Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення робіт з екологічно безпечного збирання, перевезення,зберігання,оброблення,утилізації,видалення,знешкодження і захоронення відходів
Carrying out of works on ecologically safe collecting, transportation, storage, processing, utilization, removal, neutralization and landfill of waste
Очікувана вартість
26 250 000,00 UAH
UA-2020-08-05-000550-b 9582bb59e20b4c6f996a1cc6c6587117
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаліч Ганна Іванівна

+380442790158 eko.koda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38750794
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська область обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А
Контактна особа: Ткаліч Ганна Іванівна
+380442790158
eko.koda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Environment and Natural Resources of Kyiv Regional State Administration
National ID: 38750794
Contact point:
+380442790158
eko.koda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 13:52
Очікувана вартість: 26 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 262500 UAH
Publication date: 05 серпня 2020 10:38
Enquiries until: 28 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 26 250 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 26 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення робіт з екологічно безпечного збирання, перевезення,зберігання,оброблення,утилізації,видалення,знешкодження і захоронення відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, київська область, київська область
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Carrying out of works on ecologically safe collecting, transportation, storage, processing, utilization, removal, neutralization and landfill of waste
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 10:38
проект договору.docx
05 серпня 2020 10:38
ТД вивіз сміття 2020.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-05-000550-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Екосервіс Груп", Код ЄДРПОУ:32379428
Оскарження умов тендерної документації
Скарга додається
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

02 вересня 2020 12:00
Скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000041 ● f8bfd4d916464ecb9f5c8a10ff73b289
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-08-05-000550-b 05.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державною аудиторською службою України згідно з наказом «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 13.10.2020 № 286 проведено моніторинг закупівлі UA-2020-08-05-000550-b («Проведення робіт з екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів»). За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з англійською мовою не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. З огляду на зазначене, Держаудитслужбою у висновку від 06.11.2020 року забов’язано Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень. З метою виконання зазначених вимог Держаудитслужби, департамент звернувся листом від 10.11.2020 № 05.2-02.2-10/6985 до ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» (копія листа додається) про надання технічної можливості усунути невідповідності в електронній системі закупівель. В свою чергу, ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» листом від 10.11.2020 № 101120-1 (копія додається) повідомило, що програмне забезпечення авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.онлайн» розроблене і функціонує відповідно до технічних сценаріїв, розроблених Адміністратором електронної системи закупівель та затверджених комісією з авторизації електронних майданчиків. Також, відповідно до технічного сценарію («Технічного завдання»), розробленого Адміністратором електронної системи закупівель на сьогоднішній день не реалізоване поле про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Головним адміністратором ДП «ПРОЗОРРО», на даний час проводиться доопрацювання по реалізації функціоналу. Після доопрацювання, головним адміністратором ДП «ПРОЗОРРО», функціоналу електронної системи закупівель вказані у висновку зауваження будуть враховані в подальших оголошеннях про проведення відкритих торгів.

2020-11-11 16:33:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з англійською мовою не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 вересня 2020
UA-2020-08-05-000550-b9582bb59e20b4c6f996a1cc6c6587117
Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38750794
Місцезнаходження: 01004, Україна, Київська область обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 09:10
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 09:08

