Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консультаційні послуги з питань оцінювання
Очікувана вартість
1 379 809,00 UAH
UA-2020-08-05-001007-c ● 84665d4aa8f349da8fb26df886c7c8a2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ ПРИЛАДОБУДІВНИЙ ЗАВОД ІМ. Т. Г. ШЕВЧЕНКА" |
Код ЄДРПОУ: | 14315500 |
Вебсайт: | http://www.zish.com.ua |
Місцезнаходження: | 61157, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Москалівська, 99 |
Контактна особа: |
Зубрян Анастасія Юріївна 066-164-06-89 ANASTASIA.ZUBRYAN@ZISH.COM.UA |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 1 379 809,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 798,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Надання послуг з незалежної оцінки майна, для прийняття управлінських рішень (підготовки змін та доповнень до плану санації) та визначення початкової вартості державного майна ДП ХПЗ ім. Т. Г. Шевченка для продажу на конкурентних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Консультаційні послуги з питань оцінювання майна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61157, Україна, Харківська область, Харків, Москалівська, 99
ДК 021:2015: 79419000-4 — Консультаційні послуги з питань оцінювання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Після надання послуг та направлення Акту виконаних робіт і рахунка-фактури Замовнику. | Пiсляоплата | 40 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2020 16:57 |
ДОГОВОР завод.docx |
20 серпня 2020 16:57 |
КД1 уточнена.docx |
12 серпня 2020 13:08 |
КІлькість та склад майна Нова.docx |
20 серпня 2020 16:57 |
ДОГОВОР завод.docx
|
||||
20 серпня 2020 16:57 |
КД1 уточнена.docx
|
||||
12 серпня 2020 13:08 |
КІлькість та склад майна Нова.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Дата подання: 15 серпня 2020 12:02
Дата відповіді: 20 серпня 2020 16:55
У Додатку № 3 Конкурсної документації зазначено необхідність обов’язковість розробки актів технічного стану та кошторисної документації на аварійне нерухоме майно, що складена на ліцензійному програмному забезпеченні, наявність діючого договору з проектною організацією/підприємством нна розробку кошторисної документації, що має відповідний кваліфікаційний сертифікат та досвід роботи з бюджетними установами не менше ніж 5 років та необхідність рецензування звіту.
Виходячи з вищевикладеного питання:
1. Яка кількість аварійного нерухомого майна?
2. Ким повинно бути проведено рецензування звіту?
3. Якими документами Учасник повинен підтвердити досвід роботи проектної організації/підприємства з бюджетними установами не менше ніж 5 років?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Внесено зміни до Конкурсної документації.
2. Згідно ст. 13 ЗУ «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) може виконувати оцінювач, який має не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, експертні ради, що спеціально створені саморегулівними організаціями оцінювачів з метою контролю за якістю оцінки майна, яка проводиться оцінювачами - членами саморегулівної організації, оцінювачі, які мають не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна та працюють у Фонді державного майна України, а також інших органах, зазначених у статті 5 цього Закону. Рецензування звіту здійснюється за рахунок та на замовлення Замовника.
3. Внесено зміни до Конкурсної документації.
2. Згідно ст. 13 ЗУ «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) може виконувати оцінювач, який має не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, експертні ради, що спеціально створені саморегулівними організаціями оцінювачів з метою контролю за якістю оцінки майна, яка проводиться оцінювачами - членами саморегулівної організації, оцінювачі, які мають не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна та працюють у Фонді державного майна України, а також інших органах, зазначених у статті 5 цього Закону. Рецензування звіту здійснюється за рахунок та на замовлення Замовника.
3. Внесено зміни до Конкурсної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-05-001007-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СВК", Код ЄДРПОУ:33816284
Дата подання: 07 серпня 2020 12:16
дискримінаційні умови
Вимоги щодо зміни умов тендеру.
1. Вимоги щодо аналогічності договорів є дискримінаційними, оскільки вимоги щодо визначення ринкової вартості державного майна для продажу для арбітражного керуючого жодним чином не відрізняється від вимог щодо визначення ринкової вартості з метою приватизації чи оренди. Тому аналогічними слід вважати просто договори з оцінки державного майна.
2. В умовах можливості зміни ціни, обсягу та строків виконання робіт – гарантія в сумі 10% - є нахабством так саме як і наявність страхування професійних ризиків. За умови конкурсного продажу майна, оцінка не несе жодних ризиків для продавця.
3. В Україні та навіть у світі не зафіксовані випадки коли оцінювача за оцінку притягували до відшкодування збитків. Тому цей страховий випадок є неймовірним.
4. Таким самим безглуздим та нахабним є дискримінаційна вимога щодо сертифікації оцінювачів по ISO. Тому що ISO застосовується для компаній із великою кількістю працівників та не застосовується в роботі оцінювачів, кожний з котрих несе індивідуальну відповідальність за результати оцінки. Це замовлення не потребує великої кількості виконавців взагалі. До того ж якість роботи підтверджується обов’язковою рецензією.
5. Маючи п’ятирічний досвід арбітражного керування, можу стверджувати, шо немає сенсу оцінювати все майно для реалізації, якщо строки та перспективи реалізації не визначені. Доцільно розбити це майно на лоти, які будуть продаватися з великою ймовірністю та оцінювати ці лоти по мірі готовності їх до продажу. В цьому випадку має бути змінений порядок оплати робіт. Вона має бути поетапна і сплачуватися після оцінки кожного лоту.
6. Відомо, що в процедурах банкрутства за наявності поточної заборгованості з зарплати та податків стягнути гроші з державного підприємства майже неможливо, тому порядок оплати робіт без будь яких гарантій з боку замовника позбавлений сенсу тим більше, що фінансове становище Укроборонпрому бажає кращего.
Всі перелічені дискримінаційні вимоги призводять до звуження конкуренції, та додаткових невиправданих витрат державного підприємства, тому або потенційно є такими що призводять до збитків державного підприємства та/або такими що містять корупційні ризики, бо написані для якогось одного учасника.
Таким чином
1. Умови щодо складу робіт, терміну їх виконання та порядку оплати мають бути переглянуті з урахуванням вищенаведених зауважень.
2. Вимоги щодо досвіду робіт мають бути переглянути із виключенням вимог щодо замовлень арбітражними керуючими.
3. Вимоги щодо гарантій страхування та сертифікації по ISO мають бути скасовані.
Розгорнути
Згорнути
1. Вимоги щодо аналогічності договорів є дискримінаційними, оскільки вимоги щодо визначення ринкової вартості державного майна для продажу для арбітражного керуючого жодним чином не відрізняється від вимог щодо визначення ринкової вартості з метою приватизації чи оренди. Тому аналогічними слід вважати просто договори з оцінки державного майна.
2. В умовах можливості зміни ціни, обсягу та строків виконання робіт – гарантія в сумі 10% - є нахабством так саме як і наявність страхування професійних ризиків. За умови конкурсного продажу майна, оцінка не несе жодних ризиків для продавця.
3. В Україні та навіть у світі не зафіксовані випадки коли оцінювача за оцінку притягували до відшкодування збитків. Тому цей страховий випадок є неймовірним.
4. Таким самим безглуздим та нахабним є дискримінаційна вимога щодо сертифікації оцінювачів по ISO. Тому що ISO застосовується для компаній із великою кількістю працівників та не застосовується в роботі оцінювачів, кожний з котрих несе індивідуальну відповідальність за результати оцінки. Це замовлення не потребує великої кількості виконавців взагалі. До того ж якість роботи підтверджується обов’язковою рецензією.
5. Маючи п’ятирічний досвід арбітражного керування, можу стверджувати, шо немає сенсу оцінювати все майно для реалізації, якщо строки та перспективи реалізації не визначені. Доцільно розбити це майно на лоти, які будуть продаватися з великою ймовірністю та оцінювати ці лоти по мірі готовності їх до продажу. В цьому випадку має бути змінений порядок оплати робіт. Вона має бути поетапна і сплачуватися після оцінки кожного лоту.
6. Відомо, що в процедурах банкрутства за наявності поточної заборгованості з зарплати та податків стягнути гроші з державного підприємства майже неможливо, тому порядок оплати робіт без будь яких гарантій з боку замовника позбавлений сенсу тим більше, що фінансове становище Укроборонпрому бажає кращего.
Всі перелічені дискримінаційні вимоги призводять до звуження конкуренції, та додаткових невиправданих витрат державного підприємства, тому або потенційно є такими що призводять до збитків державного підприємства та/або такими що містять корупційні ризики, бо написані для якогось одного учасника.
Таким чином
1. Умови щодо складу робіт, терміну їх виконання та порядку оплати мають бути переглянуті з урахуванням вищенаведених зауважень.
2. Вимоги щодо досвіду робіт мають бути переглянути із виключенням вимог щодо замовлень арбітражними керуючими.
3. Вимоги щодо гарантій страхування та сертифікації по ISO мають бути скасовані.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 13:03
Вимогу задовільнено частково
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРНА БІРЖА "УРТБ" #14078715 |
Переможець |
1 072 000,00
UAH
|
02 вересня 2020 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор 49-125.pdf | укладений |
14 вересня 2020 13:29
|