Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт міської бібліотеки, яка розташована за адресою: вул. Дружби, 20А м. Гірське Попаснянського району Луганської області код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
282 806,00 UAH
UA-2020-08-05-001951-b 60e3abf6360845c281c832129cb4ae7d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савинська Ірина Борисівна

0509454534 gorsk_ispolkom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Гірської міської ради Попаснянського району Луганської області
Код ЄДРПОУ: 04051721
Місцезнаходження: 93292, Україна , Луганська обл., ГІРСЬКЕ, вул.Центральна, буд.7
Контактна особа: Савинська Ірина Борисівна
0509454534
gorsk_ispolkom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 282 806,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 442,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт міської бібліотеки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт міської бібліотеки, яка розташована за адресою: вул. Дружби, 20А м. Гірське Попаснянського району Луганської області згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перераховує Виконавцю попередню оплату відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України « Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 р. № 1070 у розмірі не більш 30% (тридцяти) від загальної суми Договору - на придбання матеріалів, необхідних для виконання робіт за чинним Договором, з подальшим наданням Виконавцем акту виконаних робіт протягом 3(трьох) місяців, з моменту отримання попередньої оплати. По закінченню 3(трьох) місяців, невикористана сума попередньої оплати повертається Замовнику. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на не бюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:14
оголошення.docx
05 серпня 2020 15:14
Кваліфікаційні вимоги.docx
05 серпня 2020 15:14
Дефектний акт.rtf
05 серпня 2020 15:14
проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЄЛІСЄЄВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" 238 000,00
UAH
238 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЄЛІСЄЄВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЄЛІСЄЄВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
#3368009071
Переможець 238 000,00
UAH
14 серпня 2020 15:08

Документи

14 серпня 2020 15:08
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:07
протокол № 31 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЄЛІСЄЄВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
#3368009071
238 000,00
UAH
Документи

Документи

14 серпня 2020 15:08
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:07
протокол № 31 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 12:53
Додаткова угода № 2 001.jpg зміни до договору
30 жовтня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:48
Додаткова угода.PDF зміни до договору
07 вересня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:07
Договор 52.rar укладений
27 серпня 2020 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв язку з погіршенням погодних умов, що не дозволить виконати якісно ремонт м якої покрівлі, Виконавець та Замовник дійшли згоди внести зміни до Договору № 52 від 27.08.2020 року , строк виконання робіт до 20 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв язку з уточненням об ємів робіт було проведено корегування проектно-кошторисної документації в межах договірної ціни. Договірна вартість робіт, згідно договору № 52 від 27.08.2020 р. залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 238 000,00
UAH