Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво футбольного поля із штучним покриттям по вул. Я.Мудрого, 59 в м.Славута Хмельницької області
Очікувана вартість
3 286 006,60 UAH
UA-2020-08-05-000417-c a254620328df48e89ca7da99d2a24967
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новак Тетяна Василівна

+380977713092 sl_nova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Славутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23563639
Місцезнаходження: 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вул. Соборності, 7
Контактна особа: Новак Тетяна Василівна
+380977713092
sl_nova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 09:34
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 09:34
Початок аукціону: 21 серпня 2020 11:55
Очікувана вартість: 3 286 006,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 430,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво футбольного поля із штучним покриттям по вул. Я.Мудрого, 59 в м.Славута Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, місто Славута, вул. Я.Мудрого, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 3 183 997,06
UAH з ПДВ
3 167 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС 3 286 000,00
UAH з ПДВ
3 182 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" 3 286 006,00
UAH з ПДВ
3 286 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 17:42
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:40
387.imd
19 серпня 2020 17:40
13. Згода з ТЗ.pdf
19 серпня 2020 17:40
35. Згода з положеннями.pdf
19 серпня 2020 17:40
29. Витяг ЄДР.pdf
19 серпня 2020 17:40
28. Виписка ЄДР.pdf
19 серпня 2020 17:40
30. Витяг пл. ПДВ.pdf
19 серпня 2020 17:40
33. Відсутність санкцій.pdf
19 серпня 2020 17:40
20. Проект договору.pdf
19 серпня 2020 17:40
16.4. Декларація ОП.pdf
19 серпня 2020 17:39
17. Захист довкілля.pdf
19 серпня 2020 17:39
11.1. ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:39
11.3. ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:39
2. Відомості про п-во.pdf
19 серпня 2020 17:39
3.4.Протокол Заг.зборів.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 11:06
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:02
Ст.17.docx.pdf
03 вересня 2020 11:02
Довідка про несудимість.pdf
02 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
19 серпня 2020 20:06
Електронний підпис
19 серпня 2020 20:05
висновок 25195.pdf
19 серпня 2020 20:05
ТЗ.pdf
19 серпня 2020 20:05
висновок 24812.pdf
19 серпня 2020 20:05
висновок 1317 (1).pdf
19 серпня 2020 20:05
Протокол випробувань.pdf
19 серпня 2020 20:05
LABOSPORT.pdf
19 серпня 2020 20:05
EN71-03_ENG.pdf
19 серпня 2020 20:05
Кваліфікація.pdf
19 серпня 2020 20:05
143 (1).imd
19 серпня 2020 20:05
Інші документи.pdf
19 серпня 2020 20:05
4 (1).pdf
19 серпня 2020 20:05
інше 2.pdf
19 серпня 2020 20:05
3 (1).pdf
19 серпня 2020 20:05
2 (1).pdf
19 серпня 2020 20:05
Відгук 2.pdf
19 серпня 2020 20:05
1 (4).pdf
19 серпня 2020 20:05
відгук (1).PDF

Публічні документи

19 серпня 2020 19:44
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:43
копії наказів-1-6.pdf
19 серпня 2020 19:43
План робіт.pdf
19 серпня 2020 19:43
Виписка.pdf
19 серпня 2020 19:43
скан_сертифiкат.pdf
19 серпня 2020 19:43
Лист від КП УМБ.pdf
19 серпня 2020 19:43
Диплом Давидюка.pdf
19 серпня 2020 19:43
Диплом директора.pdf
19 серпня 2020 19:43
Договір Обеліск.pdf
19 серпня 2020 19:43
Посвідчення Шведа29052020.pdf
19 серпня 2020 19:43
диплом кондратюка.pdf
19 серпня 2020 19:43
копії трудових-11-15.pdf
19 серпня 2020 19:43
Згода про витрати.pdf
19 серпня 2020 19:43
Штатний розпис.pdf
19 серпня 2020 19:43
ВИТЯГ-пдв.pdf
19 серпня 2020 19:43
1дф 1кв 2020.pdf
19 серпня 2020 19:43
Лист щодо коду доступу.pdf
19 серпня 2020 19:43
Лист про 120 днів.pdf
19 серпня 2020 19:43
Диплом Синюти.pdf
19 серпня 2020 19:43
Протоколи по ОП.pdf
19 серпня 2020 19:43
Гарантійний лист ст17.pdf
19 серпня 2020 19:43
ВІДГУК Серед Гребля.pdf
19 серпня 2020 19:43
S1499201_Квитанцiя__2.pdf
19 серпня 2020 19:43
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 серпня 2020 19:43
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 серпня 2020 19:43
накази електрики.pdf
19 серпня 2020 19:43
Диплом Барнаткевич.pdf
19 серпня 2020 19:43
J1499202 Квитанція _2.pdf
19 серпня 2020 19:43
наказ Барнаткевич Л.Л..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ПП СПОРТ- ПРОГРЕС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Відхилено 3 167 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:09
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
Переможець 3 182 500,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 08:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 17:14

Документи

31 серпня 2020 15:09
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

В результаті розгляду Вашої тендерної пропозиції, поданої на участь у відкритих торгах №UA-2020-08-05-000417-с по об’єкту закупівлі «Будівництво футбольного поля із штучним покриттям по вул. Я.Мудрого, 59 в м.Славута Хмельницької області». в її складі тенедерним комітетом було виявлено невідповідності вимогам тендерної документації. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» виконавчий комітет Славутської міської ради, як замовник даних торгів, вимагає вжити заходів для усунення виявлених невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а також перелік інформації та/або документів, які Ви повинні подати для усунення виявлених невідповідностей наведені в таблиці: Перелік виявлених невідповідностей Вимога тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасником не підтверджено наявності катків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих масою 8 та 13 тонн (не долучено документів та/або відомостей на підтвердження їх реальної тонажності) Додаток 1 тендерної документації Учасник повинен надати відомості та/або документи, що підтвердять наявність у нього (або можливість залучення на договірних засадах) катків, які вимагаються замовником. Разом з тим, застерігаємо, що у разі не виправлення Вами виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення, Вашу пропозицію буде відхилено на підставі аб.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 08:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
3 182 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2023 15:04
Угода про розірвання договору укладений
12 грудня 2023 15:02
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 08:19
_ 59 Про укладення додаткових угод до договорів про закупівлю робіт та договору підряду.docx зміни до договору
03 січня 2023 08:16
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 січня 2023 08:16
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 09:20
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 16:48
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 13:29
дод.4.pdf укладений
23 вересня 2020 13:27
дод.3.pdf укладений
23 вересня 2020 13:27
дод.2.pdf укладений
23 вересня 2020 13:27
дод.1.pdf укладений
23 вересня 2020 13:27
договір укладений
23 вересня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність у бюджеті громади необхідної суми коштів
Номер договору про закупівлю: 320
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/320
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання усіх зобов’язань у зв’язку із недостатністю у поточному році у Замовника фінансування для виконання повного об’єму робіт (документальне підтвердження — рішення виконавчого комітету Славутської міської ради №59 від 17.02.2022 року “Про укладення додаткових угод до договорів про закупівлю робіт та договору підряду”)
Номер договору про закупівлю: 320
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/320
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін