Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння стільці та супутні вироби і частини до них (стільці, дивани)
Очікувана вартість
67 700,00 UAH
UA-2020-08-05-002330-b 44b3fab46f604723a2a83e7379114256
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Количева Ольга

+380462676319 upr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Вебсайт: http://osvita.ch.ua/
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141
Контактна особа: Количева Ольга
+380462676319
upr_osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 16:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 16:15
Очікувана вартість: 67 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 677,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 шт
39110000-6 Сидіння стільці та супутні вироби і частини до них (стільці, дивани)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:11
ПРОЄКТ Меблі для дому.doc
05 серпня 2020 16:11
Спрощена Стільці_диван.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Формат М 67 099,00
UAH з ПДВ
67 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Формат М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Формат М
#37487634
Переможець 67 099,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 10:40

Документи

17 серпня 2020 10:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Формат М
#37487634
67 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 10:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:33
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:26
стільці.PDF зміни до договору
07 вересня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 09:08
Формат М132.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 09:06
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 16:24
дод.угода 1 стільці.PDF зміни до договору
19 серпня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:21
дог.126.PDF зміни до договору
19 серпня 2020 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 099,00
UAH