Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Carrying out of works on ecologically safe collecting, transportation, storage, processing, utilization, removal, neutralization and landfill of waste
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38750794 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська область обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А |
Контактна особа: |
Ткаліч Ганна Іванівна +380442790158 eko.koda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Environment and Natural Resources of Kyiv Regional State Administration |
National ID: | 38750794 |
Contact point: |
+380442790158 eko.koda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 13:52 |
Очікувана вартість: | 26 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 262500 UAH |
Publication date: | 05 серпня 2020 10:38 |
Enquiries until: | 28 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 вересня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 26 250 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 10:38 |
проект договору.docx | |
05 серпня 2020 10:38 |
ТД вивіз сміття 2020.doc |
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000041 ● f8bfd4d916464ecb9f5c8a10ff73b289
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-08-05-000550-b 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державною аудиторською службою України згідно з наказом «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 13.10.2020 № 286 проведено моніторинг закупівлі UA-2020-08-05-000550-b («Проведення робіт з екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів»). За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з англійською мовою не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. З огляду на зазначене, Держаудитслужбою у висновку від 06.11.2020 року забов’язано Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень. З метою виконання зазначених вимог Держаудитслужби, департамент звернувся листом від 10.11.2020 № 05.2-02.2-10/6985 до ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» (копія листа додається) про надання технічної можливості усунути невідповідності в електронній системі закупівель. В свою чергу, ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» листом від 10.11.2020 № 101120-1 (копія додається) повідомило, що програмне забезпечення авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.онлайн» розроблене і функціонує відповідно до технічних сценаріїв, розроблених Адміністратором електронної системи закупівель та затверджених комісією з авторизації електронних майданчиків. Також, відповідно до технічного сценарію («Технічного завдання»), розробленого Адміністратором електронної системи закупівель на сьогоднішній день не реалізоване поле про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Головним адміністратором ДП «ПРОЗОРРО», на даний час проводиться доопрацювання по реалізації функціоналу. Після доопрацювання, головним адміністратором ДП «ПРОЗОРРО», функціоналу електронної системи закупівель вказані у висновку зауваження будуть враховані в подальших оголошеннях про проведення відкритих торгів.
2020-11-11 16:33:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з англійською мовою не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38750794 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна, Київська область обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 09:10
|
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 09:08
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855 |
Переможець |
23 930 000,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 15:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 10:19
|
додаткова угода 1 (84).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 17:40
|
договір 84.pdf | укладений |
15 жовтня 2020 17:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |