Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху Фрунзенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Генічеської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Геніченський район, с. Азовське, вул. Шкільна, 18 (І черга)
Очікувана вартість
2 894 860,00 UAH
UA-2020-08-05-001269-a 4421824d9a3d49ffbadf01d2920044c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Миколаївна Бєкірова

+380553432472 gen_osvita@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Централізована бухгалтерія по обслуговуванню закладів освіти Генічеської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38212592
Місцезнаходження: 75500, Україна , Херсонська обл., м. Генічеськ, вул. Вокзальна, буд. 15
Контактна особа: Людмила Миколаївна Бєкірова
+380553432472
gen_osvita@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:53
Очікувана вартість: 2 894 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 474,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Термін виконання робіт: до 31.10.2020 року з урахуванням кошторисних призначень на 2020 (але в будь-якому випадку до повного завершення виконання робіт в тому числі з урахуванням кошторисних призначень). Сума фінансування на 2020 рік становить 2894860,00 грн. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху Фрунзенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Генічеської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Геніченський район, с. Азовське, вул. Шкільна, 18 (І черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75546, Україна, Херсонська область, c.Азовське (Фрунзе), вул. Шкільна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень, в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень, в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 22:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 21:53
ТД_капітальний ремонт даху.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 07 серпня 2020 13:21
Дата відповіді: 12 серпня 2020 12:13
Чи можливо ознайомитися з проектною докуметацією? та позитивним висновком експертизи, якщо вона була?
Відповідь: Доброго дня! Зазначаємо, що тендерна документація оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель і відкрита для ознайомлення. Зокрема, в Додатку 2 до Документації міститься технічна специфікація. Повідомляємо про наявність позитивного висновку проведеної експертизи щодо розгляду документації.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 07 серпня 2020 22:43
Дата відповіді: 12 серпня 2020 12:13
Шановний Замовнику! Вимогами пункту 1,5 та Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надання договору (ів) на роботи (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі - капітальний ремонт даху. Чи може Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати договір з капітального ремонту приміщень, відповідно якого проводились, серед інших, роботи з капітального ремонту даху?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник може надати договір з капітального ремонту приміщень, відповідно якого проводились, серед інших, роботи з капітального ремонту даху.
Тендерна документація
Дата подання: 10 серпня 2020 21:38
Дата відповіді: 13 серпня 2020 11:29
Доброго вечора. Вивчаючи ТД виникли такі питання: 1. В якому форматі подавати кошторисні розрахунки ( скановані чи Excel)? 2. Дозвільні документи є обов'язковими? 3. В додатку 1 п. 10 та п. 13 це є одна Ліцензія, а в ТД незначна помилка?! 4. В додатку 1 п. 2 прописано "технічна специфікація на роботи, що пропонується учасником (відповідно до Додатку 1 ТД)" але Додаток 1- це перелік документів, а технічна специфікація - це Додаток 2... тут теж незначна помилка?! Заздалегідь дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати документи у сканованому вигляді (формат PDF або інший формат передбачений системою електронних закупівель prozorro.gov.ua). Зазначаємо, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати усі документи, надання яких передбачено тендерною документацією. Додатком 1 до Документації встановлено перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема п.10, п.13 передбачає надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності. Зазначаємо, що дублювання даної вимоги є технічною опискою. Також у зв’язку з технічною опискою, пунктом 2 Додатку 1 до Документації передбачено надання технічної специфікації на роботи, що пропонується учасником (відповідно до Додатку 1 Тендерної документації). Технічна специфікація визначена Додатком 2 до Документації. Отже, учасник у складі пропозиції повинен надати технічну специфікацію на роботи, що пропонується учасником відповідно до Додатку 2 до Документації.
Тендерна документація
Дата подання: 10 серпня 2020 21:56
Дата відповіді: 13 серпня 2020 11:30
За якою статтею Закону написана вимога до учасників, що обсяг вартості аналогічного договору має бути не менше 50%? Адже, антимономольним комітетом не одноразово було доведено та погоджено, що такі умови є дискримінаційними для учасників. Просимо внести зміни до змісту тендерної документяції. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Зазначаємо, що згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Окрім того, частиною 3 статті 22 встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Додатком 1 до документації встановлено перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема копію договору (ів) на роботи (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не є дискримінаційного, оскільки обсяг не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі може визначатися як відносно одного наданого договору, так і в сумі відносно декількох наданих договорів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-05-001269-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36334600
Дата подання: 07 серпня 2020 13:02
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вами встановлено вимогу, щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме надати "Копію договору (ів) на роботи (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі." Зазначена вимога є дискримінаційною та порушує вимоги Закону. Відповідно до с. 16 Закону Замовник встановлює кваліфікаційні критерію до учасників з переліку підстав. Встановлюючи критерію фінансової спроможності Замовник має право вимагати з учасників підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), яка відображається та підтверджується наявністю фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), може буди лише предметом договору який є аналогічним а не як фінансово. Вимагаємо дотримуватись норм Закону України "Про публічні закупівлі" та привести у відповідність до законодавства тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 12:15
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне.
Додатком 1 до документації встановлено перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема передбачено надання копії договору (ів) на роботи (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не є дискримінаційного, оскільки обсяг не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі може визначатися як відносно одного наданого договору, так і в сумі відносно декількох наданих договорів.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-08-05-001269-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП", Код ЄДРПОУ:31488281
Дата подання: 07 серпня 2020 22:56
Щодо дискримінаційної вимоги в тендерній документації
В доповнення до вимоги потенційного учасника закупівлі UA-2020-08-05-001269-a.b1 надаємо посилання на закупівлю, по якій є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якого подібна вимога щодо надання копії договору (ів) на роботи (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі, є дискримінаційною та необґрунтованою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-26-001039-a. Вимагаємо Замовника відкоригувати кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимогам чинного законодавства з публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 12:16
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне.
Додатком 1 до документації встановлено перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема передбачено надання копії договору (ів) на роботи (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі), що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3), що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника датований не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не є дискримінаційного, оскільки обсяг не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі може визначатися як відносно одного наданого договору, так і в сумі відносно декількох наданих договорів.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-08-05-001269-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД МАГНУМ", Код ЄДРПОУ:42460860
Дата подання: 28 серпня 2020 20:13
Вимога
ВИМОГА
Про скасування рішення Замовника від 25.08.2020 р. про намір укласти договір
«Капітальний ремонт даху Фрунзенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Генічеської районної ради Херсонської області за адресою: Херсонська область, Геніченський район, с. Азовське, вул. Шкільна, 18 (І черга)»

Замовником було прийнято рішення від 25.08.2020 р. про намір укласти договір з ПП «Юрбуд», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п. 12 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій. Даних розрахунків ПП «ЮРБУД» не надає.
2. Приватне підприємство «ЮРБУД» зазначає в Тендерній пропозиції, Проекті договору, що строк виконання робіт 1 (один) повний місяць, при цьому надає Календарний графік виконання робіт, який свідчить про наміри виконання робіт протягом 2-х (двох) місяців.
3. Відповідно до переліку видів робіт до Ліцензії на провадження господарської діяльності, а саме №1-Л від 06.01.2016 р. Дана ліцензія не містить таких видів робіт, як зведення дерев’яних конструкцій. Слід зазначити, що дані роботи є головними при виконанні робіт, що пов’язані з покрівлею.
Виходячи з вищевикладеного учасник не надав в повному обсязі інформацію, яку вимагав Замовник.
У разі якщо Замовник не відреагує на вимогу з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми будемо змушені звернутись до органу, що здійснює контроль над Замовником, а також до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», –
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення від 25.08.2020 р. про намір укласти договір з ПП «ЮРБУД».
2. Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЮРБУД» (Код ЄДРПОУ 40105954), як такої не відповідає кваліфікаційним критеріям.
3. Переглянути тендерні пропозиції та прийняти рішення про визнання переможцем процедури того Учасника закупівлі, що відповідає кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2020 16:25
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо:
1. Відповідно п. 12 Тендерної документації Учасником-переможцем в складі тендерної пропозиції було надано Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, що відповідає умовам документації.
2. Учасником-переможцем в складі тендерної пропозиції було надано Календарний графік робіт із зазначенням строку виконання робіт – 1 місяць, який включає в себе початок робіт з дати підписання договору, яка орієнтовно настане 10-15.09.2020 року та відповідно, може закінчитися 15-31.10.2020 року, що не є порушенням умов документації.
3. Додаток 1 Тендерної документації передбачає надання - Копії ліцензії на провадження господарської діяльності. У складі пропозиції переможця надано ліцензію, і виконано вимогу документації. Повідомляємо, що документація не передбачала вимоги щодо надання ліцензії на певний перелік робіт, крім того, технічна специфікація не передбачає такий вид робіт як зведення дерев’яних конструкцій. Отже, учасники не зобов’язані надавати ліцензію на даний вид робіт, відповідно до умов документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮРБУД" 2 315 882,22
UAH з ПДВ
2 315 882,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД 2 415 718,80
UAH з ПДВ
2 388 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВІС" 2 547 476,00
UAH з ПДВ
2 389 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" 2 655 000,00
UAH з ПДВ
2 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД МАГНУМ" 2 808 106,21
UAH з ПДВ
2 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УЛИТИЧ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ 2 781 859,00
UAH з ПДВ
2 781 859,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:29
4.Податкова.pdf
28 серпня 2020 15:16
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:14
2.Довідка п2ч1ст17Закону.pdf
28 серпня 2020 15:14
1.Довідка МВС.pdf
19 серпня 2020 18:52
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:51
23.Договірна ціна.pdf
19 серпня 2020 18:51
22.Методика оцінки.pdf
19 серпня 2020 18:51
21.Лист про печатку.pdf
19 серпня 2020 18:51
16.Проект договору.pdf
19 серпня 2020 18:51
9.Оригінали відгуків.pdf
19 серпня 2020 18:51
6.Копія балансу.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 22:10
Електронний підпис
20 серпня 2020 22:04
37_Сертифікати.pdf
20 серпня 2020 22:04
32_Копія Балансу 2019.pdf
20 серпня 2020 22:04
29_Проект Договора.pdf
20 серпня 2020 22:04
25_Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 22:04
3.1_Акти СЕКО 2018.pdf
20 серпня 2020 22:04
3_Акти ГИЗ.pdf
20 серпня 2020 22:04
2.3_Договір SECO_укр.pdf
20 серпня 2020 22:04
19_Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2020 22:04
18_Виписка.pdf
20 серпня 2020 22:04
14_Лист бенефіціари.pdf
20 серпня 2020 22:03
2.1_Договор SECO_англ.pdf
20 серпня 2020 22:03
2_Договір ГИЗ.pdf
20 серпня 2020 22:03
1_Довідка досвід.pdf
20 серпня 2020 22:03
12_Довідка про санкції.pdf
20 серпня 2020 22:03
11_Довідка стаття 17.pdf
20 серпня 2020 22:03
4_Відгук.pdf
20 серпня 2020 22:03
3.2_Акти СЕКО 2019.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 12:46
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:05
Довiдки.pdf
20 серпня 2020 11:05
Лiцензiя_ФОП_Торгашев.pdf
20 серпня 2020 11:05
img871.pdf
20 серпня 2020 11:05
Кошториснi_розрахунки.pdf
20 серпня 2020 11:05
12Статут_з_кодом.pdf
20 серпня 2020 11:05
Установчi_документи.pdf
20 серпня 2020 11:05
МТБ.pdf
20 серпня 2020 11:05
Субпiдрядник.pdf
20 серпня 2020 11:05
Досвiд.pdf
20 серпня 2020 11:05
Довiдка_прац_субп.PDF
20 серпня 2020 11:05
Пропозицiя_i_Договор.pdf
20 серпня 2020 11:05
Працiвники.pdf
20 серпня 2020 11:05
Установчi.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 16:24
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:22
21. Календарний графік.PDF
20 серпня 2020 16:22
20. Проект договору.PDF
20 серпня 2020 16:22
16. Ліцензія.PDF
20 серпня 2020 16:22
15. Баланс.PDF
20 серпня 2020 16:22
12.3 Протокол.PDF
20 серпня 2020 16:22
12.2 Наказ.PDF
20 серпня 2020 16:22
12.1 Виписка.PDF
20 серпня 2020 16:22
10.2 Акти КБ3.PDF
20 серпня 2020 16:22
10.1 Лист відгук.pdf
20 серпня 2020 16:22
6. Локальний кошторис.PDF
20 серпня 2020 16:22
5. Відомість ресурсів.PDF
20 серпня 2020 16:22
4. Договірна ціна.PDF
20 серпня 2020 16:22
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

