Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція 1-го поверху лікувального корпусу №2 під відділення екстреної медичної допомоги КП "КНП Тетіївської ЦРЛ"
Очікувана вартість
5 841 583,85 UAH
UA-2020-08-05-002232-b 8dbf6a74cd3940fea461af49661aa799
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касянчук Ігор Іванович

+380456051815 tetievcrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КНП Тетіївська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01994221
Місцезнаходження: 09832, Україна , Київська обл., село Денихівка, вулиця Лесі Українки, 4
Контактна особа: Касянчук Ігор Іванович
+380456051815
tetievcrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:58
Очікувана вартість: 5 841 583,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 207,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29207.92 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція 1-го поверху лікувального корпусу №2 під відділення екстреної медичної допомоги КП "КНП Тетіївської ЦРЛ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09800, Україна, Київська область, м.Тетіїв, вул.Цвіткова, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:53
Тенд док.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проведення тендеру
Дата подання: 06 серпня 2020 08:56
Дата відповіді: 07 серпня 2020 08:52
Добрий день! Вами оголошений тендер UA-2020-07-23-001727-b з аналогічним предметом закупівлі, тільки на більшу суму, який з двох тендерів є дійсним і в чому сенс проведення двох однакових тендерів?
Відповідь: Тендер UA-2020-07-23-001727-b оголошено таким, що не відбувся 04.08.2020р. (п.п.2, п 5 ст. 32).
Уточнення дати подання документів
Дата подання: 06 серпня 2020 12:23
Дата відповіді: 11 серпня 2020 11:59
відповідно до п.4.2. необхідно надати довідки з банків, не більше місячної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій, але відповідно до п.5.2. усі документи , які учасник отримує від інших осіб повинні бути видані не раніше дати оголошення про проведення закупівлі. таким чином, довідки з банків, видані до 05.08.20р. є не чинними за пунктом 5.2. та чинними за пунктом 4.2. Який пункт застосовувати до довідок з банків?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний учасник!
На Ваш запит щодо надання роз’яснення повідомляємо наступне.
Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція І-го поверху лікувального корпусу №2 під відділення екстреної медичної допомоги КП «КНП Тетіївської ЦРЛ» в м. Тетіїв Київської області (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» затвердженої рішенням тендерного комітету (рішення №8 від 04 серпня 2020 року) встановлені наступні вимоги:
- Пунктом 4 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлені вимоги для учасників для підтвердження наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю, за умови яких зазначено перелік документів, які потрібно надати в складі тендерної пропозиції та конкретизовано до кожного документу з цього розділу щодо дати складання даних документів, а саме:
4.1.Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема:
- баланс (звіт про фінансовий стан);
- звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід).
У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
4.2. Довідки з установ про відкриті розрахункові рахунки та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, не більше місячної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій.
- частиною 5.2. розділу V Тендерної документації встановлені інші вимоги до тендерної пропозиції учасників та документів, що подаються з нею разом, а саме:
Абзацом сьомим частини 5.2. розділу V Тендерної документації передбачено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, тощо).
Даний абзац не поширюється на довідки отримані з банків, оскільки до довідок з банків окремо конкретизовану норму, де чітко в розділі про підтвердження наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю, зазначено назву документу до якого встановлена вимога.

З повагою,
Голова Тендерного комітету Маковська Людмила Олексіївна

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-002232-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 25 вересня 2020 11:38
скасування протоколу
Шановний Замовник, Вами порушено норми Закону "Про публічні закупівлі", в частині надання учаснику 24 години на виправлення помилки. Вимагаємо негайно скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ "УКРБУДІНВЕСТ" та на сторінці закупівлі завітити повідомлення про невідповідність.
ТОВ "УКРБУДІНВЕСТ"
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2020 12:24
Спираючись на рішення Колегії № 17725 від 21.09.2020 року вважаємо недоцільним застосування механізму 24 годин
Номер вимоги: UA-2020-08-05-002232-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 25 вересня 2020 12:57
Вимога
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те що ріщеннями АМКУ неодноразово вказувалось на порушення Замовників, в часнині ненадання учасникам 24 години на усунення помилок. Згідно рішення АМКУ (яке нами буде оскаржене до суду, так як тендерна пропозиція містила вимогу надати дозволи на використання техніки у надавача послуг, а ним є ПАТ "БМУ№ 33") помилка ТОВ "Укрбудінвест" стосується саме ст. 16 Закону, і підлягає по Закону під надання часу для усунення.
В разі не скасування протоколу при дискваліфікацію та не надання нам часу на усунення одної помилки, ми звернемся зі скаргою до АМКУ. Просимо звернути увагу на неодноразові рішення АМКУ по задоволеню таких скарг ( UA-2020-05-14-005161-b,UA-2020-04-30-001489-a), де Замовник після оприлюднення рішення АМКУ, скасував своє рішення про визначення учасника переможцем, та після цього не надав йому право згідно ч.16 с.29 Закону.
Зверніть увагу, що це можливо на підставі абз. 9 ч.16 ст.29 Закону, а саме:
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2020 14:33
Комісією тендерного комітету прийнято рішення про скасування протоколу № 16 від 25. 09.2020 року
Номер вимоги: UA-2020-08-05-002232-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 28 вересня 2020 12:02
вимога про
Враховуючи, що протокол про дискваліфікацію ТОВ "УКРБУДІНВЕСТ" Вами скасовано, вимагаємо розмістити повідомлення для усунення помилок протягом 24 годи.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

25 вересня 2020 14:32
протокол № 17

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-05-002232-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 05 вересня 2020 22:34
Скарга до органу оскарження
Скарга до органу оскарження
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 вересня 2020 18:46
рішення від 09.09.2020№16947+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 18:46
рішення від 21.09.2020 №17725.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 22:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комісія тендерного комітету КП "КНП Тетіївська ЦРЛ" прийняла на розгляд рішення по скарзі.
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2020 09:53
Номер скарги: UA-2020-08-05-002232-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:38
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2020 22:48
рішення від 06.10.2020 № 18690.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 22:48
рішення від 15.10.2020 №19345.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 23:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення по скарзі прийнято на розгляд
Дата виконання рішення замовником: 21 жовтня 2020 13:34

Документи подані скаржником

05 вересня 2020 22:15
Скарга_Тетіїв_05.09.20.pdf
05 вересня 2020 22:15
Скарга_Тетіїв_05.09.20.docx

Документи подані замовником

15 вересня 2020 10:17
Пояснення
15 вересня 2020 10:43
Пояснення підписане

Документи подані скаржником

01 жовтня 2020 10:32
Скарга АМКУ.pdf
01 жовтня 2020 10:32
Скарга АМКУ.docx

Документи подані замовником

02 жовтня 2020 14:06
Лист пояснення
07 жовтня 2020 10:28
Пояснення
07 жовтня 2020 10:29
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000031 ● b166a16b77234acfa14b7d9a6d5c496d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 14:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.11.2020 № 225

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-08-05-002232-b 05.08.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Членами тендерного комітету було розглянуто результат моніторингу та прийнято відповідні рішення

2020-12-08 14:25:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII)
  5. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII) • не усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • не усунуто

-

2021-04-27 16:31:59

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 4 920 347,64
UAH з ПДВ
4 920 347,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 5 841 185,93
UAH з ПДВ
5 841 185,93
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЯЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ 5 841 583,00
UAH з ПДВ
5 841 583,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:52
file (7).pdf
22 жовтня 2020 15:52
Ліцензія УКРБУДІНВЕСТ.pdf
22 жовтня 2020 15:52
Наказ Ширін В.Р..pdf
22 жовтня 2020 15:52
Копія протокол Ширін.pdf
22 жовтня 2020 15:52
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
22 жовтня 2020 15:51
Ширін.pdf
21 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис
21 жовтня 2020 16:51
Дозвіл бульдозер.pdf
31 серпня 2020 10:32
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:30
Ліцензія УКРБУДІНВЕСТ
31 серпня 2020 10:30
Довідка договори
31 серпня 2020 10:30
Довідка МВС
31 серпня 2020 10:30
Цінова пропозиція
20 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:23
виписка по рахунку.pdf
20 серпня 2020 15:06
довідка покриття.pdf
20 серпня 2020 15:06
20493 УКРБУДІНВЕСТ p7s.7z
18 серпня 2020 13:48
Довідка МТБ.pdf
17 серпня 2020 16:23
Довідка МТБ.pdf
17 серпня 2020 16:23
Календарний графік.pdf
17 серпня 2020 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 16:23
Лист-відгук 07.08.20.pdf
17 серпня 2020 16:23
Копія протокол Ширін.pdf
17 серпня 2020 16:23
Баланс за 2019 рік.pdf
17 серпня 2020 16:23
Кошторис.pdf
17 серпня 2020 16:23
Рахунок Приватбанк.pdf
17 серпня 2020 16:23
Клас наслідків 1-РМА.pdf
17 серпня 2020 16:23
Довідки_ акти част.2.pdf
17 серпня 2020 16:23
Довідки Глобусбанк.pdf
17 серпня 2020 16:23
Довідки_ акти част.1.pdf
17 серпня 2020 16:23
Копія Витяг ПДВ.pdf
17 серпня 2020 16:23
Довідки договір _2.pdf
17 серпня 2020 16:23
Довідка працівники.pdf
17 серпня 2020 16:23
Довідки договір _1.pdf
17 серпня 2020 16:23
Довіреність Ширін.pdf
17 серпня 2020 16:22
Довідка субпідрядник.pdf
17 серпня 2020 16:22
Договір оренди офісу.pdf
17 серпня 2020 16:22
Копії паспортів.pdf
17 серпня 2020 16:22
Проект договору.pdf
17 серпня 2020 16:22
Ліцензія УКРБУДІНВЕСТ.pdf
17 серпня 2020 16:22
Статут з описом.pdf
17 серпня 2020 16:22
Копія Виписка ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 16:22
Наказ Ширін В.Р..pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 10:31
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:15
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:13
Довідки ПДФ.rar
21 серпня 2020 10:13
Довідки ПДФ 1.rar
21 серпня 2020 10:08
Відгуки.rar
21 серпня 2020 08:10
Оновлені довідки.rar
21 серпня 2020 08:10
Тех_Офіс_Склад.rar
21 серпня 2020 08:10
Сертифікати 1.rar
21 серпня 2020 08:10
Працівники_1.rar
21 серпня 2020 08:10
Сертифікати.rar
21 серпня 2020 08:10
Посвідчення.rar
21 серпня 2020 08:10
Працівники.rar
21 серпня 2020 08:10
Техпаспо.rar
21 серпня 2020 08:10
Штатний розпис.rar
21 серпня 2020 08:10
Оренда_тех_ПМК.rar
21 серпня 2020 08:10
Інші документи.rar
21 серпня 2020 08:10
Тех_Офіс_Склад 1.rar
21 серпня 2020 08:10
Інші документи 2.rar
21 серпня 2020 08:10
Анало дого_Фурси.rar
21 серпня 2020 08:10
Кошторис_ПДФ.rar
21 серпня 2020 08:10
Осн засоб_обладнан.rar
21 серпня 2020 08:10
Аналог догов_Борисп.rar
21 серпня 2020 08:10
Анало дого_Фурси_1.rar
21 серпня 2020 08:09
Анало дого_Фурси_2.rar
21 серпня 2020 08:09
Кошторисник.rar
21 серпня 2020 08:09
Інші документи 1.rar
21 серпня 2020 08:09
Анало дого_Фурси_3.rar
21 серпня 2020 08:09
Кошторис_rtf.rar
21 серпня 2020 08:09
Дозволи до МТБ.rar
21 серпня 2020 08:09
Анало дого_Тарасівка.rar
21 серпня 2020 08:09
Дод до догов Бориспіль.rar
21 серпня 2020 08:09
Звітність.rar
21 серпня 2020 08:09
Банківська гарантія.rar
21 серпня 2020 08:09
Додатково накази.rar

Публічні документи

21 серпня 2020 10:18
Дяченко.pdf
21 серпня 2020 10:18
Документ_EДР_1006921206.zip
21 серпня 2020 10:18
паспорт_дяченко.jpg
21 серпня 2020 10:18
Виписка (5).PDF
21 серпня 2020 10:18
код_дяченко.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ФОП ДЯЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Рішення скасоване 4 920 347,64
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 09:53
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Рішення скасоване 4 920 347,64
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 13:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Рішення скасоване 5 841 185,93
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 13:34
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Переможець 4 920 347,64
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 15:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 14:22

Документи

25 вересня 2020 11:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Зважаючи на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 19345-р/пк-пз від 15.10 20 року Просимо в термін 24 години надати лист згоду від власника бульдозера

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
4 920 347,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:51
Довідка про вартість укладений
05 січня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:51
дод 2 345.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 11:03
РЕКОН.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 10:59
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 12:08
дод 1.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 12:05
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 15:59
додаткова продовження.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 15:58
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 15:31
Договір підписаний укладений
04 листопада 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додання додатку до договору
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність печатки на додатку
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості виконаня робіт
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 920 347,64
UAH (в тому числі ПДВ 820 057,94 UAH)