Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі приміщення по вул Тараскова 14, м. Черкаси
Очікувана вартість
126 385,99 UAH
UA-2020-08-04-007936-a cde1a453a53c40bc99aed93c20ea60c4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Маринчак

+380472663413 specintzir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЧЕРКАСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24357942
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, Соснівський район ВУЛИЦЯ ТАРАСКОВА будинок 14
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Маринчак
+380472663413
specintzir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 22:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 13:39
Очікувана вартість: 126 385,99 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 631,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Критерій оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також вимоги до учасників - у окремому файлі Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі приміщення по вул Тараскова 14, м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Тараскова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 22:51
Поточний ремонт покрівлі _Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-007936-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАЛОВІЧКО АРТУР ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3180220814
Дата подання: 16 серпня 2020 23:05
Що до відхилення пропозиції переможця по аукціону Фізична особа-підприємець Маловічко Артур Олегович, код ЄДРПОУ 3180220814 по проведенню закупівлі UA-2020-08-04-007936-a, предметом якої є «Поточний ремонт покрівлі приміщення по вул. Тараскова 14 , м. Черкаси» Фізична особа-підприємець Крутогуз Костянтин Віталійович, код ЄДРПОУ 2692001752 в зв’язку з невідповідністю умовам оголошення закупівлі.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, від 04.08.2020 року Замовником ,Комунальний заклад « Черкаська спеціальна школа Черкаської обласної Ради» було оголошено по спрощеній процедурі на закупівлю послуг « Код ДК 021:2015:45260000-7-Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи-Поточний ремонт приміщення по вул., Тараскова 14, м. Черкаси- 1 послуга (UA-2020-08-04-007936-a)» Статтею 5 ЗУ « Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та рівне ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Згідно підпункту 5 пункту 2 статі 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» : спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі «Поточний ремонт покрівлі приміщення по вул. Тараскова,14 м. Черкаси» учасник повинен був надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та додати копії відповідних документів , що підтверджують законність трудових правовідносин із зазначеними в довідці працівниками.
- Надано інформаційну довідку про учасника закупівлі. Інформація про систему і ставку оподаткування надана в документі «Витяг з реєстру платників єдиного податку»

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.

Учасник закупівель Фізична особа-підприємець Крутогуз Констянтин Віталійович ,код ЄРДПОУ 2692001752, надав в додатку № 5 – Календарний графік виконання робіт;
- Який не відповідає дійсності в зв’язку відсутністю працівників.
Підпункт 3 пункту 7.1 що до наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід, а також копії відповідних документів, що підтверджують законність трудових правовідносин із зазначеними працівниками в довідці п.8 « Вимоги до учасника спрощеної закупівлі». Таким чином, не маючі працівників, Фізична особа-підприємець Крутогуз Констянтин Віталійович, код ЄРДПОУ 2692001752 не може виконати роботи вчасно згідно пунктом 2, підпункт 2.1, абзац три – СРОК поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020року
- Окрім того учасник закупівель Фізична особа-підприємець Крутогуз Констянтин Віталійович, код ЄРДПОУ 2692001752, не відповідає вимогам пункт 7, підпункт 3- що до наявності відповідної кваліфікації, знання, досвіт.
- Згідно пункт 8 - Вимоги до учасника спрощеної закупівлі. Учасником закупівель Фізична особа-підприємець Крутогуз Констянтин Віталійович, код ЄРДПОУ 2692001752, не має в наявності газозварювального посту та іншого обладнання і приладів, що свідчить про недостатню матеріально – технічну базу для виконання робіт-Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи-Поточний ремонт покрівлі приміщення по вул., Тараскова, 14 м. Черкаси – послуга (UA-2020-08-04-007936-a)

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Замовника Комунальний заклад «Черкаська спеціальна школа Черкаської обласної Ради»
усунути порушення, шляхом відміни рішення від 14.08.2020року про відхилення пропозиції переможця по аукціону Фізична особа-підприємець Маловічко Артур Олегович, код ЄДРПОУ 3180220814 по проведенню закупівлі UA-2020-08-04-007936-a, предметом якої є «Поточний ремонт покрівлі приміщення по вул., Тараскова 14, м. Черкаси»
2. Замовник Комунальний заклад «Черкаська спеціальна школа Черкаської обласної Ради»
Відхилити пропозицію Фізична особа-підприємець Крутогуз Констянтин Віталійович, код ЄРДПОУ 2692001752, на підставі того, що вона не відповідає умовам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
3.Замовника Комунальний заклад «Черкаська спеціальна школа Черкаської обласної Ради»
усунути порушення шляхом внесення додатків до документації, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
4.Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
5. Додатки:
5.1 Додаток 1- Наказ № 12\09\16
5.2 Додаток 2- Наказ № 17\09\16
5.3 Додаток 3- Наказ № 10\09\16
5.4 Додаток 4- Наказ № 5\09\16
5.5 Додаток 5-Доповнення до Інформаційної довідки учасника закупівлі надаю інформацію про систему і ставку оподаткування та кількість найманих працівників .

З повагою, Маловічко Артур Олегович
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 20:08
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне.
Пунктом 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання учасниками у складі пропозиції документів згідно Додатків 4, 5, 6. В Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься календарний графік виконання робіт. Учасником ФОП КРУТОГУЗ КОСТЯНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ на виконання даної вимоги у складі пропозиції надано календарний графік робіт, заповнений згідно з Додатком 5 до оголошення. Таким чином, пропозиція учасника відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Зазначаємо, що окремих вимог щодо кількості працівників оголошення не містить.
Пунктом 8 оголошення встановлено вимоги до учасника спрощеної закупівлі, зокрема наявність техніки, механізмів та обладнання (власних, орендованих, та які наявні в субпідрядника), необхідних для виконання робіт. На виконання даної вимоги учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Звертаємо Вашу увагу, що оголошення не містить окремих вимог та вичерпного переліку необхідного обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, пропозиція учасника ФОП КРУТОГУЗ КОСТЯНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

16 серпня 2020 23:05
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАЛОВІЧКО АРТУР ОЛЕГОВИЧ" 122 391,81
UAH з ПДВ
121 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРУТОГУЗ КОСТЯНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ" 125 385,99
UAH з ПДВ
121 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 00:19
Електронний підпис
12 серпня 2020 00:10
Кошторис.pdf
12 серпня 2020 00:10
Звітність.pdf
12 серпня 2020 00:10
Довідки та листи.pdf
12 серпня 2020 00:10
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:47
ТП_ПР вул Тараскова 14.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЛОВІЧКО АРТУР ОЛЕГОВИЧ"

ФОП "КРУТОГУЗ КОСТЯНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАЛОВІЧКО АРТУР ОЛЕГОВИЧ"
#3180220814
Відхилено 121 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:27
ФОП "КРУТОГУЗ КОСТЯНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#2692001752
Переможець 121 699,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:43

Документи

14 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:25
Відхилення.jpg

Документи

14 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:30
Рішення про намір.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРУТОГУЗ КОСТЯНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#2692001752
121 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:30
Рішення про намір.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 21:53
Сканироват_1.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 21:51
Сканироват_10001.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 21:51
Сканироват_10008.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 21:51
Сканироват_10002.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 21:50
Сканироват_10006.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 21:50
Сканироват_10007.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 21:50
Сканироват_10009.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 21:50
Сканироват_10004.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 21:50
Сканироват_10005.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 21:50
Сканироват_10003.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 21:50
Електронний підпис укладений
23 серпня 2020 09:41
Договір.pdf укладений
20 серпня 2020 20:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення кошторисних розрахунків у відповідність до цінової пропозиції за результатом електронного аукціону
Номер договору про закупівлю: № 2
Договір:
Номер додаткової угоди: Кошторисні розрахунки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 121 699,00
UAH