Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«БУДІВНИЦТВО ОЧИСНИХ СПОРУД НА ТЕРИТОРІЇ СОЛОНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОТГ (ЗА МЕЖАМИ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ) ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ». (КОРИГУВАННЯ) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45210000-2 — БУДІВНИЦТВО БУДІВЕЛЬ)
Очікувана вартість
28 056 068,57 UAH
UA-2020-08-04-007713-a a163cc1272ed45a4bd2538be15e13de4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гловачевський Назар Романович

+380322271695 Solonkarada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солонківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369699
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Гловачевський Назар Романович
+380322271695
Solonkarada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 18:47
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:29
Очікувана вартість: 28 056 068,57 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,14%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Місцезнаходження замовника: Україна, 81131, Львівська обл. Пустомитівський р-н, с.Солонка, вул. Центральна 3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«БУДІВНИЦТВО ОЧИСНИХ СПОРУД НА ТЕРИТОРІЇ СОЛОНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОТГ (ЗА МЕЖАМИ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ) ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ». (КОРИГУВАННЯ)(ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45210000-2 — БУДІВНИЦТВО БУДІВЕЛЬ) (Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 140 000 грн. форма: банківська гарантія; умови надання забезпечення тендерних відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та пунктів 2, 3 Розділу ІІІ. тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету/ інші джерела фінансування (кошти фонду ОНПС)); Обсяг виконання робіт: 1 роб., перелік та об’єми робіт зазначено детально в Додатку 2 тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81131, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, Солонківська сільська рада ОТГ (за межами населених пунктів).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі 30% відсотків вартості робіт на __________р. строком на 3 місяці, на протязі 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення Договору (даний пункт погоджується під час укладення договору). Аванс 30 Банківські 30
Iнша подія Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання вказаних документів. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подачі документів про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 05 серпня 2020 23:30
Дата відповіді: 06 серпня 2020 11:14
В розділі 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказано: "Документи подаються за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника з обов’язковим зазначенням посади, прізвища та ініціалів, та печатку при наявності". Прошу уточнити в якому форматі мають бути подані документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі PDF, JPEG, DOC? Потрібно завіряти кожну сторінку чи достатньо завірити файл. Для прикладу, достатньо завірити останню сторінку відомості ресурсів чи потрібно завірити кожну сторінку окремо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Форма, порядок подання та завірення документів які подаються учасником з урахуванням пункту 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації
наявність інженера технолога
Дата подання: 07 серпня 2020 00:28
Дата відповіді: 07 серпня 2020 09:25
В розділі 5 п.п. 2 вказано "(обов’язкова наявність інженера технолога). Прошу чітко зазначити якого напряму має бути інженер технолог і яка його спеціальність (ПЦБ, ТГВ і.т.д.).
Відповідь: Доброго дня! Працівник, який перебуває на посаді інженера- технолога, напрямок роботи у сфері очисних споруд.
Бюджет на 2020 рік
Дата подання: 08 серпня 2020 19:56
Дата відповіді: 11 серпня 2020 17:54
Прошу вказати, який бюджет передбачено на 2020 рік.
Відповідь: Доброго дня! На 2020р. по предмету закупівлі передбачено орієнтовно 2 000 000 грн.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-007713-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 05 серпня 2020 22:39
Обсяг річного фінансування без ПДВ
В розділі 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" пункт 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, замовник вимагає надати "Підтвердження обсягу річного доходу за період, що передує поданню фінансової звітності, на суму не менше очікуваної вартості даної процедури закупівлі, у вигляді форм фінансової звітності згідно чинного законодавства:
- баланс (звіт про фінансовий стан)/або звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (за попередній звітний період) (для юридичних осіб);". В документах фінансової звітності доходи відображені без врахування ПДВ, а очікувана вартість даної процедури закупівлі визначена з врахуванням ПДВ, тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме: Розді 5 частину пункту 4 додати слова "без врахування ПДВ" і викаласти в наступній редекції: "Учасники подають підтвердження обсягу річного доходу за період, що передує поданню фінансової звітності, на суму не менше очікуваної вартості даної процедури закупівлі без врахування ПДВ"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2020 16:02
Шановний Учаснику! Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Замовник вимагає від Учасника у складі тендерної пропозиції надання фінансової звітності, на суму не менше очікуваної вартості даної процедури закупівлі, у вигляді форм фінансової звітності згідно чинного законодавства, що не суперечить нормам чинного законодавства та не звужує кількість потенційних учасників. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 N 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка включає ПДВ.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007713-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 06 серпня 2020 23:35
Відображення всіх працівників в звіті Форма Д4 зокрема таблиця 6
В розділі 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" в п.п. 2) вказано "-звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Форма № Д4 (місячна)), зокрема таблиця 6, за останній звітній період (вказана інформація повинна відображати інформацію по всіх працівниках зазначених у Довідках)". В звіті за останній звітній період не може бути інформації про працівників, які прийняті учасником на роботу в поточному місяці (наступному за звітним). Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме доповнити дану вимогу словами "окрім тих працівників, які прийняті на роботу в поточному місяці", а також додати слова: "Для підтвердження наявності працівників, які прийняті в поточному місяці учасникам достатньо надати копії трудових книжок, або накази про призначення на посаду". Даний пунк викласти в наступній редакції: "-звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Форма № Д4 (місячна)), зокрема таблиця 6, за останній звітній період (вказана інформація повинна відображати інформацію по всіх працівниках зазначених у Довідках окрім тих працівників, які прийняті в поточному місяці) (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) (зазначені документи мають надаватися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»). Для підтвердження наявності працівників, які прийняті в поточному місяці учасникам достатньо надати копії трудових книжок, або накази про призначення на посаду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 16:07
Шановний Учаснику! Замовником Ваша вимога з приводу підтвердження працівників розглянута. Вирішується питання про внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007713-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 07 серпня 2020 00:01
Щодо технічних паспортів
В розділі 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" замовник вимагає від учасників підтвердити спроможність поставити технологічне обладнання. В тому числі вказано: "та технічними паспортами на таке обладнання". Технічний паспорт на обладнання надається продавцем під час його купівлі (передачі). Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме замість слів "та технічними паспортами на таке обладнання" вказати: "з зазначеними технічними характеристиками вказаного обладнання і сертифікаттами відповідності на нього".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2020 16:50
Шановний Учаснику! Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Технічний паспорт на товар – це експлуатаційний документ, який засвідчує гарантії виробника щодо безпечного використання виробу за призначенням протягом певного терміну. В технічному паспорті вказано основні параметри та характеристики (властивості) виробу, які необхідні Замовнику.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007713-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 07 серпня 2020 00:16
Про завантаження в систему проектної документації
В додатку 2 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (продовження Додатку 2 до тендерної документації) (нова редакція)" в Локальних кошторисах на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-2-3, № 2-2-12, № 2-2-14 наданий перелік обладнання без технічних характеристик (розмірів, матеріалів виготовлення та інших параметрів). Вимагаємо завантажити в систему частину проектної документації, а саме розділ ТХ, для того щоб учасники в тендерних пропозиціях могли передбачити обладнання, яке відповідає характеристикам, які вимагає проектна документація.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 16:09
Шановний Учаснику! Замовником Ваша вимога з приводу детальних характеристик товару розглянута. Вирішується питання про внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007713-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 07 серпня 2020 23:03
Наявність інженер-технолога
В розділі 5 п.п. 2 вказано "(обов’язкова наявність інженера технолога). У відповідь на запитання: "Яка має бути спеціальність нженера технолога?", замовник відповів: "Працівник, який перебуває на посаді інженера технолога, напрямок роботи у сфері очисних споруд". Дана вимога являється дискримінаційною, оскільки інженер технолог потрібен на стадії розробки проектної документації і його наявність обов'язкова лише в організації, яка розробляла проектну документацію. Щодо виконання будівельно-монтажних робіт, то за всі процеси на будівельному майданчику відповідає виконавець робіт (виконроб) під авторським наглядом, який виконує проектна організація. Тому вимога, щодо обов'язкової наявності в будівельній організації інженера технолога, являється незрозумілою і нічим не підтвердженою, а також дискримінаційною, оскільки вона зменшує кількість потенційних учасників даної закупівлі. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію , а саме видалити з розділу 5 п.п. 2 слова (обов’язкова наявність інженера технолога).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 11:18
Шановний Учаснику! Замовником Ваша вимога розглянута. Вирішується питання про внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007713-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 08 серпня 2020 00:20
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
В розділі 5, пункт 4 замовник вимагає: "Учасники подають підтвердження обсягу річного доходу за період, що передує поданню фінансової звітності, на суму не менше очікуваної вартості даної процедури закупівлі, у вигляді форм фінансової звітності згідно чинного законодавства". У відповіді на вимогу: "Обсяг річного фінансування без ПДВ", замовник пише: "надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки)". Обсяг річного доходу (виручки) з ПДВ відображений лише в рахунках 703 і 362, які являються документами бухгалтерського обліку і не належать до фінансової звітності. Щодо суми обсягу річного доходу (виручки) не меншої від очікуваної вартості, то дана вимога являється дискримінаційною, оскільки замовник має право вимагати, щоб сума обсягу річного доходу (виручки) була не меншою за суму пропозиції учасника щодо даної закупівлі, а не за суму очікуваної вартості закупівлі. Також замовник може вимагати баланс (звіт про фінансовий стан)/або звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (за попередній звітний період) (для юридичних осіб), але у статті 2000 відображається дохід від реалізації продукції, товарів, робіт і послуг без непрямих податків і зборів та інших вирахувань з доходу (п. 5.1 розд. ІІ НП(С)БО 25). В документах фінансової звітності замовник не побачить суму річного доходу (виручки) з ПДВ. Тому для для оцінки обсягу річного доходу (виручки) з ПДВ, замовник має керуватись бухгалтерським документом, а саме рахунком 703 і 362. Вимагаємо: Привести вимогу щодо обсягу річного фінансування у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 11:19
Шановний Учаснику! Замовником Ваша вимога розглянута. Вирішується питання про внесення змін до тендерної документації та буде уточнено дану умову.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007713-a.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 08 серпня 2020 00:48
Дискримінаційна вимога щодо подачі технічних паспортів
В розділі 6 замовник вимагає від учасників надати технічні паспорти на обладнання. У відповіді на вимогу: "Щодо технічних паспортів", замовник пише: "Технічний паспорт на товар – це експлуатаційний документ, який засвідчує гарантії виробника щодо безпечного використання виробу за призначенням протягом певного терміну. В технічному паспорті вказано основні параметри та характеристики (властивості) виробу, які необхідні Замовнику". Отже замовник визнає, що технічний паспорт це документ, який видається під час купівлі обладнання. Всі технічні паспорти з зазначеним терміном гарантії підрядник передає замовнику разом з виконавчою документацією. Яким чином учасник може надати замовнику технічний паспорт на стадії процедури закупівлі? Учасники не можуть закупити обладнання для участі в процедурі закупівлі, а отже не можуть отримати технічні паспорти на обладнання. Вимагаємо: Зняти дискримінаційну вимогу щодо надання технічних паспортів на обладнання на стадії закупівлі. Натомість замовник може прописати, що підрядник зобов'язаний передати замовнику технічні паспорти разом з виконавчою документацією під час введення об'єкта в експлуатацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 11:21
Шановний Учаснику! Замовником Ваша вимога розглянута. Вирішується питання про внесення змін до тендерної документації та буде уточнено дану умову.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007713-a.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 08 серпня 2020 23:43
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
В розділі 5 тендерної документації замовник вимагає підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щодо преліку машин/механізмів замовник вимагає: "До довідки включаються будівельні машини і механізми, які необхідні та які будуть використовуватися для виконання робіт за предметом закупівлі, та передбачені проектом будівництва, що пройшов державну експертизу". Звертаю увагу, що перелік машин/механізмів в проектній документації не є обов'язковим, оскільки кожен учасник перед виконанням робіт готує ПВР в якому прописано перелік обладнання машини і механізми, які можуть відрізнятися від тих, які передбачені в інвесторському кошторисі. В переліку машин/механізмів, які зазначені в інвесторському кошторисі, наявні машини/механізми, які учасники можуть замінити на стадії подачі тендерної пропозиції. Для прикладу: інвесторським кошторисом на весь об'єкт передбачено Автомобілі самоскиди в/п 7 тон загальною кількістю роботи менше однієї години, або Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 6,3 тон загальною кількістю менше трьох годин роботи на весь проект. Зважаючи на таку малу кількість маш/год окремих механізмів, учасники на стадії подачі тендерних пропозицій видаляють або змінюють такі механізми. Для прикладу, якщо на об'єкті працює кран в/п 10 тон, то жоден підрядник не буде застосовувати на три години автокран в/п 6,3 тон, а виконає дані роботи наявним автокраном в/п 10 тон. Виходячи з вище наведеного вимога замовника підтвердити наявність обладнання, машин/механізмів відповідно до переліку врахованого в інвесторській документації, являється дискримінаційною. Жоден учасник не зобов'язаний підтверджувати наявність того обладнання машин і механізмів, які він не буде використовувати під час будівництва. Вимагаємо: внести зміни в тендерну документацію і видалити перелік обладнання, машин/механізмів замівши їх на вимогу підтвердити наявність обладнання машин/механізмів, які зазначені в тендерній пропозиції учасника,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 20:02
Шановний Учаснику! Замовником Ваша вимога розглянута. Вирішується питання про внесення змін до тендерної документації та буде уточнено дану умову.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007713-a.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Е.Т.Е. АКТИВ", Код ЄДРПОУ:40455031
Дата подання: 14 вересня 2020 17:12
Оскарження переможця
ТОВ «Е.Т.Е. АКТИВ», як учасник закупівлі, чию тендерну пропозицію було відхиллено Замовником як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації за несуттєві недоліки (так дійсно, обсяг річної виручки ТОВ «Е.Т.Е. АКТИВ» є меншим ніж очікувана вартість закупівлі, але одночасно з тим необхідний обсяг виручки є у субпідрядної організації, на підтвердження чого в складі тендерної пропозиція надані копії відповідних документів) та технічні описки (в кошторисній документації допущена помилка в назві одиниці обладнання), просить Замовника з такою ж ретельність поставитися до розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХЕНЕРГОХІМ», та звернути увагу на невідповідності виявлені нами в ході розгляду пропозиції даного учасника, а саме:

1. Договірна ціна (кошториси) надана ТОВ «ТЕХЕНЕРГОХІМ» не відповідає Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (продовження Додатку 2 до тендерної документації) (нова редакція). Тобто найменування робіт та їх обсяг, надані ТОВ «ТЕХЕНЕРГОХІМ» не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:

1.1. В кошторисній документації ТОВ «ТЕХЕНЕРГОХІМ» наявний розділ: Локальний кошторис № 2-2-8 на придбання устаткування, меблів та інвентарю "Обладнання ЕО", що відсутній в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (продовження Додатку 2 до тендерної документації) (нова редакція).
1.2. В локальному кошторисі № 2-2-9 на монтаж освітлення ЕО відсутня позиція 38 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (продовження Додатку 2 до тендерної документації) (нова редакція): "Приєднування до затискачiв жил проводiв або кабелiв, перерiз до 2,5 мм2" в кількості 800 шт.
1.3. В локальному кошторисі № 6-2-2 на пусконалагоджувальні роботи ЕМ,ЕМ1,ЭОЕП,АТХ включено позиції 29-30, які відсутні в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (продовження Додатку 2 до тендерної документації) (нова редакція).
2. Календарний графік виконання робіт не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не відображає конкретного обсягу робіт передбачених до виконання в окремі періоди (кількість/кошторисна вартість). В графіку відображено лише місяць, рік та квартал виконання робіт та відсутня інформація в якій кількості/кошторисній вартості будуть виконуватися роботи в даний період.
Не вірно складений календарний графік виконання робіт не може являтися додатком до договору і в подальшому використовуватися в роботі.

3. У довідці про наявність працівників (Вих. №14/20-0412/2) міститься недостовірна інформація про посади інженерно-технічного персоналу, які є відмінними від тих, що вказані в наказах про прийняття на роботу даних працівників:
А саме:
1) Лаушкін Юрій Миколайович
В довідці: «Генеральний директор»
В наказі про прийняття на роботу: «Директор».
2) Жамков Євген Михайлович
В довідці: «Начальник конструкторсько-технічного відділу»
В наказі про прийняття на роботу: «інженер-конструктор»
3) Масюк Роман Володимирович
В довідці: «Директор виробництва»
В наказі про прийняття на роботу: «Заступник директора з виробництва»
4) Однорал Олександр Юрійович
В довідці: «Заступник начальника відділу М і АВП»
В наказі про прийняття на роботу: «Інженер з М і АВП»
5) Опольський Игор Анатольевич
В довідці: «Головний фахівець з монтажу і налагодження систем відділу М і АВП».
В тендерній документації відсутня інформація (наказ чи трудова книжка) про прийняття на роботу людини з такими ПІБ. Натомість в документації міститься наказ на прийняття на роботу Опольского Ігора Анатолійовича на посаду «Інженер з М і АВП».
6) Пугачов Олександр Миколайович
В довідці: «Начальник виробничо-технологічного відділу»
В наказі про прийняття на роботу: «Голова виробничого відділу»
7) Стекленьов Сергій Володимирович
В довідці: «Інженер КІП»
8) В тендерній документації відсутня інформація (наказ чи трудова книжка) про прийняття на роботу людини з такими ПІБ. Натомість в документації міститься наказ на прийняття на роботу Стєклєньов Сергій Володимирович на посаду «Інженер».

4. ТОВ «ТЕХЕНЕРГОХІМ» в складі тендерної документації надано накази про прийняття на роботу осіб Козуб Сергій Іванович та Яценко Віктор Панасович, інформація про наявність яких відсутня в довідці про наявність працівників.

5. Відповідно до вимог п. 6, розділу ІІІ Тендерної документації, учасник ТОВ «ТЕХЕНЕРГОХІМ» надав гарантійний лист від ТОВ «Енергозбереження Київ» про можливість поставки технологічного обладнання. В даному гарантійному листі зазначено, що ТОВ «Енергозбереження Київ» являється офіційним представником Faggiolati pumps, разом з тим відсутні офіційні документи, які підтверджують дану інформацію.

6. Відповідно до вимог п.п. 1) п. 7, розділу ІІІ Тендерної документації Субпідрядник має надати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (шаблон таблиці додається).
Також, відповідно до п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації: у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, в такому випадку подає усю інформацію згідно пункту 1). по кожному субпідряднику/співвиконавцю, а саме:
- Довідка в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність матеріально - технічної бази власної або/орендованої (виробничих баз/або офісних приміщень/або складських приміщень, тощо) необхідної для виконання заявлених робіт (зазначити перелік та місцезнаходження).
- Довідка завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що забезпечать виконання робіт, передбачених у документації (за формою, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації*)
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕНЕРГОХІМ» надано 2 довідки від субпідрядної організації Приватне акціонерне товариство «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1» про наявність матеріально-технічної бази (вих. № 258/08 від 14.08.2020 та вих. № 235/07 від 14.08.2020), що вимагалися відовідно до п. . 5 розділу ІІІ Тендерної документації. В Тендерній пропозиції не надано довідки, що вимагається п.п. 1) п. 7, розділу ІІІ Тендерної документації.

Зважаючи на вищезазначене, рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ТЕХЕНЕРГОХІМ» є незаконним та має бути скасованим, а тендерна пропозиція даного учасника має бути відхилена як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2020 18:13
Шановний учаснику!
Замовник розглянув Вашу Вимогу та повідомляє наступне: Згідно умов пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з переліком, наведеним у пункті 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Відповідно до умов підпункту 4 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасники повинні подати наступний перелік інформації: «4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасники подають підтвердження обсягу річного доходу за період, що передує поданню фінансової звітності, на суму не менше очікуваної вартості даної процедури закупівлі, у вигляді форм фінансової звітності згідно чинного законодавства, а саме: - для малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), за останній звітній період (з відміткою уповноваженого органу/або з копією квитанції про прийняття)/або для мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс), за останній звітній період (з відміткою уповноваженого органу/або з копією квитанції про прийняття); - для інших підприємств баланс (звіт про фінансовий стан) (форма № 1), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (форма № 2 ), за останній звітній період.
Учасником у складі пропозиції подається файл під назвою !10. Документи_ що підтверджують фінансову спроможність - баланс_2019.pdf». Проте, подана фінансова звітність не підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі. Згідно інформації з форми Звіт про фінансові результати, річний дохід Учасника за попередній звітний період (2019 рік) склав 23062.2 (сума наведена із звітності), тоді як очікувана вартість закупівлі - 28056068.57 грн. Підкреслюємо, що Замовником вимагалось «4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» саме від учасника процедури закупівлі, а не від субпідрядної організації, згідно вимог підпункту 4 пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
2. Замовник у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» міститься розділ Монтаж освітлення ЕО, де зокрема передбачено Монтаж ЩО; Монтаж світильників світлодіодних [при роботi на висотi понад 2 до 8 м]; Монтаж світильників світлодіодних вуличних [при роботi на висотi понад 2 до 8 м]; Монтаж світильника аварійного [при роботi на висотi понад 2 до 8 м]. Учасником подається з урахуванням вказаних робіт перелік товару, який пропонується встановити у процесі Монтажу освітлення ЕО. Внесені уточнення не призводять до погіршення технічних, кількісних характеристик об’єкту і відповідають за їх якість і відповідність вимогам установленим нормативними документами та проектною документацією. Переможець не порушив умови Документації. Не доведено, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.
3. В локальному кошторисі № 2-2-9 на монтаж освітлення ЕО відсутня позиція 38 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (продовження Додатку 2 до тендерної документації) (нова редакція): Приєднування до затискачiв жил проводів або кабелiв, перерiз до 2,5 мм2 в кількості 800 шт., відсутня, так як ці роботи включені в роботи монтажу обладнання, п.п. 2,3,4,5. Переможець не порушив умови Документації. Не доведено, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції
4. В локальному кошторисі № 6-2-2 на пусконалагоджувальні роботи ЕМ,ЕМ1,ЭОЕП,АТХ включено позиції 29-30, які відсутні в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (продовження Додатку 2 до тендерної документації) (нова редакція): Перевірка і випробування електрообладнання належать до технічної експлуатації електроустановок, отже, підпадають під вимоги Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС). Згідно СНиП 3.05.06-85 п. 4.10 При проведенні пуско-налагоджувальних робіт проводиться обов'язкова перевірка електрообладнання та видача замовнику в одному екземплярі протоколів випробування електрообладнання підвищеною напругою, заземлення та налаштування захистів. Перевірка проводиться акредитованими лабораторіями з додаванням атестату акредитації та дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки. Розділ ЕП у кошторисі № 6-2-2 (Пуско-налагоджувальні роботи) доповнено проведенням випробуванням підвищеною напругою та доповнений розділ ЕГ і ЕГ1 проведенням вимірювання опору заземлення. Роботи обов’язкові для виконання. Внесені уточнення не призводять до погіршення технічних, кількісних характеристик об’єкту і відповідають за їх якість і відповідність вимогам установленим нормативними документами та проектною документацією. Переможець не порушив умови Документації. Не доведено, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.
5. Відповідно до умов пункту 6 розділу Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники у складі пропозиції, зокрема, повинні подати Календарний графік виконання робіт (Додаток 5 до тендерної документації). Переможець у складі пропозиції подав згідно Додатку 5 Календарний графік виконання робіт, де зазначена необхідна інформація.
6. Відповідно до умов пункту 6 розділу Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники у складі пропозиції, зокрема, повинні подати для підтвердження наявності працівників наступні документи: трудові книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника), або накази про призначення на посаду, або інші документи, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників (особи мають бути працівниками учасниками в розумінні чинного законодавства), (вказана інформація подається по всіх працівниках зазначених у Довідках), звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Форма № Д4 (місячна)), зокрема таблиця 6, за останній звітній період (вказана інформація повинна відображати інформацію по всіх працівниках зазначених у Довідках, крім працівників, які прийняті після звітного періоду (*) (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) (зазначені документи мають надаватися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»). *Для підтвердження наявності працівників, які прийняті після звітного періоду учасник подає у складі пропозиції Повідомлення ДФС/або її територіальним органам про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) (зазначені документи мають надаватися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»). Переможець у складі пропозиції подає накази на працівників та - трудові книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника), або накази про призначення на посаду, або інші документи, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників (особи мають бути працівниками учасниками в розумінні чинного законодавства), (вказана інформація подається по всіх працівниках зазначених у Довідках) та звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Форма № Д4 (місячна)), зокрема таблиця 6, за останній звітній період (вказана інформація повинна відображати інформацію по всіх працівниках зазначених у Довідках, крім працівників, які прийняті після звітного періоду (*) (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) (зазначені документи мають надаватися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»). *Для підтвердження наявності працівників, які прийняті після звітного періоду учасник подає у складі пропозиції Повідомлення ДФС/або її територіальним органам про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) (зазначені документи мають надаватися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»). Зазначений перелік помилок: невірно вказанні посади та орфографічні помилки, технічні описки в словах (у ПІП працівників) відносяться до формальних (несуттєвих) помилок у розумінні тендерної документації та Закону. Не доведено, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.
7. Щодо подання документів (а саме наказів на працівників, які не вказані у довідці). На підтвердження інформації, щодо наявності в учасника працівників, переможець подав усі документи (накази та звіт) відповідно до умов пункту 6 розділу Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники у складі пропозиції, зокрема. Зокрема, відповідно до умов ТД, тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає додати учасник. Тому подання додаткових документів не може розцінюватись як невідповідність. Не доведено, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.
8. Учасником у складі пропозиції подано Довідку субпідрядної організації згідно пункту 7 розділу Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1) наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Не доведено, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.
9. Відповідно до умов пункту 6 розділу Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники у складі пропозиції, зокрема, повинні подати Учасники повинні підтвердити спроможність поставити Погружний каналізаційний насос з муфтою та направляючою штангою. Н=5,5- 7 м.в.ст, Q=6,5-7 л/с, Р=2,0 кВт Dreno Pump; (маса=0,024); Автоматична решітка зі шнеком продуктивністю 8 л/с, з шафою керування; (маса=0,4); Система видалення піску продуктивністю 7 л/с, в комплекті з вертикальною пісколовкою, компрессором Q=680 л/мин,850-270 ST Schneider, сепаратором піску; Мішалка погружна у комплекті: - змішувач діаметр пропелеру - 300 мм, 900 об/хв. N=2,3 кВт, типGM30A609T1-4T6KA0 - система кріплення тип PG60L6- OFAZ, - підйомний механізм тип TSP 150-AZ Faggiolati Pumps; (маса=0,044); Повітродувка Q=5 куб.м/хв, Dp=60 кПа, Р=11 кВт з кожухом захисту від шуму, тип3D38B-100 KUBICEK; Аераційна решітка аеротенку з системами зневоднення; Вторинний відстійник 5400х5400х5700 у комплекті з системою ерліфтів (нерж.); Мікроситовий барабанний фільтр з насосом мулу та з шафою керування. Qфmax=8 л/с, Р=1,35 кВт. Qфmax=7 л/с, тип 1FBO; Аераційна решітка стабілізації мулу с системами зневоднення; Насос мулової води з муфтою та направляючою штангою. Н=4 м.в.ст, Q=6л/с,Р=1,1 кВт тип C OMPATTA PRO 50-2/080Т Dreno Pump; Станція знезараження гіпохлорітом натрію; Шафа автоматичної системи керування ШАСК 2000х800х400 в обсягах, що вказані у Додатку 2 до тендерної документації та тендерній пропозиції учасника, що документально підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи офіційного представника товаровиробника, із зазначенням переліку обладнання та його технічних (функціональних) характеристик згідно документів виробника, замовника торгів, номеру оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro. Проте, Замовником не вимагалось додаткового документального підтвердження статусу офіційного представника товаровиробника від учасників. Дякуємо за Ваше звернення!

Документи подані скаржником

14 вересня 2020 17:11
Оскарження переможця

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ 23 373 773,77
UAH з ПДВ
23 373 773,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Е.Т.Е. АКТИВ" 27 104 700,00
UAH з ПДВ
27 104 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Техэнергохим" 27 997 395,50
UAH з ПДВ
27 997 395,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК ВЕНТ" 28 030 000,00
UAH з ПДВ
28 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 07:59
Електронний підпис
21 серпня 2020 07:55
Дегидратор.rar
21 серпня 2020 07:55
Субпідрядник 3.pdf
21 серпня 2020 07:55
Субпідрядник 2.pdf
21 серпня 2020 07:55
Субпідрядник 1.pdf
21 серпня 2020 07:55
Банківська гарантія.zip
21 серпня 2020 07:55
Довідки з банків.pdf
21 серпня 2020 07:55
Фінансова звітність.pdf
21 серпня 2020 07:55
Свідоцтво ПДВ Витяг.pdf
21 серпня 2020 07:55
Лист гарантія ст 17.pdf
21 серпня 2020 07:55
Календарний графік.pdf
21 серпня 2020 07:55
Решiтка___мiкро_фiл_тр.rar
21 серпня 2020 07:55
витяг з ПКД.PDF
21 серпня 2020 07:55
Довідка субпідрядник.PDF
21 серпня 2020 07:55
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
21 серпня 2020 07:55
ВПВ17.pdf
21 серпня 2020 07:54
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

20 серпня 2020 21:41
Електронний підпис
20 серпня 2020 21:38
41. Проект договору.pdf
20 серпня 2020 21:38
36. Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2020 21:38
33. Опис до статуту.pdf
20 серпня 2020 21:38
29. Лiцензiя_ДАБI_31.10.2019.pdf
20 серпня 2020 21:38
21. Ліцензія Е.Т.Е АКТИВ.pdf
20 серпня 2020 21:38
24 Солонка 500 тендер.imd
20 серпня 2020 21:38
13 - 20. Кошториси.7z
20 серпня 2020 21:38
16. Договірна ціна.pdf
20 серпня 2020 21:38
13. Зведений кошторис.pdf
20 серпня 2020 21:38
1. Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 21:38
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 15:31
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:30
Довідка ДФС.pdf
15 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:37
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:36
ДФС 04.09.2020.pdf
11 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:09
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:00
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:09
Кошториси.rar
20 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:47
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:39
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:38
проект договору.pdf
19 серпня 2020 13:38
Справка ПУМБ 12 08 2020.pdf
19 серпня 2020 13:38
Банківська гарантія.rar
19 серпня 2020 13:38
Календарний графік.pdf
19 серпня 2020 13:38
Кошторис.zip
19 серпня 2020 13:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 15:04
Статут.pdf
20 серпня 2020 15:04
Наказ директора.pdf
20 серпня 2020 15:04
Довідка реквізити.pdf
20 серпня 2020 15:04
Довідка лист-гарантія.pdf
20 серпня 2020 15:04
Витяг платника ПДВ.pdf
20 серпня 2020 15:04
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ

ТОВ "Е.Т.Е. АКТИВ"

ТОВ "Техэнергохим"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМК ВЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ
#33667445
Відхилено 23 373 773,77
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:34
ТОВ "Е.Т.Е. АКТИВ"
#40455031
Відхилено 27 104 700,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 17:02
ТОВ "Техэнергохим"
#22161169
Переможець 27 997 395,50
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 18:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техэнергохим"
#22161169
27 997 395,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 21:31
Повідомлення.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 21:30
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 21:30
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 18:27
Додатки 2.rar укладений
22 вересня 2020 18:25
Додатки 1.rar укладений
22 вересня 2020 18:25
ч 1 Договір _додатки.pdf укладений
22 вересня 2020 18:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.18.1. Договору, внаслідок виникнення обставин, що не дозволяють розпочати виконання робіт, Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених Договором та визначених у календарному графіку виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2), а також внести зміни до плану фінансування робіт, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).2. Внести зміни у Додаток 2 до договору та викласти його в новій редакції. 3. Внести зміни у Додаток 3 до договору та викласти його в новій редакції .4. До цієї Додаткової угоди додається та є невід’ємною частиною Договору Додаток 2 в новій редакції та Додаток 3 в новій редакції. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML