Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи по об’єкту "Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка,41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс", м. Кропивницький (Коригування)”
Очікувана вартість
9 300 000,00 UAH
UA-2020-08-05-002367-b b482a6c254fa4d4982ff37c7ec22adaa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:38
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:38
Очікувана вартість: 9 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельно-монтажні роботи по об’єкту "Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка,41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс", м. Кропивницький (Коригування)”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи по об’єкту "Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка,41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс", м. Кропивницький (Коригування)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:56
4.2 Зміни.rtf
06 серпня 2020 15:56
4. Тендерна документація ЦНАП (нова редакція).pdf
06 серпня 2020 15:56
4.1 Додаток № 6 (нова редакція).pdf
06 серпня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:56
4.2 Зміни.rtf
06 серпня 2020 15:56
4. Тендерна документація ЦНАП (нова редакція).pdf
05 серпня 2020 16:17
2. Тендерна документація ЦНАП.pdf
06 серпня 2020 15:56
4.1 Додаток № 6 (нова редакція).pdf
05 серпня 2020 16:17
2.1 Додаток № 6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" 9 244 577,12
UAH з ПДВ
9 244 577,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Монтажні системи 9 296 464,50
UAH з ПДВ
9 296 464,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 10:35
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:32
Довідка (3).zip
03 вересня 2020 10:32
Довідка (2).zip
20 серпня 2020 15:00
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:59
Інші.pdf
20 серпня 2020 14:59
Додаток4Декларація.pdf
20 серпня 2020 14:59
Додаток2.pdf
20 серпня 2020 14:59
Додаток1 кваліфікація.pdf
20 серпня 2020 14:59
Махно+Є.А.,+довіреність.7z
20 серпня 2020 14:59
лицензия+ТАСКОМБАНК.7z
20 серпня 2020 14:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 19:35
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"

ТОВ Монтажні системи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"
#38802936
9 244 577,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:59
13.1 договір генпідряду від 29.12.2021 року № 8-14-20 (зменшення ціни договору).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:58
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:18
9.1 договір генпідряду від18.12.2020 року № 4-14-20.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 17:21
5.1 договір генпідряду від 08.09.2020 року № 14-20.pdf укладений
08 вересня 2020 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк дії договору та строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/14-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8/14-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи по об’єкту "Реконструкція будівлі по вул. Архітектора Паученка,41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс", м. Кропивницький (Коригування)” 1 роботи 8 068 044,32
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 068 044,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 344 674,05 UAH)