Документи

07 вересня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2020 17:42
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:24
Ч.6 Аналогічні роботи.rar
07 вересня 2020 16:24
Ч.5 Аналогічні роботи.rar
07 вересня 2020 16:24
Ч.4 Аналогічні роботи.rar
07 вересня 2020 16:24
Ч.3 Аналогічні роботи.rar
07 вересня 2020 16:24
Ч.2 Аналогічні роботи.rar
07 вересня 2020 16:24
Ч.1 Аналогічні роботи.rar
07 вересня 2020 16:24
Працівники.rar
07 вересня 2020 16:24
МТБ.rar
07 вересня 2020 16:24
МВВ.rar
07 вересня 2020 16:24
Інші документи.rar
07 вересня 2020 16:24
1.1. Цінова пропозиція.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1. Надати уточнену Довідку щодо обладнання та матеріально-технічної бази з зазначенням місця видалення відходів. 2. Надати скановані копії документів на право володіння необхідним обладнанням та матеріально-технічною базою, копії свідоцтв, сертифікатів, відповідних документів чинних на весь строк надання послуг відповідно договору, а саме: – копії технічних паспортів на спеціалізовану техніку; - відповідні копії свідоцтв, сертифікатів, відповідних документів, тощо на «Відеореєстратори CanSonic Z 1 DUAL GPS» - 14 шт. та на «Цифрові фотокамери Panasonic Lumix DMS-FT30» – 16 шт. 3. Надати інформацію щодо силової системи спеціалізованої техніки (двигун та система очистки відпрацьованих газів) та вказати фактичний знос спеціальної техніки. 4. Надати уточнену довідку щодо наявності документів на право володіння/користування місцем видалення відходів/потужностей із знешкодження відходів або відповідний договір з власником/користувачем місця видалення відходів або потужностей із знешкодження відходів з зазначенням права користування земельною ділянкою, даних паспорту МВВ та інформації щодо останнього оновлення паспорту МВВ та іншої інформації щодо відповідності екологічним та будівельним нормам. 5. Надати копію договору № 611005/95 від 31.01.2019 з ПрАТ «Київспецтранс», згідно якого виконуються роботи і розрахунки за послуги прийому, зберігання, розміщення та захоронення твердих побутових відходів.

Документи

07 вересня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2020 17:27
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:22
Дог.КСТ с доп.согл..pdf
18 вересня 2020 17:22
Дов.МВВ, оновл.паспорта.pdf
18 вересня 2020 17:22
Довідка знос,вантаж..pdf
18 вересня 2020 17:22
Довідка, техпаспорти,ВН.pdf
18 вересня 2020 17:22
Довідка мат-тех база.pdf
07 вересня 2020 16:40
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:32
Копія тит.арк.пасп. МВВ.pdf
07 вересня 2020 16:32
Копія ріш.28.12.10.pdf
07 вересня 2020 16:32
Копія ріш.27.11.09.pdf
07 вересня 2020 16:32
Копія Пост.НКРЕ.pdf
07 вересня 2020 16:32
Копія Держ.акту.pdf
07 вересня 2020 16:32
Финотчетность_compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Статут_compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Свид.НДС.pdf
07 вересня 2020 16:32
Підписаний_Ліцензія.pdf
07 вересня 2020 16:32
Підписаний_Довіреність.pdf
07 вересня 2020 16:32
Підписаний_ГАРАНТІЯ 2289.pdf
07 вересня 2020 16:32
Підписаний_G0920-2289-G_Zayava.pdf
07 вересня 2020 16:32
наказ гендиректор.pdf
07 вересня 2020 16:32
Лист-згода обр.дан..pdf
07 вересня 2020 16:32
Лист-гар дотрим.законів.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.юрособа.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.фін.спроможн..pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.субпідрядн..pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.13,ч.1,ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.9,част.2,ст.9.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.6,ч.1, ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.4,ч.1,ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.3,ч.1,ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.2,ч.1,ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.не банкрут.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.Київспецтранс.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.дит.праця.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.відсутність санкцій.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.відсутн.заборг..pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.антикор. програма.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.аналогічн.дог..pdf
07 вересня 2020 16:32
Гарантія достовірність.pdf
07 вересня 2020 16:32
14.Витяг з ЄДРПОУ_compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Тенд.дог.с додат._compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Пропозиція учасника.pdf
07 вересня 2020 16:32
Факмак відгук.pdf
07 вересня 2020 16:32
Накази, трудові_compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дог.Фармак_compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.працівники.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.обладнання.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.КСТ 2021.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 9 ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1. Надати інформацію щодо останнього оновлення паспорту МВВ.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

07 вересня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:19
Довідка МВС.pdf.p7s
07 жовтня 2020 16:19
Довідка МВС.pdf
18 вересня 2020 15:08
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:43
Штатний розклад.pdf
07 вересня 2020 16:43
Лист-згода.pdf
07 вересня 2020 16:43
Лист від 24.08.2020р. HIDRO-MAK.pdf
07 вересня 2020 16:43
Додаток 1 Пропозиція.pdf
07 вересня 2020 16:43
Витяг з ЄДР.pdf
07 вересня 2020 16:43
Видаткові накладні.pdf
07 вересня 2020 16:43
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №353.pdf
07 вересня 2020 16:43
АП + наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ"

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" 23 982 000,00
UAH з ПДВ
23 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ" 26 250 000,00
UAH з ПДВ
26 174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:19
Довідка МВС.pdf.p7s
07 жовтня 2020 16:19
Довідка МВС.pdf
18 вересня 2020 15:08
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:43
Штатний розклад.pdf
07 вересня 2020 16:43
Лист-згода.pdf
07 вересня 2020 16:43
Лист від 24.08.2020р. HIDRO-MAK.pdf
07 вересня 2020 16:43
Додаток 1 Пропозиція.pdf
07 вересня 2020 16:43
Витяг з ЄДР.pdf
07 вересня 2020 16:43
Видаткові накладні.pdf
07 вересня 2020 16:43
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №353.pdf
07 вересня 2020 16:43
АП + наказ.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 17:27
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:22
Дог.КСТ с доп.согл..pdf
18 вересня 2020 17:22
Дов.МВВ, оновл.паспорта.pdf
18 вересня 2020 17:22
Довідка знос,вантаж..pdf
18 вересня 2020 17:22
Довідка, техпаспорти,ВН.pdf
18 вересня 2020 17:22
Довідка мат-тех база.pdf
07 вересня 2020 16:40
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:32
Копія тит.арк.пасп. МВВ.pdf
07 вересня 2020 16:32
Копія ріш.28.12.10.pdf
07 вересня 2020 16:32
Копія ріш.27.11.09.pdf
07 вересня 2020 16:32
Копія Пост.НКРЕ.pdf
07 вересня 2020 16:32
Копія Держ.акту.pdf
07 вересня 2020 16:32
Финотчетность_compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Статут_compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Свид.НДС.pdf
07 вересня 2020 16:32
Підписаний_Ліцензія.pdf
07 вересня 2020 16:32
Підписаний_Довіреність.pdf
07 вересня 2020 16:32
Підписаний_ГАРАНТІЯ 2289.pdf
07 вересня 2020 16:32
Підписаний_G0920-2289-G_Zayava.pdf
07 вересня 2020 16:32
наказ гендиректор.pdf
07 вересня 2020 16:32
Лист-згода обр.дан..pdf
07 вересня 2020 16:32
Лист-гар дотрим.законів.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.юрособа.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.фін.спроможн..pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.субпідрядн..pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.13,ч.1,ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.9,част.2,ст.9.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.6,ч.1, ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.4,ч.1,ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.3,ч.1,ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.п.2,ч.1,ст.17.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.не банкрут.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.Київспецтранс.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.дит.праця.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.відсутність санкцій.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.відсутн.заборг..pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.антикор. програма.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.аналогічн.дог..pdf
07 вересня 2020 16:32
Гарантія достовірність.pdf
07 вересня 2020 16:32
14.Витяг з ЄДРПОУ_compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Тенд.дог.с додат._compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Пропозиція учасника.pdf
07 вересня 2020 16:32
Факмак відгук.pdf
07 вересня 2020 16:32
Накази, трудові_compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дог.Фармак_compressed.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.працівники.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.обладнання.pdf
07 вересня 2020 16:32
Дов.КСТ 2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

ПП "ОБУХІВМІСЬКВТОРРЕСУРСИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
Переможець 23 930 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 15:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
23 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:19
додаткова угода 1 (84).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 17:40
договір 84.pdf укладений
15 жовтня 2020 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 700 602,92
UAH (в тому числі ПДВ 3 283 433,82 UAH)