20 серпня 2020 19:40
Електронний підпис
20 серпня 2020 19:39
пропозиція.pdf
20 серпня 2020 19:39
аналог договір 1.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 20:06
договірна ціна.pdf
19 серпня 2020 20:06
тендерні документи.zip
19 серпня 2020 20:06
договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮРБУД"

ТОВ ЕЙР ТРЕЙД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВІС"

ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА"

ТОВ "ТД МАГНУМ"

ФОП УЛИТИЧ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮРБУД"
#40105954
Переможець 2 315 882,22
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 23:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 23:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЮРБУД"
#40105954
2 315 882,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:51
ДУ ЮРБУД.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:48
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 16:07
Додаток 3 до дог. 252 ПП ЮРБУД.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 11:44
ДУ 2 до дог. 252 ЮРБУД.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 09:19
ДУ до дог. 252 ПП Юрбудвід 15.09.2020р.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 23:59
Договір 252 ПП ЮРБУД2-1.pdf укладений
10 вересня 2020 23:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу "Проведення розрахунків за виконані роботи"
Номер договору про закупівлю: № 252
Договір:
Номер додаткової угоди: № 252/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в строки виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: № 252
Договір:
Номер додаткової угоди: № 252/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк виконання робіт до 18 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 252
Договір:
Номер додаткової угоди: № 252/ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: № 252
Договір:
Номер додаткової угоди: № 252/ДУ № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 315 882,09
UAH