Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мамографічне обладнання, 3 лоти
Mammographic equipment, 3 lots
Очікувана вартість
149 300 000,00 UAH
UA-2020-08-05-002698-b a30697acbfbb4e63ad02fd21d951e120
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 149 300 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 05 серпня 2020 17:43
Enquiries until: 28 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 149 300 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000027 ● 5a5c4ebf85394144b7944d28a43989cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-08-05-002698-b 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення. Згідно частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що вступила в дію з 19.04.2020) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Мамографічне обладнання, 3 лоти), ідентифікатор UA-2020-08-05-002698-b, визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання, виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Департаментом дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині.

2020-11-09 16:23:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Цифрова мамографічна система з робочою станцією лікаря (37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова) - 9 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 74 700 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 373 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2241000 UAH


Title: lot 1 - 33110000-4 Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine - Digital mammography system with a doctor's workstation (37672 Stationary mammographic x-ray system, digital) - 9 units
Current status: Complete
Estimated total value: 74 700 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 373 500,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 23 вересня 2020 11:04
Auction planned date: 23 вересня 2020 11:04
Закінчення: 23 вересня 2020 11:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 од
лот 1 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Цифрова мамографічна система з робочою станцією лікаря (37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова) - 9 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19, м. Київ, м. Київ, 01001, Україна
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 1 - 33110000-4 Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine - Digital mammography system with a doctor's workstation (37672 Stationary mammographic x-ray system, digital) - 9 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33110000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 вересня 2020
UA-2020-08-05-002698-ba30697acbfbb4e63ad02fd21d951e120
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ УМТ+ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:21
Пакет переможця
04 вересня 2020 15:45
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:45
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:42
Licenziya.zip
04 вересня 2020 15:42
Licenziya DEA.PDF
04 вересня 2020 15:42
Dovirenist (2).zip
04 вересня 2020 15:42
Doverennost DEA.PDF
04 вересня 2020 15:42
BG 6102-20G UMT.zip

Документи

07 вересня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:05
Право підпису.pdf
07 вересня 2020 11:05
Licenziya.zip
07 вересня 2020 11:05
Licenziya DEA.pdf
07 вересня 2020 11:05
Doverennost DEA.pdf
07 вересня 2020 11:05
Dovirenist.zip
07 вересня 2020 11:05
BG 6110-20G TCMS.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УМТ+

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" 73 620 000,00
UAH з ПДВ
73 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УМТ+ 73 188 000,00
UAH з ПДВ
73 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:05
Право підпису.pdf
07 вересня 2020 11:05
Licenziya.zip
07 вересня 2020 11:05
Licenziya DEA.pdf
07 вересня 2020 11:05
Doverennost DEA.pdf
07 вересня 2020 11:05
Dovirenist.zip
07 вересня 2020 11:05
BG 6110-20G TCMS.zip

Публічні документи

01 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:21
Пакет переможця
04 вересня 2020 15:45
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:45
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:42
Licenziya.zip
04 вересня 2020 15:42
Licenziya DEA.PDF
04 вересня 2020 15:42
Dovirenist (2).zip
04 вересня 2020 15:42
Doverennost DEA.PDF
04 вересня 2020 15:42
BG 6102-20G UMT.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА"

ТОВ УМТ+

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УМТ+
#38716926
Переможець 73 188 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 18:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УМТ+
#38716926
73 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 11:31
Договір 159 укладений
19 жовтня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 73 188 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 788 000,00 UAH)