Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво мостового переходу через Сухий лиман з підходами в с. Малодолинське на автомобільній дорозі «Одеса-Чорноморськ» (залишки робіт)
Очікувана вартість
106 933 536,00 UAH
UA-2020-08-04-007598-a b08e28d1f7134f79a6d97a03214b0ccb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 11:52
Очікувана вартість: 106 933 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,94%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво мостового переходу через Сухий лиман з підходами в с. Малодолинське на автомобільній дорозі «Одеса-Чорноморськ» (залишки робіт)(джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 18:04
проект договору Буд Сух Лим.docx
04 серпня 2020 18:04
ТД Б Сухий лиман 03 08 20.docx
04 серпня 2020 18:04
ТЗ Б Сухий лиман 03 08 20 (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000078 ● 4becab4594974ed9ae0838ea68ded47e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 19:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 191
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191

Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

13. UA-2020-08-04-007598-a 04.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-20 11:54:15

публікація номеру провадження

У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Системою Прозорро не передбачено окремого поля для публікації номеру провадження, в зв’язку цим публікуємо його в данному полі. Номер провадження - П/420/10764/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Звертаємо увагу, що відмінність назви критеріїв полягає в одному-двух додаткових словах, які не мають впливу ані на перелік ані на зміст запитуваних документів! Замовник не погоджується з тим, що це є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Підпунктом 3.3.1 пункту 3 розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від переможця надання пакету документів (розрахунок договірної ціни з розрахунками) протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір у паперовому вигляді. Просимо звернути увагу. Саме від ПЕРЕМОЖЦЯ! Вимогами ж част. 8, ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати саме від УЧАСНИКІВ подання у паперовому вигляді інформації. Відповідно до п. 18 та п.37 ч.1 , ст. 1 Закону, це є різні поняття, які неможливо між собою ототожнювати. Жодних порушень част.8, ст. 12 Закону тендерна документація не містить. 3. Пунктом 3.8 розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації вимагається надання учасником «Довідки в довільній формі про те, що учасник зобов’язується під час виконання робіт/надання послуг, згідно предмету закупівлі, застосовувати заходи із захисту довкілля відповідно до чинного природоохоронного законодавства». Разом з цим, це не є порушеням ані частини п’ятої статті 23 Закону ані інших норм чинного законодавства. Оскільки не частина п’ятої статті 23 Закону містить заборони вимагати таку довідку. Нею передбачено, що Замовник МОЖЕ вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, роботи чи послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам установленим у тендерній документації. Такого документу Замовник не вимагав. Жодних порушень даної статті тендерна документація не містить. 4. Умовами частини ІІІ додатку 3 передбачено надання Учасниками наступних документів: « 3.2. Витяг з реєстру або свідоцтво платників податку на додану вартість (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які є платниками податку на додану вартість); 3.3. Витяг з реєстру або свідоцтво платників єдиного податку (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які є платниками єдиного податку).» Тобто в самих пунктах вказано які учасники, які документи подають, в залежності від їх системи оподаткування. Учасник ТОВ «Ростдорстрой» подав документ згідно п.3.2., оскільки він є платником податку на додану вартість. І звісно, що він не повинен був подавати жодних пояснень, оскільки подача документу згідно п.3.3. передбачена лише для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які є платниками єдиного податку. З огляду на все вищевказане, жодних порушень тендерна документація та тендерна пропозиція Переможця не містять. Тому Замовник не погоджується з висновком, та має намір оскаржити висновок до суду.

