Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по виготовленню проектно-кошторисної документації на обладнання системою зовнішнього блискавкозахисту в Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №50 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Івана Сірка,57 м. Кривий Ріг
Очікувана вартість
6 563,00 UAH
UA-2020-08-05-000616-b 1599c2eae21446e591ed228ce9db4143
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Ірина Миколаївна

94 80 72 tender0501@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Лобода Ірина Миколаївна
94 80 72
tender0501@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 10:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 10:45
Початок аукціону: 20 серпня 2020 14:10
Очікувана вартість: 6 563,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Категорії замовників - передбачена п.п.3 п.1 ст.2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по виготовленню проектно-кошторисної документації на обладнання системою зовнішнього блискавкозахисту в Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №50 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Івана Сірка,57 м. Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 09:27
ТД блискавкозахист кзш 50.docx
05 серпня 2020 10:50
ТД блискавкозахист кзш 50.docx
07 серпня 2020 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 09:27
ТД блискавкозахист кзш 50.docx
05 серпня 2020 10:50
ТД блискавкозахист кзш 50.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо ліцензії на надання послуг по розробці проектно-кошторисної документації
Дата подання: 06 серпня 2020 13:27
Дата відповіді: 07 серпня 2020 08:42
Шановний Замовнику. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації не підлягають ліцензуванню. Внесіть, будь ласка, зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 5 298,00
UAH з ПДВ
5 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОМПАНІЯ АРКОНА 5 578,55
UAH з ПДВ
5 578,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 08:20
Електронний підпис
19 серпня 2020 08:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 00:27
документи.zip
19 серпня 2020 00:27
пропозиція109.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

ТОВ КОМПАНІЯ АРКОНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Переможець 5 298,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 09:08

Документи

27 серпня 2020 09:08
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:06
Сканировать1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
5 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2020 09:08
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:06
Сканировать1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 14:34
скан..PDF зміни до договору
26 січня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:46
скан.0002.PDF зміни до договору
04 січня 2021 15:45
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 14:48
Сканировать10002.PDF укладений
11 вересня 2020 14:47

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 березня 2021 10:40
5 298,00 UAH UA928201720344260014000052326
Відділ осв.виконкому Терн.р. у м. ради
UA273052990000026005060368177
ТОВ "ДСПП"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: КР-1-ПР/БЗ/444
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: КР-1-ПР/БЗ/444
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML