п.п. 6.4.8. п. 4 розділу 6 ТД - У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно - господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України, про що у складі тендерної пропозиції надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. Учасником надано лист – згоду в складі тендерної пропозиції.
Крім того, проектом договору передбачено відповідальність постачальника за не виконання умов договору. Тому, у випадку не поставки товару або поставки товару не належної якості Учасником – переможцем, Замовником будуть вчиненні дії щодо застосування санкцій або ж розірвання договору. Дякуємо за взаєморозуміння.
Номер вимоги: UA-2020-08-05-002743-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 09 вересня 2020 09:45
оскарження переможця
у складі обладнання поданого ТОВ АЛЬТ ТОП відсутня лабораторія. Яким чином учасник підтвердив характеристики зокрема вихід летючих? навіщо тратити грощі на протоколи випробувань у сертифіцированих лабораторіях якщо замовнику достатньо запевнень учасника. Якщо замовник бажає отримати якісний товар він повинен виконати всі вимоги які сам і прописав у ТД. просимо дискваліфікувати ТОВ АЛЬТ ТОП.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2020 15:37
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п. 5 розділу 3 ТД Замовником визначено кваліфікаційні критерії. передбачені ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, по кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначено надання наступних документів: 1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі; 1.2. Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, що підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).
Тобто, наявність лабораторії в Учасника процедури закупівлі не передбачена вимогами тендерної документації, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було.
Згідно вимог Тендерної документації документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі - пояснювальної записки та повинно мати: детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару, дані про виробника товару. - Учасник торгів повинен підтвердити якість товару, що пропонується до реалізації шляхом надання копії сертифікату якості/відповідності або копії паспорту, або копії іншого документу, що підтверджує якість та походження товару, який планується поставляти Замовнику, який посвідчений мокрою печаткою безпосереднього виробника або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Документи мають бути дійсними на дату розкриття.
На виконання вищевикладених вимог Учасником – переможцем надано в складі тендерної пропозиції Пояснювальну записку з описом усіх характеристик запропонованого товару, які в повній мірі відповідають вимогам замовника.
Також, в складі пропозиції наявні протоколи випробувань, що відповідає вимогам п. 6 розділу 3 Тендерної документації.
Тому, у Замовника знову ж таки не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця.
Але, згідно вимог ч. 6 ст. 17 Закону - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
На виконання вимог Закону, Замовником в п. 5 розділу 3 ТД передбачено, що - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 3.1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, але з урахуванням вимог ч. 5 ст. 17 Закону та ч. 4 ст. 22 Закону, а саме:
- Довідку (витяг), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка може бути надана у вигляді електронного документу;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Учасника ТОВ "АЛЬТ ТОП" визначено переможцем 03.09.2020 року, тобто строк для завантаження довідок до 13.09.2020 року. Однак, станом на 14.09.2020 року довідки не завантажено.
Тому, Замовником буде відхилено тендерну пропозицію з підстав, передбачених ст. 31 Закону та оприлюднено в системі публічних закупівель.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Відповідно до вимог п. 5 розділу 3 ТД Замовником визначено кваліфікаційні критерії. передбачені ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, по кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначено надання наступних документів: 1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі; 1.2. Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, що підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).
Тобто, наявність лабораторії в Учасника процедури закупівлі не передбачена вимогами тендерної документації, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було.
Згідно вимог Тендерної документації документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі - пояснювальної записки та повинно мати: детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару, дані про виробника товару. - Учасник торгів повинен підтвердити якість товару, що пропонується до реалізації шляхом надання копії сертифікату якості/відповідності або копії паспорту, або копії іншого документу, що підтверджує якість та походження товару, який планується поставляти Замовнику, який посвідчений мокрою печаткою безпосереднього виробника або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Документи мають бути дійсними на дату розкриття.
На виконання вищевикладених вимог Учасником – переможцем надано в складі тендерної пропозиції Пояснювальну записку з описом усіх характеристик запропонованого товару, які в повній мірі відповідають вимогам замовника.
Також, в складі пропозиції наявні протоколи випробувань, що відповідає вимогам п. 6 розділу 3 Тендерної документації.
Тому, у Замовника знову ж таки не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця.
Але, згідно вимог ч. 6 ст. 17 Закону - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
На виконання вимог Закону, Замовником в п. 5 розділу 3 ТД передбачено, що - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 3.1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, але з урахуванням вимог ч. 5 ст. 17 Закону та ч. 4 ст. 22 Закону, а саме:
- Довідку (витяг), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка може бути надана у вигляді електронного документу;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Учасника ТОВ "АЛЬТ ТОП" визначено переможцем 03.09.2020 року, тобто строк для завантаження довідок до 13.09.2020 року. Однак, станом на 14.09.2020 року довідки не завантажено.
Тому, Замовником буде відхилено тендерну пропозицію з підстав, передбачених ст. 31 Закону та оприлюднено в системі публічних закупівель.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТ ТОП" |
220 520,00
UAH з ПДВ
|
186 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД" |
257 520,00
UAH з ПДВ
|
186 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЬОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" |
259 000,00
UAH з ПДВ
|
198 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ковальчук Євген Володимирович |
276 760,00
UAH з ПДВ
|
214 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС" |
257 520,00
UAH з ПДВ
|
244 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
294 520,00
UAH з ПДВ
|
276 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТ ТОП" #41577215 |
Рішення скасоване |
186 110,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 15:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 17:00
|
ТОВ "АЛЬТ ТОП" #41577215 |
Відхилено |
186 110,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 16:23
|
|
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД" #40401054 |
Рішення скасоване |
186 480,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 10:07
|
|
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД" #40401054 |
Відхилено |
186 480,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 10:20
|
|
ФОП "КОВАЛЬОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" #2599712416 |
Відхилено |
198 320,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 18:19
|
|
ФОП Ковальчук Євген Володимирович #3172208897 |
Відхилено |
214 600,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 10:15
|
|
ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС" #39215573 |
Переможець |
244 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 21:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 15:29
|
Додаткова 1 - ПЕЛЕТИ.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 14:37
|
Договір | укладений |
26 жовтня 2020 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4, 5 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 454 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |