Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для початкових класів: комп’ютер вчителя (ноутбук) з програмним забезпеченням, мультимедійний проектор, проекційний екран, багатофункціональний пристрій (код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»)
Очікувана вартість
149 291,00 UAH
UA-2020-08-05-002185-b cdbf80f02c644a83a3c6303c5b351353
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галишич Михайло Петрович

+380684298526 galishich.m@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смотрицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406584
Місцезнаходження: 23432, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Смотрич, вул. Героїв Небесної сотні, 8
Контактна особа: Галишич Михайло Петрович
+380684298526
galishich.m@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 15:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 15:51
Очікувана вартість: 149 291,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 746,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
Комп’ютерне обладнання для початкових класів: комп’ютер вчителя (ноутбук) з програмним забезпеченням, мультимедійний проектор, проекційний екран, багатофункціональний пристрій (код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32423, Україна, Хмельницька область, смт. Смотрич, вул. Грушевського, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:47
Проект договору.docx
05 серпня 2020 15:47
Оголошення_комплекти_ПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 07 серпня 2020 07:04
Дата відповіді: 07 серпня 2020 14:17
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник!
У разі, якщо Учасниками буде запропоновано Товар (предмет закупівлі), який за основними технічними характеристиками відповідатиме характеристикам, які визначені у додатку 1 (Технічні вимоги) до оголошення, такий Товар (предмет закупівлі) буде розглядатись як еквівалент (аналог) за основними технічними характеристиками. Критерієм вибору переможця є ціна, до участі допускається будь-яке комп’ютерне обладнання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, визначених у Додатку 1 до оголошення. Дякуємо Вам за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " 149 250,00
UAH з ПДВ
149 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 14:00
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:58
22. Проект договору.pdf
13 серпня 2020 13:58
18. Згода - ОПД_.pdf
13 серпня 2020 13:58
16. Установчі Заець.pdf
13 серпня 2020 13:58
13. Неліцензування.pdf
13 серпня 2020 13:58
9. Гриф МОН на MozaBook.pdf
13 серпня 2020 13:58
8. ст.358.pdf
13 серпня 2020 13:58
7. ГЛ – Зразки.pdf
13 серпня 2020 13:58
5. Кваліфікація.pdf
13 серпня 2020 13:58
4. ГЛ – ст. 358.pdf
13 серпня 2020 13:58
3. Доставка.pdf
13 серпня 2020 13:58
2. Порівняльна таблиця_.pdf
13 серпня 2020 13:58
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "
#3257817343
Переможець 149 250,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 09:06

Документи

19 серпня 2020 09:06
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:04
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "
#3257817343
149 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 09:06
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:04
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:35
Додаткова угода 3 до Договору _5 від 02.09.2020.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 10:14
ДУ зміни в рахунку.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 13:27
Додаткова угода до Договору _5 від 02.09.2020.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:18
Договір _5 від 02.09.2020.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 250,00
UAH