Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 55510000-8 - Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів закладів освіти міста)
Очікувана вартість
4 621 342,00 UAH
UA-2020-08-04-007679-a 7df5bfc81c0e4be380dc1575667a4df3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушвид Наталія Миколаївна

+380974171302 tender-konotop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Конотопської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147902
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12
Контактна особа: Кушвид Наталія Миколаївна
+380974171302
tender-konotop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 18:39
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 18:39
Очікувана вартість: 4 621 342,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


пропозиції подаються українською мовою

Тендерна документація

12 серпня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:53
Тендерна документація(зі змінами).doc
04 серпня 2020 18:35
Проект Договору.rtf
12 серпня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:53
Тендерна документація(зі змінами).doc
12 серпня 2020 16:47
Тендерна документація(зі змінами).doc
04 серпня 2020 18:35
Тендерна документація.doc
04 серпня 2020 18:35
Проект Договору.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-13-000004 ● f171899821d149ffaa7dede9341c98a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2020 10:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.08.2020 № 31

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.08.2020 №31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-04-007679-a 04.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

за результатами висновку моніторингу Північно-східного офісу ДАСУ було прийнято рішення про відміну відкритих торгів ДК 021:2015 55510000-8 - Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів закладів освіти міста) (UA-2020-08-04-007679-a)

2020-08-21 15:51:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-08-31 08:35:17

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЗОШ №5
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 636 108,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 181,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 21 серпня 2020 14:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

366 посл
послуги з організації харчування учнів
ДК 021:2015: 55511000-5 — Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. Короленка, 6
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 08:31
Кінець періоду оскарження: 29 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 29 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: за результатами аудиту ДАСУ
Документи:
18 серпня 2020 08:30
Електронний підпис
18 серпня 2020 08:29
протокол