Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж), Південний та Східний регіони (39170000-4 Магазинні меблі)
Information signs (manufacturing and installation), Southern and Eastern regions (39170000-4 Shop furniture)
Очікувана вартість
3 525 000,00 UAH
UA-2020-08-04-007561-a dea895e7dec3401bb5ffc19bf6324e7c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Stayetskiy Mihail
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 15:03
Очікувана вартість: 3 525 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 серпня 2020 17:53
Enquiries until: 25 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 31 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 вересня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 3 525 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 625 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39170000-4: Магазинні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 штуки
Вивіска стандартна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски

Sign standard
CPV: 39174000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
25 штуки
Вивіска для історичної частини міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски

Signboard for the historical part of the city
CPV: 39174000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
45 штуки
Табличка «Графік роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски

Sign "Work schedule"
CPV: 39174000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
580 штуки
Навігаційні таблички з комплектом кріплень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски

Navigation plates with a set of fasteners
CPV: 39174000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
45 штуки
Табличка для службових приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски

Nameplate for office space
CPV: 39174000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
2700 метр квадратний
Напівпрозора полімерна ПВХ-плівка з надрукованими іміджевими та продуктовими сюжетами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39171000-1 — Вітрини

Translucent polymer PVC film with printed image and product subjects
CPV: 39171000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
1040 метр квадратний
Плівка матуюча (у т.ч. плотерна різка або кольоровий УФ друк, прикатка, монтажна плівка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39171000-1 — Вітрини

Matting film (including plotter cutting or color UV printing, rolling, mounting film)
CPV: 39171000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
55 штуки
Ширма-перегородка з банерної тканини 1700х2200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски

Screen partition from banner fabric of 1700 х 2200mm
CPV: 39174000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
130 штуки
Паспорт вивіски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски

Passport signs
CPV: 39174000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару та виконання Робіт згідно з умовами Договору на підставі належно оформленого Акту приймання-передачі Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 17:53
ТД вивіска.docx
04 серпня 2020 17:53
ТД вивіска.docx.p7s
04 серпня 2020 17:53
Рекомендації оформлення фасадів.pdf
04 серпня 2020 17:53
Рекомендації оформлення вікон.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 вересня 2020
UA-2020-08-04-007561-adea895e7dec3401bb5ffc19bf6324e7c
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Бумеранг" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 12:00
ПП "ЛОГОТИП-УА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 12:00
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 11:59
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 11:58
ФОП "Скиба Олена Олександрівна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 11:59
ФОП Дмитрук В.В. Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 11:58
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 11:58
ТОВ "Моріарт" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 11:59
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЗАНОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів яке не підтверджує виконання договору (ів) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць (не вказано кількість мережевих одиниць ) на поставку та монтаж інформаційних саме фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць (не вказано кількість вивісок). В наданих договорах предмети договорів не відповідають вимогам замовника - поставка та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок. У довідці відсутня інформація про контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон) та стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Відповідно, надані позитивні листи відгуки не можуть розглядатись як такі, що підтверджують виконання аналогічного, у розумінні тендерної документації, договору (ів.). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: Ø найменування контрагента, його сфера діяльності та КІЛЬКІСТЬ МЕРЕЖЕВИХ ОДИНИЦЬ; Ø предмету договору та його КІЛЬКІСТЬ; Ø номеру та дати укладення договору; Ø контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); Ø стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Позитивний(і) лист-відгук(и) від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. *Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти виконаний договір (и) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць та здійснює на території України свою господарську діяльність, пов’язану з наданням послуг населенню (банківська, логістична сфера та ін.) або з роздрібною торгівлею, на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць.

Документи

04 вересня 2020 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 10:53
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:54
Статут.pdf
03 вересня 2020 16:54
наказ.pdf
03 вересня 2020 16:54
Листи_відгуки.pdf
03 вересня 2020 16:54
Додаток 5.pdf
03 вересня 2020 16:54
Виписка з реєстру.pdf
03 вересня 2020 16:54
Лист-гарантія.pdf
03 вересня 2020 16:54
Гарантійний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів яке не підтверджує поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць (не вказано кількість вивісок). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: Ø найменування контрагента, його сфера діяльності та КІЛЬКІСТЬ МЕРЕЖЕВИХ ОДИНИЦЬ; Ø предмету договору та його КІЛЬКІСТЬ; Ø номеру та дати укладення договору; Ø контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); Ø стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти виконаний договір (и) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць та здійснює на території України свою господарську діяльність, пов’язану з наданням послуг населенню (банківська, логістична сфера та ін.) або з роздрібною торгівлею, на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць.

Документи

04 вересня 2020 12:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів яке не підтверджує виконання договору (ів) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць (не вказано кількість мережевих одиниць ) на поставку та монтаж інформаційних саме фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць (не вказано кількість вивісок). В наданих договорах предмети договорів не відповідають вимогам замовника - поставка та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок. Відповідно надані позитивні листи відгуки не можуть розглядатись як такі, що підтверджують виконання аналогічного, у розумінні тендерної документації, договору (ів.). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: Ø найменування контрагента, його сфера діяльності та КІЛЬКІСТЬ МЕРЕЖЕВИХ ОДИНИЦЬ; Ø предмету договору та його КІЛЬКІСТЬ; Ø номеру та дати укладення договору; Ø контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); Ø стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Позитивний(і) лист-відгук(и) від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. *Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти виконаний договір (и) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць та здійснює на території України свою господарську діяльність, пов’язану з наданням послуг населенню (банківська, логістична сфера та ін.) або з роздрібною торгівлею, на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць.

Документи

04 вересня 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:51
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:51
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:43
3. Довідка.pdf
03 вересня 2020 17:43
16. Уставні документи.zip
03 вересня 2020 17:43
15. Фін. звітність.rar
03 вересня 2020 17:43
13. Проект договору.pdf
03 вересня 2020 17:43
11. Довідка.pdf
03 вересня 2020 17:43
10. Лист-пояснення.pdf
03 вересня 2020 17:43
7. Лист-згода.pdf
03 вересня 2020 17:43
4. Технічна специфікація.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів яке не підтверджує виконання договору (ів) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць (не вказано кількість мережевих одиниць ) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: Ø найменування контрагента, його сфера діяльності та КІЛЬКІСТЬ МЕРЕЖЕВИХ ОДИНИЦЬ; Ø предмету договору та його КІЛЬКІСТЬ; Ø номеру та дати укладення договору; Ø контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); Ø стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти виконаний договір (и) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць та здійснює на території України свою господарську діяльність, пов’язану з наданням послуг населенню (банківська, логістична сфера та ін.) або з роздрібною торгівлею, на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць.

Документи

04 вересня 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 22:39
Електронний підпис
10 вересня 2020 22:39
Електронний підпис
10 вересня 2020 22:37
Додаток 1 виправлений
03 вересня 2020 17:47
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:47
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:45
Лист про санкції.pdf
03 вересня 2020 17:45
згода з договором.pdf
03 вересня 2020 17:45
документи підписані КЕП.rar

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів яке не підтверджує виконання договору (ів) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць (не вказано кількість мережевих одиниць ) на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць (не вказано кількість вивісок). Відповідно надані позитивні листи відгуки не можуть розглядатись як такі, що підтверджують виконання аналогічного, у розумінні тендерної документації, договору (ів.). Тим більше, що листи відгуки не містять номеру та дати укладення договору відносно якого він наданий. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: Ø найменування контрагента, його сфера діяльності та КІЛЬКІСТЬ МЕРЕЖЕВИХ ОДИНИЦЬ; Ø предмету договору та його КІЛЬКІСТЬ; Ø номеру та дати укладення договору; Ø контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); Ø стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Позитивний(і) лист-відгук(и) від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. *Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти виконаний договір (и) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць та здійснює на території України свою господарську діяльність, пов’язану з наданням послуг населенню (банківська, логістична сфера та ін.) або з роздрібною торгівлею, на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць.

Документи

04 вересня 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2020 12:05
ощад рекоменд.jpg
10 вересня 2020 12:05
МС харкыв рекоменд.jpg
10 вересня 2020 12:05
довыдка договори.jpg
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва10.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 9.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 8.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 7.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 6.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 5.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 4.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 3.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 2.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 1.pdf
03 вересня 2020 19:09
реестр платника податку.pdf
03 вересня 2020 19:09
паспорт 2.pdf
03 вересня 2020 19:09
паспорт 1.pdf
03 вересня 2020 19:09
код инн фоп.pdf
03 вересня 2020 19:09
Довідка корупция 2020.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312390.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312384.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312382.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312381.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312380.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312374.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312373.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312372.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312371.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312363.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312362.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312354.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312352.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312350.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312343.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312342.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312341.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312340.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312334.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312333.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312331.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312330.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312323.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312322.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312321.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312320.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312311.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312310.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312361.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312360.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312383.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312370.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312353.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312351.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312344.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312332.jpg

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів яке не підтверджує виконання договору (ів) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць (не вказано кількість мережевих одиниць ) на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць, оскільки за наданим договором здійснено поставку та монтаж лише 5 вивісок без світлових елементів. Відповідно наданий позитивний лист відгук не може розглядатись як такий, що підтверджує виконання аналогічного, у розумінні тендерної документації, договору (ів.). Тим більше, що лист відгук не містить номеру та дати укладення договору відносно якого він наданий. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: Ø найменування контрагента, його сфера діяльності та КІЛЬКІСТЬ МЕРЕЖЕВИХ ОДИНИЦЬ; Ø предмету договору та його КІЛЬКІСТЬ; Ø номеру та дати укладення договору; Ø контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); Ø стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Позитивний(і) лист-відгук(и) від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. *Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти виконаний договір (и) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць та здійснює на території України свою господарську діяльність, пов’язану з наданням послуг населенню (банківська, логістична сфера та ін.) або з роздрібною торгівлею, на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць.

Документи

04 вересня 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 08:39
Електронний підпис
04 вересня 2020 08:38
лист_Дмитрук.jpg
04 вересня 2020 08:38
ст_17.pdf
04 вересня 2020 08:38
Згода Договор.pdf
04 вересня 2020 08:38
Додаток_5.pdf
04 вересня 2020 08:38
File0002.PDF
04 вересня 2020 08:38
File0001.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів яке не підтверджує виконання договору (ів) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць (не вказано кількість мережевих одиниць ) на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць (не вказано кількість вивісок). Відповідно надані позитивні листи відгуки не можуть розглядатись як такі, що підтверджують виконання аналогічного, у розумінні тендерної документації, договору (ів.). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: Ø найменування контрагента, його сфера діяльності та КІЛЬКІСТЬ МЕРЕЖЕВИХ ОДИНИЦЬ; Ø предмету договору та його КІЛЬКІСТЬ; Ø номеру та дати укладення договору; Ø контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); Ø стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Позитивний(і) лист-відгук(и) від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. *Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти виконаний договір (и) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць та здійснює на території України свою господарську діяльність, пов’язану з наданням послуг населенню (банківська, логістична сфера та ін.) або з роздрібною торгівлею, на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць.

Документи

04 вересня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:17
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:17
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:43
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:43
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:37
Статут.pdf
04 вересня 2020 10:37
Договір Укрпошта Львів.pdf
04 вересня 2020 10:37
Договір Ощадбанк Харків.pdf
04 вересня 2020 10:36
Дов. про субпідрядника.pdf
04 вересня 2020 10:36
Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 вересня 2020 10:36
Цінова пропозиція.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником не надано довідку про виконання аналогічних договорів яке не підтверджує виконання договору (ів) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць (не вказано кількість мережевих одиниць ) на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць. Учасником не надано позитивний лист відгук від контрагента, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: Ø найменування контрагента, його сфера діяльності та КІЛЬКІСТЬ МЕРЕЖЕВИХ ОДИНИЦЬ; Ø предмету договору та його КІЛЬКІСТЬ; Ø номеру та дати укладення договору; Ø контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); Ø стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2. Позитивний(і) лист-відгук(и) від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. *Під аналогічним(и) договором(ами) слід розуміти виконаний договір (и) з однією мережевою компанією, яка має не менше 10 мережевих одиниць та здійснює на території України свою господарську діяльність, пов’язану з наданням послуг населенню (банківська, логістична сфера та ін.) або з роздрібною торгівлею, на поставку та монтаж інформаційних фасадних (зі світловими елементами) вивісок в кількості не менше 20 одиниць.

Документи

04 вересня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2020 10:34
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:41
Наказ_1.pdf
04 вересня 2020 10:41
Лист-згода.pdf
04 вересня 2020 10:41
додаток_Висновок_ДСЕЕ.pdf
04 вересня 2020 10:41
Довідка_техбаза.pdf
04 вересня 2020 10:41
Довідка_сфера закупів.pdf
04 вересня 2020 10:41
Довідка_судимість.pdf
04 вересня 2020 10:41
Довідка_ст50.pdf
04 вересня 2020 10:41
Довідка_реєстр2.pdf
04 вересня 2020 10:41
Довідка_реєстр.pdf
04 вересня 2020 10:41
Довідка_ліквід.процедур.pdf
04 вересня 2020 10:41
Довідка_корупція.pdf
04 вересня 2020 10:41
Довідка_антикорупція.pdf
04 вересня 2020 10:41
Гарантійний лист.pdf
04 вересня 2020 10:41
ВІДОМОСТЬ_реєстраційна.pdf
04 вересня 2020 10:41
ВИТЯГ ПДВ.pdf
04 вересня 2020 10:41
Висновок_ДСЕЕ_ст1,2.pdf
04 вересня 2020 10:41
ВИПИСКА 2.pdf
04 вересня 2020 10:41
ВИПИСКА 1.pdf
04 вересня 2020 10:41
лист.doc
04 вересня 2020 10:41
Сертифікат Акрил.pdf
04 вересня 2020 10:41
Додатки.pdf
04 вересня 2020 10:41
Довідка Моріарт.pdf
04 вересня 2020 10:41
Витяг_держ_реэстра.pdf
04 вересня 2020 10:41
Угоди1.pdf
04 вересня 2020 10:41
Угоди.pdf
04 вересня 2020 10:41
лист-відгук1.pdf
04 вересня 2020 10:41
IMG_20191121_142153.jpg
04 вересня 2020 10:41
IMG_20191121_142143.jpg
04 вересня 2020 10:41
IMG_20191121_141556.jpg
04 вересня 2020 10:41
IMG_20191121_141535.jpg
04 вересня 2020 10:41
IMG_20191121_141328.jpg
04 вересня 2020 10:41
IMG_20191121_141313.jpg
04 вересня 2020 10:41
IMG_20191121_141139.jpg
04 вересня 2020 10:41
IMG_20191121_141130.jpg
04 вересня 2020 10:41
Додаток 5.docx
04 вересня 2020 10:41
Додаток 3.docx
04 вересня 2020 10:41
Баланс 2019.pdf

Документи

04 вересня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бумеранг"

ПП "ЛОГОТИП-УА"

ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013"

ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ

ФОП "Скиба Олена Олександрівна"

ФОП Дмитрук В.В.

ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"

ТОВ "Моріарт"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЗАНОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" 2 672 900,00
UAH з ПДВ
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" 2 800 000,02
UAH з ПДВ
2 477 000,04
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ 3 028 968,00
UAH з ПДВ
2 787 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛОГОТИП-УА" 3 333 650,00
UAH з ПДВ
2 789 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЗАНОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ 2 930 000,00
UAH з ПДВ
2 897 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Скиба Олена Олександрівна" 3 276 050,00
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:17
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:17
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:43
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:43
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:37
Статут.pdf
04 вересня 2020 10:37
Договір Укрпошта Львів.pdf
04 вересня 2020 10:37
Договір Ощадбанк Харків.pdf
04 вересня 2020 10:36
Дов. про субпідрядника.pdf
04 вересня 2020 10:36
Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 вересня 2020 10:36
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:51
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:51
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:43
3. Довідка.pdf
03 вересня 2020 17:43
16. Уставні документи.zip
03 вересня 2020 17:43
15. Фін. звітність.rar
03 вересня 2020 17:43
13. Проект договору.pdf
03 вересня 2020 17:43
11. Довідка.pdf
03 вересня 2020 17:43
10. Лист-пояснення.pdf
03 вересня 2020 17:43
7. Лист-згода.pdf
03 вересня 2020 17:43
4. Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 22:39
Електронний підпис
10 вересня 2020 22:39
Електронний підпис
10 вересня 2020 22:37
Додаток 1 виправлений
03 вересня 2020 17:47
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:47
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:45
Лист про санкції.pdf
03 вересня 2020 17:45
згода з договором.pdf
03 вересня 2020 17:45
документи підписані КЕП.rar

Публічні документи

10 вересня 2020 12:05
ощад рекоменд.jpg
10 вересня 2020 12:05
МС харкыв рекоменд.jpg
10 вересня 2020 12:05
довыдка договори.jpg
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва10.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 9.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 8.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 7.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 6.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 5.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 4.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 3.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 2.pdf
03 вересня 2020 19:09
свидоцтва 1.pdf
03 вересня 2020 19:09
реестр платника податку.pdf
03 вересня 2020 19:09
паспорт 2.pdf
03 вересня 2020 19:09
паспорт 1.pdf
03 вересня 2020 19:09
код инн фоп.pdf
03 вересня 2020 19:09
Довідка корупция 2020.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312390.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312384.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312382.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312381.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312380.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312374.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312373.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312372.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312371.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312363.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312362.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312354.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312352.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312350.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312343.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312342.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312341.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312340.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312334.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312333.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312331.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312330.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312323.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312322.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312321.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312320.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312311.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312310.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312361.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312360.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312383.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312370.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312353.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312351.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312344.jpg
03 вересня 2020 19:09
SKMBT_C22020090312332.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"

ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013"

ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ

ПП "ЛОГОТИП-УА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЗАНОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ

ФОП "Скиба Олена Олександрівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"
#39923409
Переможець 2 450 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"
#39923409
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 19:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:48
ДУ 1 РВК БІНГО 007561.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:38
Договір_БІНГО.pdf укладений
09 жовтня 2020 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 061020-03/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 033 804,39
UAH