Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-08-05-002622-c c5f1e12ae80e4694819b9ccd216c92dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000000000000000000

000000000000 00000000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000000000000 обл., 0000, 0000000000000000000000000000000000000
Контактна особа: 00000000000000000000000000000
000000000000
00000000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:25

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.0000000000000000 payment-types.00000000000 Банківські

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 13:46
0000000000000000000000000000000000000000000
05 серпня 2020 14:54
00000000
05 серпня 2020 14:42
0000000000000000000000000
21 серпня 2020 13:46
0000000000000000000000000000000000000000000
21 серпня 2020 13:46
0000000000000000000000000000000000000000000
05 серпня 2020 14:54
00000000
05 серпня 2020 14:46
00000000
05 серпня 2020 14:42
0000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000051 ● 221a794ba1564e749e44d684150c5cc0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 09:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-08-05-002622-c 05.08.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-01 16:39:11

Надайте роз’яснення щодо порушення визначення переможця процедури в частині документарного підтвердження наявності матеріально-технічної бази.

Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, учасник надає довідку, складену в довільній формі, в якій зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, наявну кількість, відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням то він повинен надати документи, що підтверджують право власності на кожне обладнання зазначене в довідці. У складі пропозиції Переможця міститься довідка від 19.08.2020 № 002622/1 в якій зазначена інформація про власне обладнання.
Вами зазначено, що учасник не надав документів, які б підтверджували право власності на кожне обладнання зазначене в довідці, чим не виконано вимогу пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до ТД, оскільки видаткові накладні, які містяться у складі пропозиції Переможця фіксують лише факт придбання товару.
Якщо видаткові накладні фіксують лише факт придбання товару, то які документи підтверджують право власності на обладнання та інструменти?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-10-06 14:46:22

Про надання інформації

Північний офіс Держаудитслужби розглянув звернення за роз’ясненням щодо висновку Київського квартирно-експлуатаційного управління від 01.10.2020, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro на закупівлю капітального ремонту приміщень будівлі №11/256 (їдальня) 40бр ТА м. Васильків військове містечко №11 (ДК 021:2015: 45000000-7) (інформацію опубліковано на сайті Уповноваженого органу за номером ID: UA-2020-08-05-002622-c ) і повідомляє.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 113 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010№ 2456-VI, Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 03.02.2016 № 43, та Положенням про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, не надають повноважень Північному офісу Держаудитслужби визначати перелік документів, які підтверджують право власності.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не переліку документів, які відповідають вимогам встановленим замовником у тендерній документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання рішення Північного офісу Держаудитслужби, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, Київське квартирно-експлуатаційне управління в особі начальника Діцуленко Костянтина, направило лист та Додаткову угоду ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ОСНОВА» з вимогою про розірвання Договору та додаткову угоду. Разом з вказаним, Висновок містить вимогу щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжиття заходів щодо розірвання договору в межах законодавства, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зазначивши у висновку про необхідність «вжити заходів щодо розірвання договору в межах законодавства», Північний офіс Держаудитслужби не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень (судовий або позасудовий), що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб'єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту Висновку як акта індивідуальної дії. Разом з вказаним, за загальним правилом, визначеним в статті 188 ГК України та статті 651 ЦК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозицію про це другій стороні за договором. За приписами ч. ч. 3, 4 ст. 188 Господарського кодексу України сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Разом з тим, згідно з ч. 2 статті 651 ЦК України договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Можливість та підстави зміни договору у зв'язку з істотною зміною обставин встановлені нормою статті 652 Цивільного кодексу України. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. З урахуванням вказаного, на виконання вимог Висновку з боку Київського КЕУ вжито заходів, спрямованих щодо розірвання договору в межах законодавства. Станом на 06.10.2020 від ТОВ «Будівельна фірма «Основа» не надійшли відомості про результати розгляду пропозиції Київського КЕУ про розірвання договору. Додатки: - Копія листа № 517/5326 від 01.10.2020р. ТОВ «БІЛВЕЛЬНА ФІРМА «ОСНОВА» про розірвання Договору.

2020-10-06 17:56:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 8 частини другої статті 21,частини 16 статті 29, пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 8 частини другої статті 21,частини 16 статті 29, пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII) • не усунуто

порушення не усунуто

2020-10-21 11:52:33

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 11:08
00000000
20 серпня 2020 11:07
00000000000000000000000000000
20 серпня 2020 11:07
0000000000000000000000000000000000000
20 серпня 2020 11:07
000000000000000000
20 серпня 2020 11:07
0000000000000000000000000000000000000000

Публічні документи

09 вересня 2020 11:58
00000000
09 вересня 2020 11:55
000000000000000000000000000000000
09 вересня 2020 11:55
0000000
09 вересня 2020 11:55
000000000000000000000
09 вересня 2020 11:55
0000000000000
20 серпня 2020 15:48
00000000
20 серпня 2020 15:45
0000000000000000000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
0000000000000000000000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
0000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
0000000000000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
0000000000000000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
000000000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
0000000000000000000000000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
000000000000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
0000000000000
20 серпня 2020 15:45
00000000000000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
000000000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
0000000000000000000000000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
00000000000000000000000000000000000000000000
20 серпня 2020 15:45
0000000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000000

0000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 12:30
0000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:36

Документи

31 серпня 2020 12:25
00000000
21 серпня 2020 13:46
00000000000000000000000

Документи

31 серпня 2020 14:35
00000000
31 серпня 2020 12:30
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 14:35
00000000
31 серпня 2020 12:30
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
29 січня 2021 15:57
0000000000000000000000 укладений
29 січня 2021 15:31
00000000 зміни до договору
11 грудня 2020 14:44
0000000000000000000000 зміни до договору
11 грудня 2020 14:43
00000000 зміни до договору
10 грудня 2020 10:21
0000000000000000000000 зміни до договору
10 грудня 2020 10:19
00000000 укладений
17 вересня 2020 18:28
00000000000000 укладений
17 вересня 2020 18:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 0000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 0000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 0000000000000000