Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт адміністративного будинку центрального апарату ДФС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8 (комплекс будівельно – монтажних робіт, у тому числі: інженерних мереж, капітальний ремонт несучих конструкцій (колони, балки, покриття тощо) підвалу зони А, Б, В, Е з гідроізоляцією покриття та благоустроєм) Коригування
Очікувана вартість
54 711 271,00 UAH
UA-2020-08-04-007667-a 500a0bfe81eb45e3a3f288ab8bbb1dee
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буланий Павло Петрович

+380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України
Код ЄДРПОУ: 43005393
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8
Контактна особа: Буланий Павло Петрович
+380444814869
zakupivli-DPS@tax.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обґрунтування
Станом на сьогодні підвальна частина адміністративної будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, буд. 8, у якій працюють більше 2000 осіб, а також розташовано серверне обладнання ДПС, перебуває в стані, непридатному до нормальної експлуатації, окремі конструктивні несучі елементи класифікуються рівнем «4» – «аварійні». З причини припинення відновлювальних будівельних робіт у 2019 році фундаменти будівлі залишаються відкритими і незахищеними від негативного впливу природних сил, зокрема атмосферних опадів, у період сезонних низьких температур, що призводить до його руйнування внаслідок перепаду температур, затікання води та розриву арматурних з’єднань і бетонних елементів несучих конструкцій. В приміщеннях підвальної частини розташовані силові енергетичні установки, які забезпечують безперебійну роботу, у тому числі, серверного обладнання. Через порушення поверхневої гідроізоляції відбувається затікання води до цих приміщень та аварійні відключення електроживлення. Це призводить до виходу з ладу серверного обладнання, інженерної інфраструктури серверних приміщень, короткого замикання на силових енергетичних установках, можливої повної зупинки функціонування серверної та втрати архівних даних платників податків за всі попередні роки. Припинення роботи серверного обладнання унеможливить виконання завдань, покладених на Державну податкову службу України. Постійною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) (далі – Комісія) технічний стан несучих конструкцій, самонесучих конструкцій підвальних приміщень електрощитової, ригеля ділянки перекриття і ділянки підпірної стіни підвалу біля пандусного заїзду будівлі № 8 на Львівській площі оцінено показником «категорія технічного стану» як категорія «4» – аварійний. При подальшій безремонтній експлуатації будівлі існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру, яка може набути регіонального рівня, що зазначено в Протоколі Комісії від 09.06.2020 № 36 (додається). Листом від 19.06.2020 № 02 9027/161-2 (вх. ДПС № 25813/5 від 22.06.2020) (додається) Державна служба з надзвичайних ситуацій України підтримала рішення Комісії щодо існування потенційної загрози виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру в адміністративній будівлі ДПС на Львівській площі, 8 міста Києва, яка може набути регіонального рівня, та повідомила про необхідність вжиття заходів щодо запобігання її виникненню шляхом проведення невідкладних аварійно-відновлюваних робіт. Зазначені аварійно-відновлювальні роботи необхідно виконати згідно з коригованою проєктно-кошторисною документацією. На виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» для забезпечення виконання зазначених робіт необхідно залучити організації для проведення технічного та авторського нагляду відповідно до постанови КМУ від 22.07.2007 № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури». Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» для отримання права виконання будівельних робіт зобов’язує отримати дозвіл органу державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ). Для виконання робіт на Об’єкті ДФС отримано Дозвіл на виконання будівельних робіт на Об’єкті від 23.04.2019 № КВ 112191130716 (далі – Дозвіл), наданий Департаментом з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Дозвіл надається замовнику та генеральному підряднику. Крім того, зазначаються особа головного архітектора проєкту, що здійснює авторський нагляд, та особа, що здійснює технічний нагляд за будівництвом. Зміна зазначених в Дозволі організацій чи осіб потребує здійснення додаткових заходів з метою надання зазначеної інформації Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Для забезпечення можливості виконання робіт відповідно до чинного законодавства в Департаменті міського благоустрою Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відкрита Контрольна картка № 19100155-Шв на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення у зв’язку з проведенням робіт на Об’єкті. Згідно з проєктно-кошторисною документацією термін виконання робіт на Об’єкті становить шість місяців. Враховуючи проведені роботи згідно з договором між ДФС та ТОВ «БК КБР» від 07.11.2018 № КР-1/2018 термін виконання робіт, що необхідно виконати згідно з ПКД становить до 4 місяців. Термін виконання критично необхідних робіт для забезпечення уникнення настання надзвичайної ситуації складає 2-3 місяці. При настанні сезону низьких температур відкриті фундаменти втратять значну частину своїх технологічних характеристик, що призведе до настання надзвичайної ситуації техногенного характеру регіонального рівня. Додаткові заходи з отримання Дозволу, Контрольної картки, оформлення передачі будівельного майданчику та місць підключення води та електроенергії потребуватиме додаткового часу, який критично необхідний для проведення будівельних аварійно-відновлювальних робіт на Об’єкті. Зміна Підрядника призведе до втрати часу та унеможливить завершення робіт на Об’єкті у поточному році. Кошти на проведення зазначених ремонтних робіт виділені з Резервного фонду Державного бюджету України згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.07.2020 № 928-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету» (додається). Враховуючи викладене, для уникнення незворотних економічних, інформаційних та людських втрат, існують підстави для проведення переговорної процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт і реставрація – за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7, ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Капітальний ремонт адміністративного будинку центрального апарату ДФС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8 (комплекс будівельно – монтажних робіт, у тому числі: інженерних мереж, капітальний ремонт несучих конструкцій (колони, балки, покриття тощо) підвалу зони А, Б, В, Е з гідроізоляцією покриття та благоустроєм) Коригування).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 18:40
Оскарження наміру укласти договір: 10 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт адміністративного будинку центрального апарату ДФС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8 (комплекс будівельно – монтажних робіт, у тому числі: інженерних мереж, капітальний ремонт несучих конструкцій (колони, балки, покриття тощо) підвалу зони А, Б, В, Е з гідроізоляцією покриття та благоустроєм) Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться Замовником протягом 7 банківських днів з дати фактичного надходження коштів з державного бюджету України на зазначені цілі на підставі підписаних представниками Сторін Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

04 серпня 2020 18:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000066 ● abaa15b1d5f44c9799334ca6f52564d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-04-007667-a 04.08.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-26 09:05:13

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту адміністративного будинку центрального апарату ДФС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8 (комплекс будівельно – монтажних робіт, у тому числі: інженерних мереж, капітальний ремонт несучих конструкцій (колони, балки, покриття тощо) підвалу зони А, Б, В, Е з гідроізоляцією покриття та благоустроєм) коригування (СРV за 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-04-007667-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наданням підтвердних документів з питання щодо документального обґрунтування обрання переговорної процедури на підставі абзацу першого пункту 3 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-30 19:48:11

Відповідь на запит

Пояснення Державної податкової служби України викладено у окремому файлі, що додається.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-12-08 18:38:32

Пояснення з власної ініціативи

Попередній висновок з обстеження технічного стану

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-12-14 11:39:36

Пояснення з власної ініціативи

Лист ТОВ МЕПАЛ ПРОЕКТ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Позицію ДПС стосовно порушеного питання викладено у листі, що додається.

2020-12-21 21:48:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Державна податкова служба України повідомляє про подання 28.12.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва позовної заяви до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 14.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-08-04-007667-a. Про відкриття провадження у справі повідомимо додатково протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та його номер.
Дата публікації: 29 грудня 2020

Документи:

29 січня 2021 15:56
Електронний підпис
29 січня 2021 15:44
Ухвала суду
29 грудня 2020 15:04
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БК КБР»
#40990651
Переможець 54 711 271,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 18:40

Документи

04 серпня 2020 18:40
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:40
Протокол 185.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 18:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БК КБР»
#40990651
54 711 271,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2020 18:40
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:40
Протокол 185.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 14:27
Дод уг 3 до дог 44 від 18.08.20.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:02
Дод уг 2 до дог 44.PDF зміни до договору
04 січня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 17:22
Дод уг 1.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 17:21
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:34
Договір 44.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML