Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі даху зерноскладу № 3 Черкаської дослідної станції біоресурсів за адресою: вул. Нахімова,46Г, с. Драбово-Барятинське, Драбівський район, Черкаська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
635 169,60 UAH
UA-2020-08-04-007781-a ● 4ad39172eb294611aadf961206c3c433
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська дослідна станція біоресурсів національної академії аграрних наук України |
Код ЄДРПОУ: | 01598301 |
Вебсайт: | http://www.bioresurs.inf.ua/ |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Пастерівська, буд. 76 |
Контактна особа: |
Дмитро Відоменко +380472314044 bioresurs.ck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 19:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 635 169,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі даху зерноскладу № 3 Черкаської дослідної станції біоресурсів за адресою: вул. Нахімова,46Г, с. Драбово-Барятинське, Драбівський район, Черкаська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19842, Україна, Черкаська область, с. Драбово-Барятинське. Драбівський район, вул. Нахімова, 46Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Пiсля пiдписання відповідних документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, але не пізніше ніж протягом 10 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Інші умови оплати – згідно розділу 3 проекту договору підряду згідно додатку 2 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Сплата Підряднику авансу не передбачається. Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається; єдиний критерій оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону; умови надання забезпечення пропозицій учасників, а так само інші вимоги до предмету закупівлі – згідно форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 19:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2020 19:27 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СЗ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
шодо проектно - кошторисної документації
Дата подання: 06 серпня 2020 14:21
Дата відповіді: 06 серпня 2020 18:30
Доброго дня. А чи є у Вас проект і чи проведена експертиза кошторисної частини проекту
Відповідь: Згідно об'єкту будівництва було розроблено проект будівництва та проведено його державну експертизу з отриманням відповідного позитивного висновку. В той же час, оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить всю необхідну інформацію для розрахунку ціни пропозиції, зокрема відомість обсягів робіт та відомість ресурсів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007781-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТАР КРАФТ", Код ЄДРПОУ:41589299
Дата подання: 05 серпня 2020 17:27
Виключення дискримінаційних вимог вказаному в пункті 10.2.
В п.10.2 зазначена вимога: ... учасник за формою оподаткування повинен бути платником податку на додану вартість, що є дискримінаційною вимогою, та яка не повинна мати місце у оголошені.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 10:43
Шановний учасник, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
Допускаємо ситуацію, за якої установа замовника, яка є платником ПДВ здійснює придбання товару, роботи або послуги у постачальника, який не є платником ПДВ. В такому випадку така установа не отримує податковий кредит.
Для прикладу: компанія, яка надає послуги і є платником ПДВ, отримала дохід 10 тис. грн, у тому числі ПДВ — 1666,66 грн.
Витрати у компанії наступні:
а) зарплата працівникам та податки;
б) оренда офісу.
Орендодавець не є платником ПДВ. Тож у цьому випадку податкові зобов’язання виникають, але не виникає права на отримання податкового кредиту. До бюджету необхідно сплатити ПДВ у розмірі 1666,66 грн.
Також необхідно розуміти принцип нарахування ПДВ до сплати в бюджет.
Згідно Податкового кодексу України ПДВ до сплати = Податкові зобов’язання — Податковий кредит.
Податкові зобов’язання — це сума ПДВ, яка нараховується з доходу, тобто з першої події.
Податковий кредит — це сума ПДВ, яку отримують від постачальників, котрим заплатили за товари, роботи або послуги і які також є платниками ПДВ. Якщо установа оплачує товари, роботи або послуги постачальнику, який не є платником ПДВ, така установа не набуває права на податковий кредит. Коли кошти витрачаються на зарплату та податки, із цих сум податковий кредит також не отримується. В той же час, якщо установа є платником ПДВ і здійснює придбання товару, роботи або послуги у постачальника, який також є платником ПДВ, тоді компанія отримує податковий кредит і тим самим зменшує суми ПДВ до сплати у бюджет.
Отже, з даного питання замовник керувався принципом максимальної економії використання коштів.
Довідково повідомляємо, що згідно Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014р. № 1130 платником ПДВ можуть бути зареєстровані особи, визначені у пункті 1.4 розділу I вказаного Положення, та які відповідають вимогам пункту 1.5 розділу I вказаного Положення, в тому числі будь-яка особа, яка провадить або планує провадити господарську діяльність і реєструється за своїм добровільним рішенням як платник ПДВ у порядку, визначеному статтею 183 розділу V Бюджетного кодексу України.
Таким чином, у замовника відсутні підстави вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині.
Допускаємо ситуацію, за якої установа замовника, яка є платником ПДВ здійснює придбання товару, роботи або послуги у постачальника, який не є платником ПДВ. В такому випадку така установа не отримує податковий кредит.
Для прикладу: компанія, яка надає послуги і є платником ПДВ, отримала дохід 10 тис. грн, у тому числі ПДВ — 1666,66 грн.
Витрати у компанії наступні:
а) зарплата працівникам та податки;
б) оренда офісу.
Орендодавець не є платником ПДВ. Тож у цьому випадку податкові зобов’язання виникають, але не виникає права на отримання податкового кредиту. До бюджету необхідно сплатити ПДВ у розмірі 1666,66 грн.
Також необхідно розуміти принцип нарахування ПДВ до сплати в бюджет.
Згідно Податкового кодексу України ПДВ до сплати = Податкові зобов’язання — Податковий кредит.
Податкові зобов’язання — це сума ПДВ, яка нараховується з доходу, тобто з першої події.
Податковий кредит — це сума ПДВ, яку отримують від постачальників, котрим заплатили за товари, роботи або послуги і які також є платниками ПДВ. Якщо установа оплачує товари, роботи або послуги постачальнику, який не є платником ПДВ, така установа не набуває права на податковий кредит. Коли кошти витрачаються на зарплату та податки, із цих сум податковий кредит також не отримується. В той же час, якщо установа є платником ПДВ і здійснює придбання товару, роботи або послуги у постачальника, який також є платником ПДВ, тоді компанія отримує податковий кредит і тим самим зменшує суми ПДВ до сплати у бюджет.
Отже, з даного питання замовник керувався принципом максимальної економії використання коштів.
Довідково повідомляємо, що згідно Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014р. № 1130 платником ПДВ можуть бути зареєстровані особи, визначені у пункті 1.4 розділу I вказаного Положення, та які відповідають вимогам пункту 1.5 розділу I вказаного Положення, в тому числі будь-яка особа, яка провадить або планує провадити господарську діяльність і реєструється за своїм добровільним рішенням як платник ПДВ у порядку, визначеному статтею 183 розділу V Бюджетного кодексу України.
Таким чином, у замовника відсутні підстави вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОПЕТРОЛЬ ЛТД" #41068180 |
Переможець |
630 194,60
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 13:27
|
додаткова угода №2 130-20.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2020 10:03
|
ДУ_130.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 18:14
|
130.pdf | укладений |
20 серпня 2020 18:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаток № 4 |
Номер договору про закупівлю: | 130/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, та викласти положення договору в наступній редакції: 1. Змінити вартість робіт по Об’єкту, зменшити на 25452,36 (двадцять п'ять тисяч чотириста п'ятдесят два) грн 36 коп. та викласти пункт 3.2. Договору у новій редакції: «Сума за договором складає 604742,24 (шiстсот чотири тисячi сiмсот сорок два грн 24 коп.) у т. ч. ПДВ 100790.37 2. Додаток до Договору «Договірна ціна» викласти у новій редакції, яка додається до цієї додаткової угоди. 3. Додаток до Договору «локальний кошторис» викласти в новій редакції, який додається до цієї додаткової угоди. 4. Додаток до Договору «підсумкова відомість ресурсів» викласти в редакції, який додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 130/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |