Пожежна насосно-рукавна станція
Fire pump-hose station
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2020-08-04-007868-a e67281e983ca4f62905c1bdc3a25cbaa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: У ДСНС України у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 38595868
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька область обл., місто Чернівці, вулиця Комарова 1а
Контактна особа: Зливко Руслан Володимирович
+380372515629
mtz@cv.dsns.gov.ua
Додаткові контактні особи: Марусяк Оксана Євгенівна
+380502104849
marysak.oksana@cv.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of the State Emergency Service of Ukraine in Chernivtsi region
National ID: 38595868
Contact point: ZLYVKO RUSLAN
+380372515629
mtz@cv.dsns.gov.ua
Additional contacts: Марусяк Оксана Євгенівна
+380502104849
marysak.oksana@cv.dsns.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 21:09
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 21:09
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 195 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 04 серпня 2020 21:05
Enquiries until: 24 серпня 2020 21:09
Complaints submission until: до 30 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 вересня 2020 21:09

Information

Estimated total value: 6 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 65 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 195 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівель усі документи що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються учасником викладаються україською мовою
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up by the bidder are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Пожежна насосно-рукавна станція код за ДК 021: 2015: 34144210-3 - Пожежні транспортні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комарова, 1А
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Fire pump-hose station CPV 021: 2015: 34144210-3 - Fire transport vehicles
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 23 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата проводиться в національній валюті України - гривня. Опис Попередня оплата (аванс) в розмірі 50% передбачається відповідно до пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.07.2020 №811-р “Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка виникла у червні 2020 року” (Розпорядники (одержувачі) коштів резервного фонду державного бюджету, зазначені у пункті 1 цього розпорядження, можуть передбачати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг попередню оплату для здійснення невідкладних (першочергових) заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у розмірі до 50 відсотків їх вартості на строк не більше трьох місяців). Керуючись вимогами абзацу першого пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” (далі – Постанова) (Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Аванс 7 Робочі 50
Поставка товару 50% вартості після отримання Товару Пiсляоплата 4 Робочі 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 серпня 2020 23:57
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2020 19:54
Електронний цифровий підпис
04 серпня 2020 21:07
Електронний цифровий підпис
25 серпня 2020 23:53
25.08 _ Перелік змін до ТД.docx
14 серпня 2020 19:52
_ Перелік змін до ТД.docx
25 серпня 2020 23:53
25.08 зміни 7._ перелік документів.docx
14 серпня 2020 19:52
зміни 7._ перелік документів.docx
04 серпня 2020 21:05
7._ перелік документів.docx
25 серпня 2020 23:53
25.08 зміни 5 додаток проект договору на ПНРС.doc
14 серпня 2020 19:52
зміни 5 додаток проект договору на ПНРС.doc
04 серпня 2020 21:05
5 додаток проект договору.doc
25 серпня 2020 23:53
25.08 зміни 4 додаток Вiдповiднiст_.....doc
14 серпня 2020 19:52
зміни 4 додаток Вiдповiднiст_.....doc
04 серпня 2020 21:05
4 додаток Вiдповiднiст_.....doc
25 серпня 2020 23:53
25.08 зміни 2 додаток Технічні якісні вимоги.docx
14 серпня 2020 19:52
зміни 2 додаток Технічні якісні вимоги.docx
04 серпня 2020 21:05
2 додаток Технічні якісні вимоги.docx
25 серпня 2020 23:53
25.08 нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
14 серпня 2020 19:52
нова редакція ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
04 серпня 2020 21:05
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
04 серпня 2020 21:05
6 додаток Згода_ПД.doc
04 серпня 2020 21:05
3 додаток ТП.doc
04 серпня 2020 21:05
1 додаток Реєстр док .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимоги щодо гарантії у Проекті Договору
Дата подання: 21 серпня 2020 17:17
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:31
Шановний Замовник, з огляду на великий досвід постачання та гарантійної підтримки пожежно-рятувальної техніки, ми як виробник, просимо розширити п. 6.2. Проекту Договору наступним чином: «5.2. При виявленні виробничих дефектів у Продукції під час її експлуатації, Постачальник зобов’язується усунути всі виявлені недоліки або замінити на якісну Продукцію власними і залученими силами за свій рахунок протягом не більш ніж 14 діб з дати отримання повідомлення від Замовника. Сторони погоджуються, що за відсутності необхідних для гарантійного ремонту запчастин, вузлів, агрегатів, тощо термін безоплатного усунення недоліків (дефектів) становить 30 робочих днів з моменту отримання заявки Замовника на гарантійний ремонт, якщо більш тривалий термін гарантійного ремонту не буде встановлено Сторонами чи уповноваженими особами при його замовленні.» у зв’язку з тим, що заміна імпортних запчастин потребує значно більшого періоду часу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Ваше питання тендерним комітетом розглянуто, про що повідомляємо наступне.
Відповідно до п.1 Положення про Управління ДСНС України у Чернівецькій області (далі - Управління), затвердженого наказом ДСНС України від 12.11.2018 № 661, Управління є територіальним органом ДСНС України у Чернівецькій області, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.
З метою забезпечення оперативного реагування на випадки надзвичайних ситуацій і подій транспортні засоби підпорядкованих підрозділів постійно знаходяться у бойовій готовності.
Зважаючи на вищезазначене, 14-денний термін є середньо оптимальним для вирішення питань, пов’язаних з безплатним усуненням недоліків (дефектів) у придбаному товарі.
За необхідності в залежності від складності недоліків (дефектів) Управління, за потреби, буде готове для обговорення більш тривалого терміну.
Технічні характеристики двигуна
Дата подання: 21 серпня 2020 17:18
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:32
В технічних вимогах (Додаток №4) до Тендерної документації в Таблиці №1 «Опис комплектації/технічні характеристики» вимагається поставити автомобіль з двигуном рядного типу з потужністю не менше 370 к.с. Це обмежує коло потенційних учасників, які мають можливість прийняти участь у торгах. При виборі двигуна з потужністю більшою ніж 370 к.с., наприклад 420 к.с., двигуни мають вже V-подібну конструкцію. Враховуючи вищенаведене, просимо прибрати вимогу щодо типу конструкції двигуна або розширити цю вимогу, додавши V-подібну конструкцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Ваше питання тендерним комітетом розглянуто, про що повідомляємо наступне.
В тендерну документацію, зокрема в технічних вимогах (Додаток № 4) в таблиці № 1 “Опис комплектації/технічні характеристики” будуть внесені зміни щодо розширення вимоги , додавши V- подібну конструкцію двигуна.
Технічні характеристики радіостанції
Дата подання: 21 серпня 2020 17:18
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:36
В технічних вимогах (Додаток №4) до Тендерної документації в Таблиці №1 «Опис комплектації/технічні характеристики» в п. 15 Засоби зв’язку вказано, що вихідна потужність портативних радіостанцій повинна бути не менше 5 Вт. Враховуючи те, що радіостанція, яка працює у частотному діапазоні 403-470 МГц має вихідну потужність 4 Вт, а в діапазоні 136-174 МГц – 5 Вт, радіостанція частотного діапазону 403-470 МГц вже не може бути застосована в комплектації автомобіля, як така, що не відповідає вказаним вимогам. Враховуючи вищенаведене, просимо внести відповідні зміни в технічні вимоги до пожежного автомобіля та вказати вихідну потужність портативних радіостанцій – не менше 4 Вт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Ваше питання тендерним комітетом розглянуто, про що повідомляємо наступне.
В тендерну документацію, зокрема в технічних вимогах (Додаток № 4) в таблиці № 1 “Опис комплектації/технічні характеристики” будуть внесені зміни: виключено діапазон частоти 136-174 МГц, та буде змінено вихідна потужність портативних радіостанцій не менше 4 Вт для діапазону частоти 403-470 МГц.
Питання щодо визначення досвіду аналогічних договорів
Дата подання: 21 серпня 2020 17:21
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:37
Шановний Замовник, детально вивчивши вимоги тендерної документації та її додатків, просимо Вас внести уточнення по вимогам згідно ст. 16 Закону до Учасників щодо наявності досвіду виконаних договорів та внести зміни в тендерну документацію. Так, у п. 5 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) визначені вимоги до Учасників по ст. 16 Закону, зокрема зазначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати інформацію про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Але далі по тексту іде посилання на вимоги згідно Додатку 4. АЛЕ у Додатку 4 НЕ ВИЗНАЧЕНІ вимоги щодо надання Учасниками досвіду аналогічних договорів (договору). Звертаємо увагу Замовника, що аналіз пропозицій Учасників без надання підтвердження досвіду постачання аналогічної продукції носить поверхневий характер та спричинить ризик для Замовника отримати неякісну продукцію. Враховуючи вищенаведене, просимо привести тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Ваше питання тендерним комітетом розглянуто, про що повідомляємо наступне.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, зокрема, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з підтверджувальними документами.
Просимо видалити вимогу щадо надання трудових книжок та копій наказів.
Дата подання: 21 серпня 2020 17:24
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:45
Шановний Замовник, детально вивчивши вимоги тендерної документації та її додатків, вимагаємо видалити вимоги щодо надання завірені копії наказів та/або трудових книжок працівників. Дана вимога повторюється у Додатку 4, Додатку 7, Тендерній документації у п. 5 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Зверніть увагу, що наявність у працівника трудової книжки не є обов’язковою згідно чинного законодавства України, а також наказ на призначення працівника та трудова книжка містить ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (згідно частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію”). Зверніть увагу, що кожен потенційний Учасник, надаючи інформацію про працівників, з огляду на вимогу Закону України "Про захист персональних даних" має просити письмового дозволу у кожного працівника, чиї дані мають бути оприлюднені. Адже після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Також це створює негативне ставлення Учасників до тендерів з вимогами надати персональні дані. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України. Варто пам’ятати, що незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, ст. 182 Кримінального кодексу передбачає санкції як : штраф від 500 до 1 000 НМДГ, або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років. Також існує практика АМКУ де Постачальник оскаржив вимогу Замовника про надання в складі тендерної пропозиції документів, що містять персональні дані працівників підприємства - трудових книжок працівників, процедура за №UA-2017-05-12-000685-b. Тому вимагаємо видалити вимогу із Додатку 4, Додатку 7, Тендерної документації у п. 5 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Ваше питання тендерним комітетом розглянуто, про що повідомляємо наступне.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Строки поставки товару. Невідповідність у формах та у проекті договору.
Дата подання: 23 серпня 2020 21:29
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:49
Просимо звернути увагу Замовника НА НЕВІДПОВІДНІСТЬ строків постачання, визначених у формах електронної системи закупівлель та вказаних у проекті Договору (Додаток 5). У формах системи закупівель зазначено, що «період постачання: по 21 грудня 2020», а у проекті Договору – «3.6. Товар має бути поставлений в повному обсязі не пізніше 19.12.2020.» та «6.3.1. Забезпечити поставку Товару у строк та на умовах, визначених цим Договором (до 19.12.2020)». Також зверніть увагу на строки постоплати після поставки товару – вони становлять 4 календарних дні, зважаючи на те, що 19.12.2020- це субота, Замовник залишає на оплату отриманого товару лише 3 (три) робочі/банківські дні. Відомо, що процедура виплати бюджетних коштів постачальнику потребує часу, чи вистачить даного часу на проведення всіх необхідних операцій? У той же час Замовник визначає строк Договору 23.12.2020, тобто потенційний постачальник товару ризикує не отримати кошти (50% постоплати) у разі закінчення строку дії Договору. Будь-ласка внесіть відповідні зміни у Проект Договору і у форми електронної системи закупівель, задля чіткого розуміння потенційними Учасниками строків постачання товару. Також просимо продовжити строк дії Договору до 31.12.2020 р. та викласти п. 11.1. Проекту Договору наступним чином: «11.1. Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати та гарантійних вимог – до повного їх виконання Сторонами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Ваше питання тендерним комітетом розглянуто, про що повідомляємо наступне.
Будуть внесені окремі зміни, зокрема щодо поставки, терміну дії договору.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 11 вересня 2020
UA-2020-08-04-007868-ae67281e983ca4f62905c1bdc3a25cbaa
Найменування: У ДСНС України у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 38595868
Місцезнаходження: 58018, Україна, Чернівецька область обл., місто Чернівці, вулиця Комарова 1а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК"" Документи
Відхилено
Документи

Документи

03 вересня 2020 21:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 вересня 2020 21:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2020 15:29
sign.p7s
03 вересня 2020 15:21
Технічна частина.pdf
03 вересня 2020 15:21
Реєстр.pdf
03 вересня 2020 15:21
Гарантия Эгритек.zip

Інформація про відміну

Дата відміни
11 вересня 2020
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку