Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 39160000-1- Шкільні меблі (Оснащення Липчанівського НВК навчальним обладнанням- кабінетом хімії)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-08-04-007741-a ● 23150d0e05e144cba6955bbb4a0bc05e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ізюмської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146110 |
Місцезнаходження: | 64300, Україна , Харківська обл., місто Ізюм, вул. Ентузіастів, 21-Б |
Контактна особа: |
Тетяна Сердюк +380666218606 21168@izyumrda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015: 39160000-1- Шкільні меблі (Оснащення Липчанівського НВК навчальним обладнанням- кабінетом хімії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64331, Україна, Харківська область, с. Липчанівка, Ізюмський район, вул.Миру, 1, Липчанівський НВК
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 17:01 |
Титулка ТД нова редакція.pdf | |
19 серпня 2020 17:01 |
перлік змін до тендерної документації.pdf | |
19 серпня 2020 17:01 |
Тендерна документація 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
04 серпня 2020 18:58 |
Тендерна документація 2020.doc | |
04 серпня 2020 18:58 |
титулка ТД.pdf | |
04 серпня 2020 18:58 |
Проект договору 2020.doc |
19 серпня 2020 17:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2020 17:01 |
Титулка ТД нова редакція.pdf
|
|||
19 серпня 2020 17:01 |
перлік змін до тендерної документації.pdf
|
|||
19 серпня 2020 17:01 |
Тендерна документація 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
04 серпня 2020 18:58 |
Тендерна документація 2020.doc
|
|||
04 серпня 2020 18:58 |
титулка ТД.pdf
|
|||
04 серпня 2020 18:58 |
Проект договору 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо реєестру документів
Дата подання: 06 серпня 2020 08:26
Дата відповіді: 11 серпня 2020 18:02
Доброго дня в тендерній документації вимагається надання реєстру наданих документів та інформації, із зазначенням номерів відповідних сторінок наданих документів. Чи правильно ми розуміємо, що надання документів виданих іншими організаціями, договори, відгуки, сертифікати, авторизаціні листи ви вимагаєте виключно в копіях а інакше як іїх пронумерувати. І розкажіть будь ласко як пронумерувати сторінки електронного документа??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо запитання поданого учасником 06.08.2020, 08:26 (під час періоду уточнення) в електронній системі закупівель на придбання товару – Оснащення Липчанівського НВК навчальним обладнанням- кабінетом хімії - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1- Шкільні меблі наступного змісту: «Доброго дня в тендерній документації вимагається надання реєстру наданих документів та інформації, із зазначенням номерів відповідних сторінок наданих документів. Чи правильно ми розуміємо, що надання документів виданих іншими організаціями, договори, відгуки, сертифікати, авторизаціні листи ви вимагаєте виключно в копіях а інакше як іїх пронумерувати. І розкажіть будь ласко як пронумерувати сторінки електронного документа??» секретар тендерного комітету відділу освіти Ізюмської райдержадміністрації повідомляє,
під поняттям "реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів відповідних сторінок" слід розуміти інформацію, в якій зазначається перелік всіх поданих Учасником документів з обов'язковим вказанням сторінок. Тобто, Замовником вимагається інформація тотожна поняттю "зміст". З метою роз'яснення наводимо приклад "1.Тендерна пропозиція....с.1-2." Всі документи у складі тендерної документації повинні бути пронумеровані. Також наголошуємо, що Учасник подає свою тендерну пропозицію у вигляді відсканованих оригіналів документів у форматі .pdf. Тобто, після сканування документів учасник проставляє номера сторінок на документах. На даний момент існує величезна кількість відповідних програм для сканування, в яких є функція нумерування сторінок.
під поняттям "реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів відповідних сторінок" слід розуміти інформацію, в якій зазначається перелік всіх поданих Учасником документів з обов'язковим вказанням сторінок. Тобто, Замовником вимагається інформація тотожна поняттю "зміст". З метою роз'яснення наводимо приклад "1.Тендерна пропозиція....с.1-2." Всі документи у складі тендерної документації повинні бути пронумеровані. Також наголошуємо, що Учасник подає свою тендерну пропозицію у вигляді відсканованих оригіналів документів у форматі .pdf. Тобто, після сканування документів учасник проставляє номера сторінок на документах. На даний момент існує величезна кількість відповідних програм для сканування, в яких є функція нумерування сторінок.
