Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
290 748,00 UAH
UA-2020-08-05-001859-c fc5051e3a81043e1993e70e42c927a2b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лопоха Надія Янківна

+380414621156 vira_viza@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Романівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143028
Місцезнаходження: 13000, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Романів, вул.50-річчя Жовтня, 2
Контактна особа: Лопоха Надія Янківна
+380414621156
vira_viza@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 11:56
Очікувана вартість: 290 748,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 722,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


річний план закупівель на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Комп’ютерне обладнання (Персональний комп’ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13001, Україна, Житомирська область, смт.Романів, Житомирська область Романівський район смт.Романів вул.Сергія Лялевича, 5 КУРРР "ОНЗ "Романівська гімназія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13001, Україна, Житомирська область, смт.Романів, Житомирська область Романівський район смт.Романів вул.Сергія Лялевича, 5 КУРРР "ОНЗ "Романівська гімназія"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:14
Додаток 2 (технічні вимоги зі змінами).docx
10 серпня 2020 16:14
Тендерна документація зі змінами.docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 6.docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 5.docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 4 (проект договору).docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 3.docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 2 (технічні вимоги).docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 1.docx
05 серпня 2020 12:07
Тендерна документація.docx
10 серпня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:14
Додаток 2 (технічні вимоги зі змінами).docx
10 серпня 2020 16:14
Тендерна документація зі змінами.docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 6.docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 5.docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 4 (проект договору).docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 3.docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 2 (технічні вимоги).docx
05 серпня 2020 12:07
Додаток 1.docx
05 серпня 2020 12:07
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-001859-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 серпня 2020 11:14
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 16:17
Внесено зміни до Додатку №2 Технічні вимоги до предмета закупівлі тендерної документації на закупівлю згідно коду ДК 021:2015– 30230000-0 Комп’ютерне обладнання 10.08.2020 року

Документи

10 серпня 2020 16:16
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 276 456,00
UAH з ПДВ
276 456,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА" 290 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 14:45
Податкова.pdf
26 серпня 2020 14:45
Податкова.p7s
26 серпня 2020 14:45
МВС.pdf
26 серпня 2020 14:45
МВС.p7s
18 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:37
ISO9001 epson.pdf
18 серпня 2020 14:37
ISO14001 epson.pdf
18 серпня 2020 14:37
ISO 9001.pdf
18 серпня 2020 14:37
ISO 14001.pdf
18 серпня 2020 14:37
Технічна специфікація.pdf
18 серпня 2020 14:37
Статут.PDF
18 серпня 2020 14:37
Рух грошових коштів.pdf
18 серпня 2020 14:37
Протокол зборів.pdf
18 серпня 2020 14:37
Пропозиція.pdf
18 серпня 2020 14:37
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 14:37
Паспорт код.PDF
18 серпня 2020 14:37
Опис.PDF
18 серпня 2020 14:37
Наказ про призначення.pdf
18 серпня 2020 14:37
ДСЕЕ принтер.pdf
18 серпня 2020 14:37
ДСЕЕ комп..pdf
18 серпня 2020 14:37
Договір оренди ТЗ.PDF
18 серпня 2020 14:37
Довідки по ст. 17.pdf
18 серпня 2020 14:37
Довідка платник ПДВ.pdf
18 серпня 2020 14:37
Довідка МТБ.pdf
18 серпня 2020 14:37
Відомості.PDF
18 серпня 2020 14:37
Витяг.PDF
18 серпня 2020 14:37
Витяг ПДВ.PDF
18 серпня 2020 14:37
Виписка.pdf
18 серпня 2020 14:37
Баланс, фін звітність.PDF
18 серпня 2020 14:37
Авторизаційний.pdf
18 серпня 2020 14:37
Авторизаційний АСБІС.pdf
18 серпня 2020 14:37
Авторизация_Epson.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 17:01
Технічна частина.pdf
17 серпня 2020 17:01
Статут.PDF
17 серпня 2020 17:01
Рішення зборів.PDF
17 серпня 2020 17:01
Пропозиція.pdf
17 серпня 2020 17:01
Паспорт директор.PDF
17 серпня 2020 17:01
Наказ про призначення.PDF
17 серпня 2020 17:01
Кваліфікація.pdf
17 серпня 2020 17:01
Довідка банк.pdf
17 серпня 2020 17:01
Витяг податок.PDF
17 серпня 2020 17:01
Витяг з Реєстру.PDF
17 серпня 2020 17:01
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
Переможець 276 456,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 12:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42986448
276 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 11:27
видаткова накладна укладений
12 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:14
договір укладений
07 вересня 2020 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 276 456,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 076,00 UAH)