Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гранули паливні з відходів деревини (пелети)
Очікувана вартість
296 000,00 UAH
UA-2020-08-05-002743-c b44a8a5210a940e0aea2efe7950e72ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самуник Олег Васильович

+380385831569 dunvidos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40216423
Вебсайт: http://dunosvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Гагаріна, 16
Контактна особа: Самуник Олег Васильович
+380385831569
dunvidos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:20
Очікувана вартість: 296 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Категорія замовника: п.1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою; Уточнюючий код номенклатурної позиції: 09111400-4 - Деревне паливо
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 т
Гранули паливні з відходів деревини (пелети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, навчальні заклади управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 13:59
Додаток_2_Проект_договору .docx
05 серпня 2020 13:59
Додаток_1_ФП.docx
05 серпня 2020 13:59
ТД пелети.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-002743-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 03 вересня 2020 16:11
оскарження переможця
- вихід легких речовин – не менше 80%-одна з вимог ТД Замовника. протокол випробувань поданий ТОВ АЛЬТ ТОП не містить даних по виходу легких речовин-один з важливих показників якості пелет. Чому всі інші учасники повинні проводити додаткові випробування якщо вони не потрібні замовнику? Прохання виконати свої ж вимоги та діскваліфікувати ТОВ АЛЬТ ТОП.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 13:22
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником в п. 6 розділу 3 ТД визначено, що продукція, що пропонується учасниками, повинна відповідати діючим державним стандартам. Гранули паливні з відходів деревини (пелети) – 74 т.: - матеріал пелет – деревина (хвойні, твердолистяні породи);- діаметр – 6-8 мм;- довжина – 5-40 мм;- плотність пелет – 1200-1400 кг/м3; - загальна вологість – не більше 10%;- теплота згорання – не менше 4000 Ккал/кг;- зольність – не більше 1,5%;- вихід легких речовин – не менше 80%;- вміст сірки – не більше 0,08%; - фасовка в поліетиленових мішках – від 10 до 15 кг.
Згідно вимог Тендерної документації документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі - пояснювальної записки та повинно мати: детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару, дані про виробника товару. - Учасник торгів повинен підтвердити якість товару, що пропонується до реалізації шляхом надання копії сертифікату якості/відповідності або копії паспорту, або копії іншого документу, що підтверджує якість та походження товару, який планується поставляти Замовнику, який посвідчений мокрою печаткою безпосереднього виробника або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Документи мають бути дійсними на дату розкриття.
На виконання вищевикладених вимог Учасником – переможцем надано в складі тендерної пропозиції Пояснювальну записку з описом усіх характеристик запропонованого товару, які в повній мірі відповідають вимогам замовника.
Також, в складі пропозиції наявні протоколи випробувань, що відповідає вимогам п. 6 розділу 3 Тендерної документації.
Замовником жодним чином не було обумовлено, що сертифікати чи паспорти, чи інші документи мають містити інформацію за усіма показниками по товару, що закуповується Замовником, а згідно пояснювальної записки товар відповідає вимогам Замовника. Тому, підстав для відхилення тендерної пропозиції не було.
Згідно п.п. 6.4.8. п. 4 розділу 6 ТД - У разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно - господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України, про що у складі тендерної пропозиції надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. Учасником надано лист – згоду в складі тендерної пропозиції.
Крім того, проектом договору передбачено відповідальність постачальника за не виконання умов договору. Тому, у випадку не поставки товару або поставки товару не належної якості Учасником – переможцем, Замовником будуть вчиненні дії щодо застосування санкцій або ж розірвання договору. Дякуємо за взаєморозуміння.
Номер вимоги: UA-2020-08-05-002743-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39215573
Дата подання: 09 вересня 2020 09:45
оскарження переможця
у складі обладнання поданого ТОВ АЛЬТ ТОП відсутня лабораторія. Яким чином учасник підтвердив характеристики зокрема вихід летючих? навіщо тратити грощі на протоколи випробувань у сертифіцированих лабораторіях якщо замовнику достатньо запевнень учасника. Якщо замовник бажає отримати якісний товар він повинен виконати всі вимоги які сам і прописав у ТД. просимо дискваліфікувати ТОВ АЛЬТ ТОП.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2020 15:37
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п. 5 розділу 3 ТД Замовником визначено кваліфікаційні критерії. передбачені ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, по кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначено надання наступних документів: 1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі; 1.2. Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, що підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).
Тобто, наявність лабораторії в Учасника процедури закупівлі не передбачена вимогами тендерної документації, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було.
Згідно вимог Тендерної документації документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі - пояснювальної записки та повинно мати: детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару, дані про виробника товару. - Учасник торгів повинен підтвердити якість товару, що пропонується до реалізації шляхом надання копії сертифікату якості/відповідності або копії паспорту, або копії іншого документу, що підтверджує якість та походження товару, який планується поставляти Замовнику, який посвідчений мокрою печаткою безпосереднього виробника або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Документи мають бути дійсними на дату розкриття.
На виконання вищевикладених вимог Учасником – переможцем надано в складі тендерної пропозиції Пояснювальну записку з описом усіх характеристик запропонованого товару, які в повній мірі відповідають вимогам замовника.
Також, в складі пропозиції наявні протоколи випробувань, що відповідає вимогам п. 6 розділу 3 Тендерної документації.
Тому, у Замовника знову ж таки не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця.
Але, згідно вимог ч. 6 ст. 17 Закону - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
На виконання вимог Закону, Замовником в п. 5 розділу 3 ТД передбачено, що - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 3.1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, але з урахуванням вимог ч. 5 ст. 17 Закону та ч. 4 ст. 22 Закону, а саме:
- Довідку (витяг), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка може бути надана у вигляді електронного документу;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Учасника ТОВ "АЛЬТ ТОП" визначено переможцем 03.09.2020 року, тобто строк для завантаження довідок до 13.09.2020 року. Однак, станом на 14.09.2020 року довідки не завантажено.
Тому, Замовником буде відхилено тендерну пропозицію з підстав, передбачених ст. 31 Закону та оприлюднено в системі публічних закупівель.
Дякуємо за взаєморозуміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТ ТОП" 220 520,00
UAH з ПДВ
186 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД" 257 520,00
UAH з ПДВ
186 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЬОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" 259 000,00
UAH з ПДВ
198 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 276 760,00
UAH з ПДВ
214 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС" 257 520,00
UAH з ПДВ
244 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 294 520,00
UAH з ПДВ
276 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 11:30
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:35
Паспорт_Ляховец_.PDF
25 серпня 2020 15:35
Тех_паспорти.PDF
25 серпня 2020 15:35
Статут_АЛ_Т_ТОП.PDF
25 серпня 2020 15:35
Стаття 17.pdf
25 серпня 2020 15:35
Сертифікати.pdf
25 серпня 2020 15:35
ПОВНОВ_Рiш_АЛ_Т_ТОп.PDF
25 серпня 2020 15:35
ПОВНОВ_Наказ_АЛ_Т_ТОП.PDF
25 серпня 2020 15:35
Опис_Статут_АЛ_Т_ТОП.PDF
25 серпня 2020 15:35
Опис.pdf
25 серпня 2020 15:35
мтб_ОРЕНДА_РУБ_МАШ.PDF
25 серпня 2020 15:35
мтб_Оренда_обладнаня1.PDF
25 серпня 2020 15:35
мтб_ОРЕНДА_АВТО_ДАФ.pdf
25 серпня 2020 15:35
мтб_ОР_НАВАНТАЖ.pdf
25 серпня 2020 15:35
КОД_директор.pdf
25 серпня 2020 15:35
Додаток.pdf
25 серпня 2020 15:35
Додаток 2.pdf
25 серпня 2020 15:35
Довідки.pdf
25 серпня 2020 15:35
Довідки відповідно ТД.pdf
25 серпня 2020 15:35
Довідка технічні.pdf
25 серпня 2020 15:35
Вiдгук_карбонiка.pdf
25 серпня 2020 15:35
андДоговiр_Карбонiка.PDF
25 серпня 2020 15:35
АЛЬТ ТОП №2 укр 04.02.2020.pdf
25 серпня 2020 15:35
АЛЬТ ТОП №1 укр 04.02.2020.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:29
4 тех вимоги.rar
26 серпня 2020 17:29
6 інші док.rar
26 серпня 2020 17:29
7 повноваження особи.rar
26 серпня 2020 17:29
5 проект договору.rar
26 серпня 2020 17:29
3 Ст. 17.rar
26 серпня 2020 17:29
1 пропозиція.rar

Публічні документи

26 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:03
Відгук № 2.pdf
25 серпня 2020 17:03
Техпаспорт ДАФ 1 (2).jpeg
25 серпня 2020 17:03
Техпаспорт ДАФ 1 (1).jpeg
25 серпня 2020 17:03
протокол (1).pdf
25 серпня 2020 17:03
Відповідність ст 17.PDF
25 серпня 2020 17:03
видгук.pdf
25 серпня 2020 17:03
Довідка про досвід.PDF
25 серпня 2020 17:03
Договор.pdf
25 серпня 2020 17:03
акт2.pdf
25 серпня 2020 17:03
Проек договору.PDF
25 серпня 2020 17:03
Тендерна пропозиція.PDF
25 серпня 2020 17:03
Паспорт.pdf
25 серпня 2020 17:03
Код.pdf
25 серпня 2020 17:03
Довідка про реквізити.pdf
25 серпня 2020 17:03
Витяг платника ЄП.pdf
25 серпня 2020 17:03
Витяг.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:09
30 Цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2020 16:08
29 Довідки.pdf
26 серпня 2020 16:08
27 Відгук.pdf
26 серпня 2020 16:08
25 лист відгук.PDF
26 серпня 2020 16:08
14 Проект договору.pdf
26 серпня 2020 16:08
13 ст17.pdf
26 серпня 2020 16:08
11 Договір з виробником.pdf
26 серпня 2020 16:08
10 Витяг з ЄДР.pdf
26 серпня 2020 16:08
9 Копія витягу з ЄДР.pdf
26 серпня 2020 16:07
8 Витяг з ДФС копія.pdf
26 серпня 2020 16:07
7 Витяг з ДФС ориг.pdf
26 серпня 2020 16:07
6 Виписка ориг.pdf
26 серпня 2020 16:07
5 Виписка копія.pdf
26 серпня 2020 16:07
4 ІПН оригінал.PDF
26 серпня 2020 16:07
3 ІПН копія.pdf
26 серпня 2020 16:07
2 паспорт_оригінал.PDF
26 серпня 2020 16:07
1 паспорт_-_копія.PDF

Публічні документи

14 жовтня 2020 10:26
довідка МВС.pdf.p7s
14 жовтня 2020 10:26
довідка МВС.pdf
14 жовтня 2020 10:26
стаття 17.pdf
25 серпня 2020 22:15
Електронний підпис
25 серпня 2020 21:47
Електронний підпис
25 серпня 2020 21:45
паспорт директора.pdf
25 серпня 2020 16:21
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:19
щодо субпідрядника.pdf
25 серпня 2020 16:19
захист довкілля.pdf
25 серпня 2020 16:19
паспорт.pdf
25 серпня 2020 16:19
тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 16:19
додаток ст.17.pdf
25 серпня 2020 16:19
проект договору.pdf
25 серпня 2020 16:19
протокол випробувань.pdf
25 серпня 2020 16:19
листи-відгуки.pdf
25 серпня 2020 16:19
виконані договори (2).pdf
25 серпня 2020 16:19
працівники.pdf
25 серпня 2020 16:19
довідки ст.17.pdf
25 серпня 2020 16:19
Витяг з ЄДР.pdf
25 серпня 2020 16:19
лист код доступу.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 11:51
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:28
наказ та паспорт.PDF
26 серпня 2020 11:28
Статут.PDF
26 серпня 2020 11:28
дов субпідрядники.PDF
26 серпня 2020 11:28
тех вимоги.pdf
26 серпня 2020 11:28
гар лист ст 17.PDF
26 серпня 2020 11:28
досвід постачання.pdf
26 серпня 2020 11:28
дов працівники.PDF
26 серпня 2020 11:28
мат тех база.pdf
26 серпня 2020 11:28
дов термін дії.PDF
26 серпня 2020 11:28
дов ознайомлення.PDF
26 серпня 2020 11:27
згода персон дані.PDF
26 серпня 2020 11:27
дов код доступу.PDF
26 серпня 2020 11:27
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТ ТОП"

ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД"

ФОП "КОВАЛЬОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ"

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС"

ТОВ Вуглеторфзбагачення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬТ ТОП"
#41577215
Рішення скасоване 186 110,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 15:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 17:00
ТОВ "АЛЬТ ТОП"
#41577215
Відхилено 186 110,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 16:23
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД"
#40401054
Рішення скасоване 186 480,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 10:07
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД"
#40401054
Відхилено 186 480,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 10:20
ФОП "КОВАЛЬОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ"
#2599712416
Відхилено 198 320,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 18:19
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
Відхилено 214 600,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 10:15
ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС"
#39215573
Переможець 244 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 15:39

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛЬТ ТОП" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» (гранули паливні з відходів деревини (пелети))» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (надалі – ТД). Згідно вимог п. 5 розділу ІІІ ТД на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник надає наступні документи: «3.1. Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника(за її наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану їх виконання, в тому числі, своєчасності виконання цих договорів, які були укладені у 2018-2019 роках разом з копіями будь-яких договорів (не менше двох виконаних договорів), що вказані в Довідці, та оригіналами чи копіями відгуків завірених учасником від замовників відповідно до наданих копій договорів. 3.2. Відгуки повинні містити інформацію про укладений договір, якість поставленого Учасником товару, своєчасність поставки цього товару, наявність чи відсутність будь-яких зауважень зі сторони Замовника. 3.3. Досвід виконання договорів за цей період повинен бути виключно позитивним, тобто, договори виконувалися Учасником своєчасно, постачання товару здійснювалося в повному обсязі, товар поставлявся якісним, та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили». Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (№1908/09 від 19.08.2020 року), з зазначенням інформації про виконання 7 аналогічних договорів за період 2018 -2019 років. Крім того, в складі пропозиції надано копії 2 аналогічних договорів на поставку товару, зокрема: Договір № 445 від 04.10.2018 року, укладений з Іванівською сільською радою Чернігівського району Чернігівської області, а також відгук від Замовника про належне виконання аналогічного договору. Однак, інформація про виконання договору № 445 від 04.10.2018 року, що укладений з Іванівською сільською радою Чернігівського району Чернігівської області не міститься в довідці, що суперечить вимогам кваліфікаційного критерію, адже Учасник надає копії будь-яких договорів (не менше двох виконаних договорів), що вказані в Довідці. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛИ : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. 2. Зобов’язати учасника виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • Надати або повторно довідку про виконання аналогічних договорів з зазначення всієї інформації по Договору № 445 від 04.10.2018 року, укладеного з Іванівською сільською радою Чернігівського району Чернігівської області, або копію іншого аналогічного договору (відгуку до нього), інформація про виконання якого визначена в Довідці №1908/09 від 19.08.2020 року.

Документи

14 вересня 2020 16:12
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 вересня 2020 10:19
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 жовтня 2020 10:15
Електронний підпис
01 жовтня 2020 18:20
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НД СІСТЕМ ПЛЮС"
#39215573
244 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 21:26
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 15:29
Додаткова 1 - ПЕЛЕТИ.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 14:37
Договір укладений
26 жовтня 2020 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4, 5 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 243 978,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 663,00 UAH)