ДК 021:2015 55510000-8 - Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів закладів освіти міста)
Очікувана вартість
4 621 342,00 UAH
UA-2020-08-04-007679-a 7df5bfc81c0e4be380dc1575667a4df3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Конотопської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147902
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12
Контактна особа: Кушвид Наталія Миколаївна
+380974171302
tender-konotop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 18:39
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 18:39
Очікувана вартість: 4 621 342,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


пропозиції подаються українською мовою

Документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-13-000004 ● f171899821d149ffaa7dede9341c98a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-08-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-08-13 10:38:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.08.2020 № 31

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.08.2020 №31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-04-007679-a 04.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

за результатами висновку моніторингу Північно-східного офісу ДАСУ було прийнято рішення про відміну відкритих торгів ДК 021:2015 55510000-8 - Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів закладів освіти міста) (UA-2020-08-04-007679-a)

2020-08-21 15:51:44

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 серпня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 01 вересня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Конотопської міської ради, 02147902, Україна, Конотоп, Жарікова, 12
  2. Інформація про предмет закупівлі: послуги з організації харчування учнів, 4621342UAH, 55511000-5, ДК021, 97, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 7df5bfc81c0e4be380dc1575667a4df3, 2020-08-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 13 серпня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти Конотопської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену заступником голови тендерного комітету Замовника від 12.08.2020 року. Згідно з частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 621 342,00 грн не оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 04.08.2020, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 32,5169 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі послуг перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (4 324 747,70 гривень). Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 20 Закону. Також, установлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, а саме після оприлюднення 04.08.2020 в електронній системі закупівель тендерної документації Замовником оприлюднено 12.08.2020 тендерну документацію в новій редакції. При цьому, на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації. Крім того, тендерна документація Замовника, зокрема, розділи «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», пункт 1 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», додаток 4 до тендерної документації (підстави, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності цим підставам) не відповідають вимогам статей 24, 32 та 17 Закону (в редакції від 19.04.2020 року).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону та як наслідок вимог абзацу другого частини третьої статті 20 Закону в частині встановлення строків подання тендерних пропозиції. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам статей 24, 32 та 17 Закону (в редакції від 19.04.2020 року). За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-08-31 08:35:17

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: НВК "Казка"
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 502 282,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 511,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 21 серпня 2020 12:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

289 посл.
послуги з організації харчування учнів
ДК 021:2015: 55511000-5 — Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Доставка: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, , вул. Усп-Троїцька, 58
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 серпня 2020 08:31
Кінець періоду оскарження: 29 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 29 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: за результатами аудиту ДАСУ
Документи:
18 серпня 2020 08:30
Електронний цифровий підпис
18 серпня 2020 08:29
протокол

Актуальні тендери

До пошуку