Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт внутрішніх приміщень в комунальному закладі "Нікольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Якименка А. Д. Нікольської районної ради Донецької області" опорна школа (ІІ черга)
Очікувана вартість
7 211 205,60 UAH
UA-2020-08-04-007374-a 3e6dbf9c01e0473fba4f6cbb7af83951
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Михайлюк

+380932682037 00113@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Михайлюк
+380932682037
00113@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 7 211 205,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216 336,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт внутрішніх приміщень в комунальному закладі "Нікольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Якименка А. Д. Нікольської районної ради Донецької області" опорна школа (ІІ черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87000, Україна, Донецька область, смт Нікольське, вул. Свободи, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 17:18
Додаток 1.pdf
04 серпня 2020 17:17
Додаток 2.pdf
04 серпня 2020 17:17
Додаток 3.pdf
04 серпня 2020 17:17
Додаток 4.pdf
04 серпня 2020 17:17
Додаток 5.pdf
04 серпня 2020 17:17
Додаток 8.pdf
04 серпня 2020 17:17
Специфкація Нікольська ЗОШ №1 Капрем внутр прим ІІ черга.zip
04 серпня 2020 17:17
Проект_Договору_2020_кап.ремонт.pdf
04 серпня 2020 17:17
ТД №56 (534) Нікольська ЗОШ №1 Капрем внутр прим ІІ черга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Барнат" 7 211 205,60
UAH з ПДВ
7 211 205,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 13:24
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:22
Ліцензії та дозволи.pdf.p7s
18 серпня 2020 13:22
Довідка банку.pdf.p7s
18 серпня 2020 13:22
Баланс.pdf.p7s
18 серпня 2020 13:22
Субпідрядники.jpg.p7s
18 серпня 2020 13:22
Календарний графік.jpg.p7s
18 серпня 2020 13:22
Зведена довідка.pdf.p7s
18 серпня 2020 13:22
Досвід (1).pdf.p7s
18 серпня 2020 13:22
Заява-пропозиція.jpg.p7s
18 серпня 2020 13:22
Ліцензії та дозволи.pdf
18 серпня 2020 13:22
Довідка банку.pdf
18 серпня 2020 13:22
Баланс.pdf
18 серпня 2020 13:22
Субпідрядники.jpg
18 серпня 2020 13:22
Календарний графік.jpg
18 серпня 2020 13:22
Зведена довідка.pdf
18 серпня 2020 13:22
Досвід.pdf
18 серпня 2020 13:22
Заява-пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Барнат"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 серпня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій