Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (електронні планшети) – 950 одиниць
Machines for data processing (hardware) (electronic tablets) - 950 units
Очікувана вартість
5 035 000,00 UAH
UA-2020-08-04-007597-a 22d70e46cbdc460cbd32774b97f4d573
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Беседін

+380442570214 besedinstanislav5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа: Станіслав Беседін
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE AGENCY OF INFRASTRUCTURE PROJECTS OF UKRAINE
National ID: 37026967
Contact point: Stanislav Besedin
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 11:54
Очікувана вартість: 5 035 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH
Publication date: 04 серпня 2020 18:04
Enquiries until: 01 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 вересня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 5 035 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 175 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (із змінами). КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Розгорнути Згорнути
This procurement is carried out in pursuance of the State Program for improving the level of road safety in Ukraine for the period up to 2020, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated April 25, 2018, No. 435 (as amended). KPKVK 3107020 Financial support of measures for ensuring road safety in accordance with the state programs. Source of funding: state budget (state road fund)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 одиниця
Машини для обробки даних (апаратна частина) (електронні планшети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Machines for data processing (hardware) (electronic tablets) - 950 units
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначеної у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та Акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 06 серпня 2020 09:51
Дата відповіді: 06 серпня 2020 10:48
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Технічним завданням до предмету закупівлі наведеному у Додатку 2 до тендерної документації передбачено лише постачання.
Додаток 2 ,
Дата подання: 06 серпня 2020 13:47
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:37
Шановний замовник, у додатку 2 до тендерної документації, у технічних вимогах вказано вимогу: «ємність батареї не менше 3700 мАч», вважаємо що ця вимога є діскрімінаційною, та не доцільною, та обмежує коло учасників. З огляду на технічний прогрес та світовим тенденціям до зменшення енергоспоживання, виробники використовують комплектуючи які мають менші показники енергоспоживання. Також використовують нові технології з виробництва акумуляторів, тому більш доцільним буде замість вимоги «ємність батареї не менше 3700 мАч» , вказати час автономної роботи планшету наприклад :«час автономної роботи ……. годин» .Просимо внести відповідні зміни до додатку 2 ТД. Також у додатку 2 до тендерної документації, у технічних вимогах вказано вимогу: «захисне скло на екран». Вважаємо вимогу не доцільною, тому що при використанні захисного скла є багато випадків Коли на склі з`являються тріщини і воно стає не придатним для використання, в момент заміни працівниками які не мають відповідної кваліфікації , можна зіпсувати екран, що веде до значного здорожчання вартості володіння пристроєм. В даному випадку більш ефективним буде використання захисної плівки , просимо внести зміни до додатку 2 ТД, наприклад: «захисне скло або захисна плівка на екран».Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни, у додатку 2 до тендерної документації, після отримання погодження від виконавця Програми - Національної поліції України.
невідповідність вимог у документації
Дата подання: 10 серпня 2020 13:13
Дата відповіді: 11 серпня 2020 17:27
просимо визначитись з вимогами щодо року виготовлення товару - у додатоку 2 - не раніше 2019, у додатку 4 - виготовлений у 2020.
Відповідь: У додатку 4 будуть внесені зміни відповідно до додатку 2.
Щодо термінів
Дата подання: 10 серпня 2020 17:11
Дата відповіді: 11 серпня 2020 17:44
Шановний Замовнику! Просимо приняти до відома наступне. За інформацією від виробників планшетів, які можуть запропонувати своє обладнання під вимоги Замовника, термін постачання 950 одиниць планшетів може становити за наявних обставин, викликаних ситуацією із COVID-19, до 3 місяців. При цьому, дата аукціону, що автоматично призначено системою електронних закупівель, становить 9.10.2020 року. Таким чином, враховуючи період оскаржень та терміни підписання договору, на замовлення та постачання обладнання залишається обмаль часу. А невиконання постачання товару у строк призведе, по меншій мірі, до застосування штрафних санкцій до постачальника. Зважаючи на викладене, просимо виконати розгляд наданих пропозицій (Предкваліфікацію) у максимально короткі терміни. Дякуємо за увагу та розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розгляд наданих пропозицій замовником здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства однак Ваші рекомендації будуть враховані.
Документи якості, технічні
Дата подання: 11 серпня 2020 16:43
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:23
Добрий день! У тендерній документації є вимога: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником (Додаток №2). Питання: які документи потрібно подати в складі ком. пропозиції(сертифікати, декларації, інструкції, авторизац лист, тощо)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 2 до тендерної документації оприлюднено відповідно до інформації наданою виконавцем Програми – Національною поліцією України, тобто у разі зазначених вимог у Додатку 2 є вимоги щодо надання сертифікатів, декларацій, інструкцій, авторизац листів, тощо то такі документи повинні надатись у складі тендерної пропозиції.
Відповідність технічних характеристик
Дата подання: 13 серпня 2020 14:59
Дата відповіді: 14 серпня 2020 15:06
Добрий день! У додатку 2 тендерної документації є вимога до планшету:сумісність (інтеграція) зі спеціалізованим програмним забезпечення логістичної інформаційної системи - мобільної "LIS-M". Питання: як перевірити цю сумісність, якщо програмне забезпечення "LIS-M" є закритою програмою, виробленою виключно для нац. поліції? Вкажіть які технічні характеристики(особливості), окрім вказаних в тендерній документації потрібні бути в планшеті, або напишить технічний опис программи програми "LIS-M" для перевірки сумісності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо надання роз’яснень на Ваше питання Замовником надано звернення до Виконавця Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року - Національної поліції України.
Совместимость с LIS-M
Дата подання: 17 серпня 2020 18:18
Дата відповіді: 20 серпня 2020 17:04
Добрый день! Когда можно ждать ответ по поводу характеристик программы LIS-M?
Відповідь: Стосовно вашого питання виконавцем Програми-Національною поліцією України надано відповідь.
З приводу надання роз’яснень щодо вимоги «сумісність (інтеграція) зі спеціалізованим програмним забезпечення логістичної інформаційної системи - мобільної "LIS-M"» інформуємо, що важливою є можливість:
- встановлення на планшетних пристроях додаткового програмного забезпечення;
- отримання доступу до інженерних налаштувань приладу;
- надання користувачем доступу до камери, геолокації та телефону для окремих застосунків.
ДОДАТОК 2
Дата подання: 18 серпня 2020 10:05
Дата відповіді: 20 серпня 2020 17:08
Доброго дня , шановний замовник коли буде внесено зміни щодо питання? : "Шановний замовник, у додатку 2 до тендерної документації, у технічних вимогах вказано вимогу: «ємність батареї не менше 3700 мАч», вважаємо що ця вимога є діскрімінаційною, та не доцільною, та обмежує коло учасників. З огляду на технічний прогрес та світовим тенденціям до зменшення енергоспоживання, виробники використовують комплектуючи які мають менші показники енергоспоживання. Також використовують нові технології з виробництва акумуляторів, тому більш доцільним буде замість вимоги «ємність батареї не менше 3700 мАч» , вказати час автономної роботи планшету наприклад :«час автономної роботи ……. годин» .Просимо внести відповідні зміни до додатку 2 ТД. Також у додатку 2 до тендерної документації, у технічних вимогах вказано вимогу: «захисне скло на екран». Вважаємо вимогу не доцільною, тому що при використанні захисного скла є багато випадків Коли на склі з`являються тріщини і воно стає не придатним для використання, в момент заміни працівниками які не мають відповідної кваліфікації , можна зіпсувати екран, що веде до значного здорожчання вартості володіння пристроєм. В даному випадку більш ефективним буде використання захисної плівки , просимо внести зміни до додатку 2 ТД, наприклад: «захисне скло або захисна плівка на екран».Дякуємо!" На яке була надано відповідь: "Замовником будуть внесені відповідні зміни, у додатку 2 до тендерної документації, після отримання погодження від виконавця Програми - Національної поліції України." Коли будуть внесені зміни? дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно вашого питання виконавцем Програми-Національною поліцією України надано відповідь.
З приводу заміни вимоги «ємність батареї не менше 3700мАч» на показник автономної роботи пристрою вважаємо, що показник часу автономної роботи пристроїв не може бути критерієм для вибору пристрою, оскільки він залежить від низки додаткових факторів, зокрема, енергоспоживання запущених на пристрої системних та фонових процесів і застосунків, які можуть відрізнятися в залежності від виробника пристроїв, версій програмного забезпечення та його окремих налаштувань. Окрім цього, час автономної роботи приладів є показником, який в ході довготривалого безперервного використання приладів, має властивість до зниження значення, тобто є нестабільним.
Разом з тим ємність батареї є суто технічних показником, який не залежить від навантаження на пристрій, виробника та інших факторів, що дає можливість більш об’єктивно порівняти запропоновані у торгах пропозиції.
Також в ході тривалого використання планшетних пристроїв Замовником було виявлено, що більш доцільним способом захисту екрану під час виконання покладених на поліцію завдань є саме захисне скло.
Пунктом 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
При підготовці технічних вимог до закупівлі обладнання «захищений планшетний персональний комп’ютер», Замовником чітко дотримано зазначених вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підготовлені технічні вимоги до предмету закупівлі не містять посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважає, що немає підстав для внесення запропонованих змін до тендерної документації .
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 вересня 2020
UA-2020-08-04-007597-a22d70e46cbdc460cbd32774b97f4d573
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна, м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Учасник Документи Рішення
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 вересня 2020 03:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:49
Банківська гарантія.zip
03 вересня 2020 13:26
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:26
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:25
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2020 13:25
Технічний опис.7z
03 вересня 2020 13:25
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 11:14
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:14
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:13
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2020 11:13
Технічний опис.7z
03 вересня 2020 11:13
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 11:13
Кваліфікаційні критерії.7z
03 вересня 2020 11:13
Банківська гарантія.zip

Документи

11 вересня 2020 03:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:50
17 ст.pdf
05 жовтня 2020 16:44
Оновлена ЦП.pdf
10 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:23
Реєстр документів.pdf
10 вересня 2020 13:23
17846_КОМЕЛ_Гарантія_10_09_2020.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "КОМЕЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 4 198 050,00
UAH з ПДВ
3 781 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 4 617 000,00
UAH з ПДВ
3 784 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:50
17 ст.pdf
05 жовтня 2020 16:44
Оновлена ЦП.pdf
10 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:23
Реєстр документів.pdf
10 вересня 2020 13:23
17846_КОМЕЛ_Гарантія_10_09_2020.rar

Публічні документи

10 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:49
Банківська гарантія.zip
03 вересня 2020 13:26
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:26
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:25
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2020 13:25
Технічний опис.7z
03 вересня 2020 13:25
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 11:14
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:14
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:13
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2020 11:13
Технічний опис.7z
03 вересня 2020 11:13
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 11:13
Кваліфікаційні критерії.7z
03 вересня 2020 11:13
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 3 781 950,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
3 781 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 15:34
Договір 29 від 23.10.2020.pdf укладений
23 жовтня 2020 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 781 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 630 325,00 UAH)