Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт прилеглої частини території НВК №2-гімназія м.Трускавець» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 376 358,00 UAH
UA-2020-08-05-002553-b 06e81360bef64c998c85b2530376b80f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 15:08
Очікувана вартість: 1 376 358,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 881,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - детально у прикріпленому файлі. Мова, якою повинні готуватися пропозиції - українська. Єдиний критерій оцінки - "Ціна". Методика оцінки пропозицій - переможцем обирається учасник, що запропонував найнижчу ціну, та пропозиція якого відповідає вимогам оголошення та вимогам щодо предмета закупівлі. Питома вага критерію - 100 % "Ціна". Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в документації до спрощеної закупівлі. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер спрощеної процедури, посилання на спрощену процедуру на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення пропозиції: 6 800.00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ документації. При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт прилеглої частини території НВК №2-гімназія м.Трускавець» (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом 14 календарних днів з моменту подання Підрядником необхідних документів Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів. Подальші розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:51
2-ОголошСпрощена_КапРемонт Території НВК 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАНИШИН І. С. 1 191 426,00
UAH з ПДВ
1 099 999,99
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 1 319 028,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 1 309 493,20
UAH з ПДВ
1 309 493,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 21:21
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:21
Сертифікат на щебінь.PDF
13 серпня 2020 21:21
Протокол №25с.pdf
13 серпня 2020 21:21
Протокол №24с.pdf
13 серпня 2020 21:21
працівники.pdf
13 серпня 2020 21:21
Техніка.pdf
13 серпня 2020 21:21
Статистика 1-ПВ 2020.PDF
13 серпня 2020 21:21
Звітність.pdf
13 серпня 2020 21:21
Витяг ПДВ оригінал.PDF
13 серпня 2020 21:21
Виписка оригінал.pdf
13 серпня 2020 21:21
Оригінал паспорту, ІПН.PDF
13 серпня 2020 21:21
Ліцензія, дозвіл.PDF
13 серпня 2020 21:21
Протокол ел..pdf
13 серпня 2020 21:21
Охорона праці.PDF
13 серпня 2020 21:21
Фото Славське.pdf
13 серпня 2020 21:21
Довідки.PDF
13 серпня 2020 21:21
Графік, кошторис.PDF
13 серпня 2020 21:21
Гімназія №2.rar
13 серпня 2020 21:21
inquiry_print.pdf
13 серпня 2020 21:21
Довідки з банку.PDF
13 серпня 2020 21:21
Підписаний_G0820-1266-GL_tender.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 18:22
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:19
таблиці.pdf
13 серпня 2020 18:19
пояснювальна записка.pdf
13 серпня 2020 18:19
локальний кошторис.pdf
13 серпня 2020 18:19
дефектний акт.pdf
13 серпня 2020 18:19
обєктний кошторис.pdf
13 серпня 2020 18:19
зведений.pdf
13 серпня 2020 18:19
99.imd
13 серпня 2020 18:19
договірна ціна.pdf
13 серпня 2020 18:19
Кошторис.rar
13 серпня 2020 18:19
Scan_20200414_182516_001.jpg
13 серпня 2020 18:19
Scan_20200414_182516_002.jpg
13 серпня 2020 18:19
Технічна специфікація.pdf
13 серпня 2020 18:19
Сертифiкат щебінь.pdf
13 серпня 2020 18:19
Акти Гармонія.pdf
13 серпня 2020 18:19
Техпаспорти Щур.pdf
13 серпня 2020 18:19
кк Охорона праці.pdf
13 серпня 2020 18:19
Стаття 17.pdf
13 серпня 2020 18:19
Штатний розпис.pdf
13 серпня 2020 18:19
1 ДФ 2 квартал 2020р..pdf
13 серпня 2020 18:19
Договір Гармонія.pdf
13 серпня 2020 18:19
Обладнання.pdf
13 серпня 2020 18:19
Працівники.pdf
13 серпня 2020 18:19
Договір ЩУР.pdf
13 серпня 2020 18:19
Бухгалтерська довідка.pdf
13 серпня 2020 18:19
Аналогічні договори.pdf
13 серпня 2020 18:19
Відгук Гармонія.pdf
13 серпня 2020 18:19
Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 18:19
Статут СЧН.pdf
13 серпня 2020 18:19
Проект договору.pdf
13 серпня 2020 18:19
Ціна пропозиції.pdf
13 серпня 2020 18:19
Рішення засновника.jpg
13 серпня 2020 18:19
Санкції.pdf
13 серпня 2020 18:19
Право підпису.pdf
13 серпня 2020 18:19
Паспортнi данi.pdf
13 серпня 2020 18:19
Персональні дані.pdf
13 серпня 2020 18:19
Ліцензія ДСНС.pdf
13 серпня 2020 18:19
Ліцензія.pdf
13 серпня 2020 18:19
Одержання дозволів.pdf
13 серпня 2020 18:19
Надання документів.pdf
13 серпня 2020 18:19
Дозвіл СЧН.pdf
13 серпня 2020 18:19
Довiдка.pdf
13 серпня 2020 18:19
Гарантійний термін.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 22:46
Електронний підпис
13 серпня 2020 22:40
Копiя лiцензii.pdf
13 серпня 2020 22:40
Копiя Звiту 1ДФ__2кв_2020.pdf
13 серпня 2020 22:40
Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 22:40
Протокол _25с.pdf
13 серпня 2020 22:40
Проект договору.pdf
13 серпня 2020 22:40
Виписка з ЄДР.pdf
13 серпня 2020 22:40
Відгук_Винниченка.pdf
13 серпня 2020 22:40
Пiдписаний_Лицензия.pdf
13 серпня 2020 22:40
Сертифікат_щебінь.pdf
13 серпня 2020 22:40
Вiдгук_Тернопільська.pdf
13 серпня 2020 22:40
Протокол _24с.pdf
13 серпня 2020 22:40
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
13 серпня 2020 22:40
Статут.pdf
13 серпня 2020 22:40
Протокол учасників.pdf
13 серпня 2020 22:40
Пiдписаний_G0820-1246-GL_tender.pdf
13 серпня 2020 22:40
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2020 22:40
Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАНИШИН І. С.

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАНИШИН І. С.
#2955610694
Відхилено 1 099 999,99
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:20
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"
#37197537
Відхилено 1 100 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 11:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"
#40452418
Переможець 1 309 493,20
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 09:21

Документи

20 серпня 2020 15:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"
#40452418
1 309 493,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 11:03
ДУ №2 до Д №158 (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 09:16
ДУ №1 до Д №158 Капремонт прилеглої території до НВК (1).pdf зміни до договору
08 вересня 2020 09:16
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 09:14
Д №158 Капремонт прилеглої території до НВК.pdf укладений
08 вересня 2020 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до затверджених кошторисних призначень сторони встановлюють, що сума фінансування, на момент підписання договору, по об’єкту «Капітальний ремонт прилеглої частини території НВК №2-гімназія м. Трускавець» складає 150,00 грн. (Сто п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. 2. Загальна сума фінансування робіт в межах договірної ціни на 2020 рік може бути переглянута при виділення додаткових кошторисних призначень. 3. Всі інші умови договору № 158 від 07 вересня 2020 року залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 5. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу - по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до затверджених кошторисних призначень сторони встановлюють, що сума фінансування на 2020 рік, по об’єкту «Капітальний ремонт прилеглої частини території НВК №2-гімназія м. Трускавець», складає 1 309 493,20 грн. (Один мільйон триста дев’ять тисяч чотириста дев’яносто три грн. 20 коп. ) з ПДВ. 2. Всі інші умови договору № 158 від 07 вересня 2020 року залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 4. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу - по одному для кожної із Сторін. 5. Невід’ємною частиною цієї додаткової угоди є: • Додаток 1. План фінансування робіт. • Додаток 2. Календарний графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 309 493,20
UAH (в тому числі ПДВ 218 248,87 UAH)