Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні матеріали
Очікувана вартість
20 804,95 UAH
UA-2020-08-05-000995-c 792094555c8b4ff1aa50f4d648d7bf8a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієнко Олена Едуардівна

+380975515931 finance@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02140811
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, буд. 5
Контактна особа: Матвієнко Олена Едуардівна
+380975515931
finance@mlt.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Будівельні матеріали Місцезнаходження: 72312, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, буд. 5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 шт
Будівельні матеріали (Шпалери, плінтус, плівка та направляючі для натяжних стель, декор. профил., грунтовка, фарба, ламінат, декоротивні кути плінтуси, шпаклівка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування безготівкових коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника, після поставки товару згідно накладної протягом 10 календарних днів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

05 серпня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Іванов Дмитро Валентинович
#3497010035
Переможець 20 804,95
UAH
05 серпня 2020 10:47

Документи

05 серпня 2020 10:47
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:46
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 10:49
Договір укладений
05 серпня 2020 10:48