Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер в комплекті
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-08-04-007583-a 81e2b9f90b94429989333cfc0f4aa48f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григоренко Олена Станіславівна

+380966307035 khm2byh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40887956
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м Хмельницький, вул Подільська 54
Контактна особа: Григоренко Олена Станіславівна
+380966307035
khm2byh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 11:27
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – Українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплекти
Персональний комп'ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 18:01
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx
04 серпня 2020 18:01
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
04 серпня 2020 18:01
4.1 Додаток 1 Форма тендерна пропозиція.docx
04 серпня 2020 18:01
4. ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 06 серпня 2020 09:53
Дата відповіді: 07 серпня 2020 10:14
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до умов технічного завдання (Додаток 2
до тендерної документації), а саме, п.3 "Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені".
Тобто, згідно даного пункту нам необхідно: доставка, монтаж, налагодження та дотримання інших умов/вимоги, що встановлені тендерною документацією.
Дякую.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-007583-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 05 серпня 2020 07:42
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2020 10:31
Доброго дня!
Повідомляємо Вас, що вимоги до комп'ютерного обладнання встановлені в Додатку 2 ТД (технічні вимоги). Встановлення додаткових вимог зменшить коло потенційних Учасників, Замовник зацікавлений в тому, щоб закупити товар у найкоротші терміни.
Ваше звернення буде враховане під час проведення процедури та приймання товару! Гарантуємо перевірку товару, програмного забезпечення Windows, безпосередньо під час його отримання, у випадку надання Учасником не ліцензійного товару, Замовник не прийме товар та розірве із даним Учасником договір.
Дякуємо за Ваше звернення та небайдужість до проблем в закупівлях неліцензійного товару, в тому числі програмного забезпечення комп’ютерної техніки!
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007583-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Грубик Олександр Олексійович, Код ЄДРПОУ:2592602853
Дата подання: 09 жовтня 2020 14:12
Незаконне рішення про визнання переможця
Шановний Замовник!
Ретельно вивчивши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Лідер Че» було виявлено технічні невідповідності пропозиції, а саме:
Учасник ТОВ «Лідер Че» у документі «Технічні характеристики.pdf 19 серпня 2020 09:5502.» у розділі «Материнська плата» пропонує материнську плату GIGABYTE H310M H 2.0 у складі запропонованого персонального комп’ютеру та зазначає, що вона повністю відповідає встановленим вимогам, але запропонована плата не містить роз’єму типу PCI, перевірити дану інформацію можливо на сайті виробника материнської плати за посиланням:
http://www.gigabyte.ua/products/page/mb/h310m_h_20rev_10#sp.
На підставі вище зазначеної технічної невідповідності вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ «Лідер Че» та відхилити його пропозицію як таку що не відповідає технічним вимогам. У разі ігнорування нашої вимоги залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2020 18:46
Доброго дня.
Замовником проведено розгляд технічної частини наданої Учасником ТОВ "Лідер Че", та встановлено наступне:
1) Заначений роз'єм PCI наразі є застарівший, йому на зміну прийшов такий роз'єм, як PCI Express. Він є більш актуальним та має більшу швидкість пропускної здатності. Також майже всі сучасні периферійні пристрої, що можна підключити до персонального комп'ютера використовують саме інтерфейс підключення PCI Express.
2) Згідно встановлених технічних характеристик повідомляємо наступне:
- Інтерфейс РСІ має пропускну здатність - До 266 МБ/с;
- Інтерфейс PCI Express 2.0 має пропускну здатність - До 500 МБ/с.
Таким чином Учасник ТОВ "Лідер Че", надав аналог кращий за характеристиками, та актуальніший аналог «Інтерфейс PCI Express 2.0», який повністю відповідає всім вимогам зазначеним в технічному завданні до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович 910 900,00
UAH з ПДВ
910 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Грубик Олександр Олексійович 1 147 600,00
UAH з ПДВ
1 141 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОРВЕТ" 1 157 901,00
UAH з ПДВ
1 144 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 1 296 924,00
UAH з ПДВ
1 296 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:17
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:15
Аналогічний договір.pdf
20 серпня 2020 14:15
Технічні вимоги.pdf
20 серпня 2020 14:15
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 14:15
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 14:15
Несертифікація.pdf
20 серпня 2020 14:15
Лист-погодження.pdf
20 серпня 2020 14:15
Лист-згода.pdf
20 серпня 2020 14:15
Довідка ліцензії.pdf
20 серпня 2020 14:15
Довідка банк.pdf
20 серпня 2020 14:15
Декларації_товар.pdf
20 серпня 2020 14:15
Гарантійниий лист.pdf
20 серпня 2020 14:15
Гар_листи_довідки.pdf
20 серпня 2020 14:15
всі_установчі.pdf
20 серпня 2020 14:15
Витяг.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 19:19
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:19
Копія Статуту.pdf
19 серпня 2020 19:19
Instrukciya_PRESS.pdf
19 серпня 2020 19:19
Лист код доступу.pdf
19 серпня 2020 19:19
Таблиця відповідності.pdf
19 серпня 2020 19:19
Сертификат 2018.jpg
19 серпня 2020 19:19
СЭС гигиена 2019.pdf
19 серпня 2020 19:19
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 серпня 2020 19:19
ISO14001-2015.pdf
19 серпня 2020 19:19
Декларация.jpg
19 серпня 2020 19:19
Гарантійний лист ціна.pdf
19 серпня 2020 19:19
Проект договору.pdf
19 серпня 2020 19:19
Аналогічний договір.pdf
19 серпня 2020 19:19
Відомості з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 19:19
Лист стаття 17.pdf
19 серпня 2020 19:19
Витяг з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 19:19
Довідка стаття 50.pdf
19 серпня 2020 19:19
Лист стаття 17.pdf
19 серпня 2020 19:19
Декларация ЭМС.jpg
19 серпня 2020 19:19
Опис.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 17:52
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:48
Паспорт Грубик О. О..pdf
20 серпня 2020 17:48
Довідка з МВС від 10.08.20.pdf
20 серпня 2020 17:48
Виписка з ЄДР.pdf
20 серпня 2020 17:47
Dovidka_20212545720190120583.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:47
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 17:46
Сертифікати ISO_ЕТЕ.pdf
20 серпня 2020 17:46
Довідка про санкції.pdf
20 серпня 2020 17:40
Порівняльна таблиця.pdf
20 серпня 2020 17:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:37
Копія Статуту 2017.7z
20 серпня 2020 17:37
Копія Статуту 2017.7z.p7s
20 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:08
цінова пропозиція.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:08
цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 17:08
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:08
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 серпня 2020 17:08
лист щодо ліцензій.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:08
лист щодо ліцензій.pdf
20 серпня 2020 17:08
Копія витягу.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:08
Копія витягу.pdf
20 серпня 2020 17:08
Довідка ст.17.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:08
Довідка ст.17.pdf
20 серпня 2020 17:08
Довідка ЄДРПОУ.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:08
Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2020 17:08
Висновок СЭС.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:08
Висновок СЭС.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:37
p. 12 ch. 1 st. 17.pdf
09 жовтня 2020 16:37
Dovidka po ch.2 st.17.pdf
09 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:14
12. Витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 16:14
07. Витяг з ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 16:14
03. Статут.pdf
09 жовтня 2020 16:14
01. Довідка МВС 09.09.2020.zip
19 серпня 2020 09:57
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:55
40. Лист авторизаційний.pdf
19 серпня 2020 09:55
29. Лист щодо санкцій.pdf
19 серпня 2020 09:55
20. Паспорт Лєбєдєва.pdf
19 серпня 2020 09:55
18. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 09:55
15. Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 09:55
14. Витяг ЄДРПОУ 06.08.2020.pdf
19 серпня 2020 09:55
04. Статут.pdf
19 серпня 2020 09:55
01. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кучерявий Костянтин Григорович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ФОП Грубик Олександр Олексійович

ТОВ "КОРВЕТ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович
#3614201379
Відхилено 910 900,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
Відхилено 1 080 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:28
Фізична особа-підприємець Грубик Олександр Олексійович
#2592602853
Відхилено 1 141 100,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 17:30
ТОВ "КОРВЕТ"
#21337459
Відхилено 1 144 800,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 17:35
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 1 296 924,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 12:36

Документи

31 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:14
протокол відхилення

Документи

07 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:23
протокол відхилення

Документи

11 вересня 2020 17:29
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:27
протокол відхилення
07 вересня 2020 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:32
протокол відхилення
11 вересня 2020 17:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
1 296 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:20
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 16:30
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 13:31
договір укладений
28 жовтня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 194/20-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 296 924,00
UAH (в тому числі ПДВ 216 154,00 UAH)