Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
890 000,00 UAH
UA-2020-08-05-002239-c a8e6bdcda8b84088be234a71f56588b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудік Олена Вікторівна

380577120894 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Рудік Олена Вікторівна
380577120894
okt_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 13:47
Очікувана вартість: 890 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 Одиниця
Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади загальної середньої освіти Новобаварського району міста Харкова згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника на підставі накладної протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 12:36
повідомлення про зміни.PDF
26 серпня 2020 12:36
ТД обладнання їдалень зі змінами від 26.08.2020.doc
20 серпня 2020 13:44
повідомлення про зміни.PDF
05 серпня 2020 12:59
Проект Договору.docx
26 серпня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 12:36
повідомлення про зміни.PDF
26 серпня 2020 12:36
ТД обладнання їдалень зі змінами від 26.08.2020.doc
20 серпня 2020 13:44
ТД обладнання їдалень зі змінами від 20.08.2020.doc
05 серпня 2020 12:59
ТД обладнання їдалень.doc
20 серпня 2020 13:44
повідомлення про зміни.PDF
05 серпня 2020 12:59
Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Старченко Андрій Анатолійович 889 000,00
UAH з ПДВ
889 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна 889 800,00
UAH з ПДВ
889 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 20:28
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:23
Електронний підпис

Публічні документи

29 серпня 2020 17:04
Пакет 1.pdf
29 серпня 2020 17:04
Паспорт та РНОКПП.pdf
29 серпня 2020 17:04
Фінризики_Ліцензія.pdf
29 серпня 2020 17:04
Свідоцтво ФінУстанови.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Старченко Андрій Анатолійович

Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Старченко Андрій Анатолійович
#3425507112
Переможець 889 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Старченко Андрій Анатолійович
#3425507112
889 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 09:50
Додаткова угода 1 34к.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:54
Договір 34к.pdf укладений
18 вересня 2020 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди продовдити строк передачі товару на підставі листа Учасника від 29 вересня 2020 року, у зв'язку з затримкою виготовлення та постачання товару внаслідок встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2 до 15.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 34к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/34к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 889 000,00
UAH