Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля (картопля для харчування)
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2020-08-05-001833-c deb804a8991840be858bbf405f2c7b5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ризук Юлія Іванівна

380677722219 strdbu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК -ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03188145
Місцезнаходження: 23210, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н., смт. Стрижавка, вул.Новосільська, буд. 39
Контактна особа: Ризук Юлія Іванівна
380677722219
strdbu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:35
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


«Картопля для харчування» показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" –03210000-6 - Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кілограми
Картопля для харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23210, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н., смт. Стрижавка, вул.Новосільська, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Замовником згідно договору. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально в Тендерній документації, яка додається окремим файлом). Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: установа , одержувач та розпорядник бюджетних коштів. Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону . Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 12:06
Дод_3_ПД_картопля.rtf
05 серпня 2020 12:06
Дод_1,2. (08.2020).docx
05 серпня 2020 12:05
ТД Картопля_вт.08.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-001833-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Продан Марія Павлівна, Код ЄДРПОУ:3591300545
Дата подання: 08 вересня 2020 13:10
Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Дідик Г. І. вимогам тендерної документації
Уповноваженій особі
Стрижавського дитячого будинку-інтернату

ФОП Продан М. П. є учасником процедури закупівлі що проводить Стрижавський дитячий будинок-інтернат (в подальшому – Замовник), за ідентифікатором UA-2020-08-05-001833-c (предмет закупівлі за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля).
02.09.2020р. рішенням Уповноваженої особи Замовника переможцем в зазначеній вище процедурі закупівлі визначено ФОП Дідик Г. І.

Проте, таке рішення Замовника було неправомірним та таким, що суперечило вимогам законодавства з публічних закупівель, зокрема з наступних підстав.

Відповідно до ч.5 Розділу III Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», для підтвердження наявності фінансової спроможності учасники процедури закупівлі повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції фінансову звітність за останні два звітні періоди (квартал, рік).
ФОП Дідик Г. І. є платником податку другої групи та їй належить відповідним чином звітувати щорічно. Тож, учасником процедури закупівлі ФОП Дідик Г. І. повинно було бути подано у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за 2018 та 2019 рік.
Також положеннями п. 6 ч. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч. 1 Розділу IV Тендерної документації визначено, що Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Оголошення про проведення торгів щодо вказаної закупівлі містить інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: до 24.08.2020р. 11:35 год.
Документи тендерної пропозиції ФОП Дідик Г. І., в тому числі, декларація фізичної особи-підприємця платника єдиного податку за 2019 рік були завантажені у електронну систему 22.08.2020р.
Проте, серед документів, завантажених 22.08.2020р. була відсутня фінансова звітність за 2018р., що є прямим порушенням вимоги тендерної документації.
Аукціон по даній закупівлі відбувся 25.08.2020р., а, файл «Звітність за 2018 рік.pdf» було вивантажено ФОП Дідик Г. І. у систему вже 01.09.2020р., після оприлюднення протоколу розкриття, а, отже, даний файл не є складовою тендерної пропозиції даного учасника.
Тобто, з метою введення в оману Замовника, файл «Звітність за 2018 рік.pdf» вивантажувався вже по закінченню кінцевого строку для подання учасниками своїх тендерних пропозицій.
Тож, у складі тендерної пропозиції, як учасник процедури закупівлі, ФОП Дідик Г. І. не було подано інформації щодо фінансової спроможності у повному обсязі, що є порушенням прямої вимоги Замовника та умов тендерної документації.

Звертаю Вашу увагу на те, що раніше, з тієї ж підстави (відсутність документально підтвердженої інформації щодо фінансової спроможності в повному обсязі) Уповноваженою особою Стрижавського дитячого будинку-інтернату було дискваліфіковано учасника процедури закупівлі ФОП «Собенко Н. Б.».

Отже, з урахуванням викладеного вище, опираючись на положення ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи рішення Уповноваженої особи Замовника №2 від 28.08.20р., прошу:
1. Об’єктивно розглянути дане звернення.
2. Відхилити пропозицію ФОП Дідик Г. І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2020 09:28
Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду тендерних пропозиції з урахуванням вимог частини 4 статті 33 Закону

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" 115 350,00
UAH з ПДВ
104 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА" 124 800,00
UAH з ПДВ
104 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ" 146 250,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Продан Марія Павлівна 156 000,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2020 21:22
Електронний підпис
23 серпня 2020 21:18
Щодо висновків СЕС.pdf
23 серпня 2020 21:18
УСТАНОВЧІ Витяг ЄП.pdf
23 серпня 2020 21:18
УСТАНОВЧІ витяг ЄДР.pdf
23 серпня 2020 21:18
протокол картопля.pdf
23 серпня 2020 21:18
Паспорт і ІПН – копія.pdf
23 серпня 2020 21:18
картопля гмо.pdf
23 серпня 2020 21:18
Виписка ЄДР – копія.PDF
23 серпня 2020 21:18
Аналогічний договір.pdf
23 серпня 2020 21:18
19 лист-гарантія.pdf
23 серпня 2020 21:18
18 тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2020 21:18
17 проект договору.pdf
23 серпня 2020 21:18
12 якісне посвідчення.pdf
23 серпня 2020 21:18
10 довідка.pdf
23 серпня 2020 21:18
8 довідка досвід.pdf
23 серпня 2020 21:18
7 довідка працівники.pdf
23 серпня 2020 21:18
6 довідка МТБ.pdf
23 серпня 2020 21:18
2 ТЗ.pdf
23 серпня 2020 21:18
1 ст 17.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 14:22
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:20
Щодо ліцензії.pdf
11 вересня 2020 14:20
Довідка ст.17.pdf
11 вересня 2020 14:20
Довідка ст.17 ч.2.pdf
11 вересня 2020 14:20
Довідка ст.17 п.12.pdf
11 вересня 2020 14:19
Dovidka_20246527350760826452.pdf.p7s
11 вересня 2020 14:19
Dovidka_20246527350760826452.pdf
01 вересня 2020 09:29
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:27
Звітність за 2018 рік.pdf
22 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
22 серпня 2020 11:52
32_Паспорт+код.pdf
22 серпня 2020 11:52
31_Декларація.pdf
22 серпня 2020 11:52
29_Витяг з ЄДР.pdf
22 серпня 2020 11:52
28_Щодо документів.pdf
22 серпня 2020 11:52
27_Щодо сертифікатів.pdf
22 серпня 2020 11:52
25_Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2020 11:52
23_Проект договору.pdf
22 серпня 2020 11:52
15_Гарантійний лист.pdf
22 серпня 2020 11:52
13_Довідка ст.17.pdf
22 серпня 2020 11:52
12_Лист-відгук ДНЗ 17.pdf
22 серпня 2020 11:52
8_Довідка про МТБ.pdf
22 серпня 2020 11:52
7_щодо об'єднання.pdf
22 серпня 2020 11:52
6_Щодо довіреності.pdf
22 серпня 2020 11:52
5_Щодо ліцензії.pdf
22 серпня 2020 11:52
3_Довідка щодо підпису.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 18:06
Електронний підпис
18 серпня 2020 18:05
Установчі документи.pdf
18 серпня 2020 18:05
Технічні вимоги.pdf
18 серпня 2020 18:05
Тех паспорт авто.pdf
18 серпня 2020 18:05
Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 18:05
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 18:05
Паспорт Коваль А.М..pdf
18 серпня 2020 18:05
Лист-пояснення Статут.pdf
18 серпня 2020 18:05
Лист відгук.jpg
18 серпня 2020 18:05
Договір оренди складу.pdf
18 серпня 2020 18:05
Довідка стаття 17.pdf
18 серпня 2020 18:05
Довідка про товар.pdf
18 серпня 2020 18:05
Витяг липень.pdf
18 серпня 2020 18:05
Аналогічний договір 4.pdf
18 серпня 2020 18:05
Аналогічний договір 3.pdf
18 серпня 2020 18:05
Аналогічний договір 2.pdf
18 серпня 2020 18:05
Аналогічний договір 1.pdf
18 серпня 2020 18:05
Акт обробки авто.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 12:01
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:55
кваліфікаційні вимоги.pdf
21 серпня 2020 11:55
правомочність.pdf
21 серпня 2020 11:55
Потужності.pdf
21 серпня 2020 11:55
лист відгук.PDF
21 серпня 2020 11:55
Договір 196.PDF
21 серпня 2020 11:55
акт 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"

ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА"

ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Продан Марія Павлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"
#3073606757
Відхилено 104 700,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 11:37
ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА"
#2288215563
Переможець 104 850,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 14:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 19:07

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ 3 від 31.08.2020р. ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом директора Стрижавського дитячого будинку – інтернату від 21 квітня 2020р. №25, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів № закупівлі UA-2020-08-05-001833-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: завантажено документ «30_Декларація фізичної особи-підприємця платника єд. под. за 2019 рік.pdf» - один звітній період. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ ІІІ.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; пункт 5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; підпункт 5.1 частина 4) - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за останні два звітні періоди (квартал, рік). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА" має завантажити Декларацію фізичної особи-підприємця платника єд. под. за 2018 рік, чи за IV квартал 2018 року (в залежності від звітних періодів). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА"
#2288215563
104 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 23:19
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 14:44
Дог.146_16.09.20.PDF укладений
16 вересня 2020 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 850,00
UAH