Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 10:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Попередня оплата є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
05 серпня 2020 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-28-000015 ● ba4aadd4b8e14d5a995937b7085dfabf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2020 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.12.2020
№ 78
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.12.2020 № 78.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2020-08-05-001125-a Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-04 16:15:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: смт. Пулини вул. Шевченка, 158 Житомирської області (комплексна термосанація)» (Коригування) (Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-05-001125-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
При цьому, пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону № 922 визначено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі
Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) зазначено, що переговорна процедура закупівель проводилась у зв’язку з тим, що після укладення договору про закупівлю № 21 від 16.12.2019, на загальну суму 13 542 000,00 грн, предметом якого було закупівля робіт по предмету «Капітальний ремонт Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: смт. Пулини вул. Шевченка, 158 Житомирської області (комплексна термосанація)» (Коригування )(Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», який укладений з ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" за результатами проведення відкритих торгів.
Враховуючи вищевикладене, поясніть який номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель процедури закупівель, за результатами проведення якої Замовником з ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" укладено основний договір про закупівлю № 21 від 16.12.2019, на загальну суму 13 542 000,00 грн, предметом якого була закупівля робіт по предмету «Капітальний ремонт Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: смт. Пулини вул. Шевченка, 158 Житомирської області (комплексна термосанація)» (Коригування )(Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)».
Пояснення, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-11 19:08:36
Відповідь на запит № 1
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень щодо присвоєння номеру оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, за результатами проведення якої Замовником укладено основний договір про закупівлю з ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», повідомляємо, що рішення про проведення публічної закупівлі шляхом укладання договору за результатами переговорної процедури по об’єкту: «Капітальний ремонт Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: смт. Пулини вул. Шевченка, 158 Житомирської області (комплексна термосанація)» (Коригування )(Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-05-001125-a), здійснювалось Замовником на підставі проведених відкритих торгів по об’єкту: Капітальний ремонт Пулинської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: смт. Пулини, вул. Шевченка, 158, Житомирської обл. (комплексна термосанація) (коригування) (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-03-000128-b)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-04 16:57:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: смт. Пулини вул. Шевченка, 158 Житомирської області (комплексна термосанація)» (Коригування) (Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-05-001125-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
1. Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону № 922.
Крім того, відповідно до протоколу проведення переговорів та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі «Оскільки відкоригований проект по об’єкту: «Капітальний ремонт Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: смт. Пулини вул. Шевченка, 158 Житомирської області (комплексна термосанація)» (Коригування) (Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» становить невід’ємну частину від первісного проекту, то додаткові роботи, які не були зазначені у початковому проекті, але які стали необхідними для виконання проекту та є продовженням комплексу робіт по будівництву виконавцем робіт ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ", тобто такі роботи є невідокремленими та технологічно пов’язаними з головним (первинним) договором, що було підтверджено генеральним проектувальником ФОП «Огорильцевська С.В» (лист-висновок № 17 від 30.07.2020р.)».
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу будівельних робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
Крім того, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Отже, поясніть чи перевірялись Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) відповідність пропозиції ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ", яка подана Замовнику, за статтями витрат (усі розрахунки до договірної ціни за статтями витрат, які є її складовими з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями ресурсів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
2. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Крім того, в протоколі розкриття тендерних пропозицій Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) зазначено, що: ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації...».
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ", якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-11 19:42:34
Відповідь на запит № 2
У відповідь на запит про надання пояснень ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 04.01.2020 у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт Пулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: смт. Пулини вул. Шевченка, 158 Житомирської області (комплексна термосанація)» (Коригування ) (Додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-05-001125-a), Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА повідомляє, що ним, як Замовником, вимагалась та була перевірена наявність документально підтвердженої інформації про відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, а також технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі. На підтвердження зазначеного та у відповідь на вказані у запиті вимоги, Департаментом надаються наступні документи, що прикріплені у додатку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Переможець |
6 529 158,60
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 16:02
|
84-20.pdf | укладений |
27 серпня 2020 15:59
|