2020-10-06 19:02:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна заява
Дата публікації: 15 жовтня 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 104 940 000,00
UAH з ПДВ
103 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 105 800 000,00
UAH з ПДВ
104 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 106 500 000,00
UAH з ПДВ
106 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 12:49
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:49
Електронний підпис
29 серпня 2020 10:41
документи переможця.PDF
20 серпня 2020 09:21
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:49
Гарантійний лист.PDF
19 серпня 2020 20:34
Гарантійний лист.PDF
19 серпня 2020 20:24
Транспортна схема.PDF
19 серпня 2020 20:20
Формальні помилки.pdf
19 серпня 2020 20:20
Форма 4-ОПП.pdf
19 серпня 2020 20:20
Транспортна схема.PDF
19 серпня 2020 20:20
Статут.PDF
19 серпня 2020 20:20
Скан витягу ПДВ.pdf
19 серпня 2020 20:20
Сертифікат ISO 9001.PDF
19 серпня 2020 20:20
Паспорт директора.pdf
19 серпня 2020 20:20
Опис.pdf
19 серпня 2020 20:20
Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 20:20
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
19 серпня 2020 20:20
Копії тех.паспортів.PDF
19 серпня 2020 20:20
Копії наказів ТОВ РДС5.pdf
19 серпня 2020 20:20
Копії наказів ТОВ РДС3.pdf
19 серпня 2020 20:20
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
19 серпня 2020 20:20
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
19 серпня 2020 20:20
ІСО2.pdf
19 серпня 2020 20:20
ІСО1.pdf
19 серпня 2020 20:20
ІСО.pdf
19 серпня 2020 20:20
ІСО ще.pdf
19 серпня 2020 20:20
ДС 4 філія Ескадор - РДС.PDF
19 серпня 2020 20:20
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
19 серпня 2020 20:20
Договір оренди РДС.PDF
19 серпня 2020 20:20
Договір Лабораторія.pdf
19 серпня 2020 20:20
Довідка про санкціїї.PDF
19 серпня 2020 20:20
Довідка про довкілля.PDF
19 серпня 2020 20:20
Довідка про АБЗ.PDF
19 серпня 2020 20:20
Довідка за ст 17.PDF
19 серпня 2020 20:20
Гарантійний лист.PDF
19 серпня 2020 20:20
гар 735.rar
19 серпня 2020 20:20
Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 20:20
Витяг зі статуту.PDF
19 серпня 2020 20:20
виписка.pdf
19 серпня 2020 20:20
Атестат АБЗ.PDF
19 серпня 2020 20:20
Янович.PDF
19 серпня 2020 20:20
Швець РВ.PDF
19 серпня 2020 20:20
Тихоненко.PDF
19 серпня 2020 20:20
Терещенко.PDF
19 серпня 2020 20:20
Танцюра.PDF
19 серпня 2020 20:20
Сулима.PDF
19 серпня 2020 20:20
Соловей.PDF
19 серпня 2020 20:20
Сизьоненко.PDF
19 серпня 2020 20:20
Печінка.PDF
19 серпня 2020 20:20
Павляк.PDF
19 серпня 2020 20:20
Мордик.PDF
19 серпня 2020 20:20
Молозін.PDF
19 серпня 2020 20:20
Маренич.PDF
19 серпня 2020 20:20
Максачук.PDF
19 серпня 2020 20:20
Люльченко.PDF
19 серпня 2020 20:20
Лапшин.PDF
19 серпня 2020 20:20
Колесник.PDF
19 серпня 2020 20:20
Кілор.PDF
19 серпня 2020 20:20
Кириленко.PDF
19 серпня 2020 20:20
Кадацький.PDF
19 серпня 2020 20:20
Іванов.PDF
19 серпня 2020 20:20
Зінчук.PDF
19 серпня 2020 20:20
Зібровський.PDF
19 серпня 2020 20:20
Дудьєв.PDF
19 серпня 2020 20:20
Дідур.PDF
19 серпня 2020 20:20
Гриценко.PDF
19 серпня 2020 20:20
Горкуша.PDF
19 серпня 2020 20:20
Гончар.PDF
19 серпня 2020 20:20
Гайдай.PDF
19 серпня 2020 20:20
Бортневський.PDF
19 серпня 2020 20:20
Блажко.PDF
19 серпня 2020 20:20
Андрюшин.PDF
19 серпня 2020 20:20
Ангелов.PDF
19 серпня 2020 20:20
КБ 121.19 ч.7.pdf
19 серпня 2020 20:20
КБ 121.19 ч.6.pdf
19 серпня 2020 20:20
КБ 121.19 ч.5.pdf
19 серпня 2020 20:20
КБ 121.19 ч.4.pdf
19 серпня 2020 20:20
КБ 121.19 ч.3.pdf
19 серпня 2020 20:20
КБ 121.19 ч.2.pdf
19 серпня 2020 20:20
КБ 121.19 ч.1.PDF
19 серпня 2020 20:20
Договір №121-19.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 15:23
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:22
свідоцтво лабораторія.pdf
19 серпня 2020 15:22
проект договору.pdf
19 серпня 2020 15:22
мат-тех база.pdf
19 серпня 2020 15:22
лист про зміну адреси.pdf
19 серпня 2020 15:22
ІТП та лаборант.pdf
19 серпня 2020 15:22
дорожні робітники.pdf
19 серпня 2020 15:22
документи на завод.pdf
19 серпня 2020 15:22
довідка покриття.pdf
19 серпня 2020 15:22
відгук 74К.pdf
19 серпня 2020 15:22
виписка по рахунку.pdf
19 серпня 2020 15:22
будівля.pdf
19 серпня 2020 15:22
аналог договір 74К.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 103 940 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
103 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 11:48
1Б ДУ15 РОСТ МОСТ 13.12.23.PDF зміни до договору
15 грудня 2023 11:48
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2022 21:54
1Б ДУ11 13 04 22.pdf зміни до договору
13 квітня 2022 21:54
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2022 14:22
1Б ДУ10 09 02 22.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 12:56
1Б ДУ8 05 10 21.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 16:20
