Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Папір, Папір Брайля, Папка-реєстратор, Нумератор стрічковий, Чорнила для принтеру універсальні, Оснастка для круглої печатки, Дошка магнітна сухостираема, Фліпчарт, Біндер-кліпер +20 кліпів)
Очікувана вартість
31 210,00 UAH
UA-2020-08-05-002357-c cc8cceb4d4334283882d68fa038a174c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кононенко Альона Миколаївна

+380986440486 internat_orientir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Орієнтир" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20518733
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Кронштадська,17
Контактна особа: Кононенко Альона Миколаївна
+380986440486
internat_orientir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 13:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 13:20
Початок аукціону: 13 серпня 2020 13:40
Очікувана вартість: 31 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пачка
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15.9 кг
Папір Брайля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15.6 кг
Папір Брайля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка-реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка-реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Нумератор стрічковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 шт
Чорнила для принтеру універсальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Оснастка для круглої печатки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Дошка магнітна сухостираема
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Фліпчарт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт
Біндер-кліпер +20 кліпів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кронштадська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату товару, на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 (тридцяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 30 270,64
UAH з ПДВ
30 270,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 31 152,44
UAH з ПДВ
31 152,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 20:51
Електронний підпис
13 серпня 2020 20:51
Висновки.pdf
13 серпня 2020 20:51
Пропозиція.pdf
12 серпня 2020 13:20
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:17
техн.pdf
12 серпня 2020 13:17
_Витяг 300720.pdf
12 серпня 2020 13:17
Статут — копия зав.pdf
12 серпня 2020 13:17
ПДВ зав.PDF
12 серпня 2020 13:17
лист гарантія.pdf
12 серпня 2020 13:17
Довідка.pdf
12 серпня 2020 13:17
_Протокол.pdf
12 серпня 2020 13:17
_Наказ.pdf
12 серпня 2020 13:17
Пропозиція.pdf
12 серпня 2020 13:16
Згода.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:27
ISO укр.PDF
11 серпня 2020 14:27
Статут (нова редакція).PDF
11 серпня 2020 14:27
Рішення Гуменюк.PDF
11 серпня 2020 14:27
Пропозиція.pdf
11 серпня 2020 14:27
Наказ Гуменюк.PDF
11 серпня 2020 14:27
Копія ISO.pdf
11 серпня 2020 14:27
ДСЕЕ.pdf
11 серпня 2020 14:27
ДСЕЕ біндеркліпер.pdf
11 серпня 2020 14:27
Документи.pdf
11 серпня 2020 14:27
Витяг ПДВ.PDF
11 серпня 2020 14:27
Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Відхилено 30 270,64
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Переможець 31 152,44
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 17:04

Документи

18 серпня 2020 16:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
31 152,44
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2020 12:35
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі
Документи:
20 серпня 2020 12:35
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:12
протокол 212 20.08.2020 відміна закупівлі.pdf