Дискримінація учасників
Дата подання: 07 серпня 2020 17:59
Дата відповіді: 12 серпня 2020 20:02
Шановний Замовник!
Щодо наявності в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати дискримінаційні вимоги про те, що :
1. "Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо оснащення закладів загальної середньої освіти засобами навчання – кабінетами хімії".
2. "Персональний комп’ютер вчителя (системний блок з монітором) повинні бути продуктом від одного виробника."
3. "Системний блок має бути продуктом виробника, який має власне сертифіковане за стандартами виробництво – на підтвердження надати копію відповідних документів: 3. копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на системні блоки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій; 4. копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на системні блоки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій; 5. копію декларації про відповідність запропонованих системних блоків вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 р. №1067), Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2015 р. № 1077)."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про
публічні закупівлі» Замовник має право на отримання від Учасника
документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних)
за предметом закупівлі договору (договорів). Так як оголошено закупівлю на
придбання кабінету хімії Замовник хоче бути впевненим, що Учасник вже
здійснював постачання аналогічного Товару.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна
документація може містити іншу інформацію яку Замовник вважає за необхідне
включити до тендерної документації. На підставі зазначеної норми Замовником
було прийнято рішення для оптимізації експлуатаційних витрат системний блок
та монітор повинні бути від одного виробника.
Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами,
визначеними ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників,
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання
принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї
інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно
до Закону. Статтею 10 вказаного вище Закону зазначено, що доступ до
інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є
безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом,
розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через
авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація
щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та
затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-
порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на
авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації
учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників
всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у
процедурах закупівель на рівних умовах. Водночас, виходячи зі змісту ч.1 ст.23
Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через
електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної
документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення
порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до
закінчення строку подання тендерної пропозиції. Отже, під час здійснення
процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації
забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до
Замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з
вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції. Враховуючи
вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для дискримінацій Учасників
торгів. Також беручи до уваги ваше бажання прийняти участь у процесі торгів
хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель –
отримання Замовником якісних послуг та/або товарів. Дякуємо за звернення
публічні закупівлі» Замовник має право на отримання від Учасника
документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних)
за предметом закупівлі договору (договорів). Так як оголошено закупівлю на
придбання кабінету хімії Замовник хоче бути впевненим, що Учасник вже
здійснював постачання аналогічного Товару.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна
документація може містити іншу інформацію яку Замовник вважає за необхідне
включити до тендерної документації. На підставі зазначеної норми Замовником
було прийнято рішення для оптимізації експлуатаційних витрат системний блок
та монітор повинні бути від одного виробника.
Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами,
визначеними ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників,
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання
принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї
інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно
до Закону. Статтею 10 вказаного вище Закону зазначено, що доступ до
інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є
безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом,
розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через
авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація
щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та
затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-
порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на
авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації
учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників
всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у
процедурах закупівель на рівних умовах. Водночас, виходячи зі змісту ч.1 ст.23
Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через
електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної
документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення
порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до
закінчення строку подання тендерної пропозиції. Отже, під час здійснення
процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації
забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до
Замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з
вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції. Враховуючи
вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для дискримінацій Учасників
торгів. Також беручи до уваги ваше бажання прийняти участь у процесі торгів
хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель –
отримання Замовником якісних послуг та/або товарів. Дякуємо за звернення
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ #2971407894 |
Переможець |
495 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 12:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 14:54
|
договір каб. хімії.pdf | укладений |
16 вересня 2020 14:52
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 листопада 2020 11:54
|
495 000,00 UAH | UA418201720344201001102011978 Відділ освіти Ізюмської РДА |
UA563026890000026000055359174 ФОП Голуб Д.П. |
Оплачений |