1Б ДУ7 05 05 21 (1).pdf зміни до договору
05 травня 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 10:02
ДУ 6 Д 1Б_ (1).pdf зміни до договору
03 березня 2021 09:59
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 10:53
1Б Сухий лиман Рост 10 09 20.pdf укладений
11 вересня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз. б). пункту5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2022 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5.8. розділу V. «Строк та місце виконання робіт», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2021 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз. б). пункту5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2022 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз. б). пункту5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2023 року. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), Сторони дійшли згоди: 1.1. викласти п.21.4. розділу XXI . «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та п.23.6. розділу XXIІI. «Інші умови» в наступній редакції: - «21.4. Замовник має право розірвати Договір підряду, попередньо повідомивши про це Підрядника за 20 кал. днів, в тому числі, за таких обставин: а) відсутності коштів для фінансування об’єкту; б) виявленні подальшої недоцільності ремонту об’єкту за даним договором підряду; в) затримки початку виконання робіт з вини Підрядника більше ніж на 10 кал.днів; г) суттєвому порушенні договірних зобов'язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору; д) неодноразовому грубому порушенні Підрядником будівельних норм і правил; е)змін у структурі, реорганізації галузі; є)банкрутство або порушення справи про банкрутство Підрядника. ж) у випадку невідповідності якості виконаних робіт та матеріалів існуючим нормативам. з) у випадку відмови Підрядника від повторного надання забезпечення виконання договору, що передбачено п.п. 23.6.5. Договору. Замовник у випадку розірвання договору за його ініціативою може також вимагати від Підрядника відшкодування збитків за обставин, вказаних у пунктах в), г), д),ж.» - «23.6. З метою забезпечення виконання взятих на себе зобов’язань по даному Договору Підрядник надає Замовнику банківську гарантію у розмірі 3 118 200,00 грн. Вищевказана гарантія повертається Замовником після виконання Підрядником договору. 23.6.1. Банківська гарантія не повертається у разі порушення Підрядником умов даного Договору підряду та у випадках передбачених п. 21.12. та п. 23.6.3. даного Договору. 23.6.2. У випадку продовження дії договору Підрядник зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії. Він зобов’язаний це зробити не пізніше ніж за 10 днів до завершення строку дії банківської гарантії. 23.6.3. Відмова від продовження строку дії банківської гарантії або порушення умов пункту 23.6.2. є причиною для неповернення банківської гарантії. 23.6.4. Замовник має право повернути Підряднику забезпечення виконання Договору, під час дії воєнного стану в України, за умови письмового звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з наданням гарантійного листа про надання повторного забезпечення виконання Договору на умовах, визначених Договором, протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні, або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення робіт за Договором, якщо це настане раніше. В такому випадку днем настання обставин щодо повернення забезпечення виконання Договору є дата отримання Замовником відповідного звернення та гарантійного листа Підрядника. 23.6.5. У разі повернення Замовником забезпечення виконання Договору за обставин, визначених пунктом 23.6.4 Договору, Підрядник зобов’язаний протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення робіт за Договором, якщо це настане раніше, надати Замовнику нове (повторне) забезпечення виконання Договору на умовах визначених Договором та тендерною документацією по процедурі закупівлі, за результатами якої, укладено відповідний Договір. У випадку повернення Замовником забезпечення виконання договору Підряднику, проведення будь-яких фінансових платежів за даним договором можливе виключно після отримання Замовником повторного забезпечення виконання Договору.». 1.2. Сторони дійшли згоди доповнити розділ IV. «Порядок здійснення оплати за виконані роботи», пунктом 4.11. наступного змісту: «4.11. Якщо Підряднику було повернено забезпечення виконання Договору, на умовах п.п. 23.6.4. Договору, оплата виконаних робіт та попередня оплата не здійснюються до моменту повторного отримання забезпечення виконання Договору від Підрядника, що передбачено п.п. 23.6.5 Договору.».
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до абз. б). пункту5.3. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів - до 31 грудня 2024 року. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML