Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець дитячий (ростова група №1). Стілець дитячий (ростова група №2). Стілець дитячий (ростова група №3). Лавка для роздягальні. Лавка. Стілець. Крісло-мішок.
Очікувана вартість
138 000,00 UAH
UA-2020-08-04-007363-a f050c70ebe5c4e41aa5981e9233108fb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Пилявець

+380432612161 piliawets.l@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 33 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 43643436
Місцезнаходження: 21011, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА будинок 137-Д
Контактна особа: Олеся Пилявець
+380432612161
piliawets.l@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 138 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Стілець дитячий (ростова група №1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутіна 137-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
80 штуки
Стілець дитячий (ростова група №2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутіна 137-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
125 штуки
Стілець дитячий (ростова група №3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутіна 137-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
18 штуки
Лавка для роздягальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутіна 137-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
8 штуки
Лавка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутіна 137-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
56 штуки
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутіна 137-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
8 штуки
Крісло-мішок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутіна 137-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцезнаходження: 21011, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Ватутіна, будинок 137-Д. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Стілець дитячий (ростова група №1) – код ДК 021:2015 – 39112000-0 – Стільці. 2. Стілець дитячий (ростова група №2) – код ДК 021:2015 – 39112000-0 – Стільці. 3. Стілець дитячий (ростова група №3)¬ – код ДК 021:2015 – 39112000-0 – Стільці. 4. Лавка для роздягальні – код ДК 021:2015 – 39113600-3 – Лавки. 5. Лавка – код ДК 021:2015 – 39113600-3 – Лавки. 6. Стілець – код ДК 021:2015 – 39112000-0 – Стільці. 7. Крісло-мішок – код ДК 021:2015 – 39113100-8 - М’які крісла. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 17:16
3. Додаток 2 - ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ».docx
04 серпня 2020 17:16
2. Додаток 1 до Оголошення.docx
04 серпня 2020 17:16
4. Додаток 3 - Лист-згода.docx
04 серпня 2020 17:16
1. ОГОЛОШЕННЯ.DOCX
04 серпня 2020 17:16
5. Додаток 4 - Проект договору про закупівлю.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шеманський Олександр Володимирович 137 770,00
UAH з ПДВ
137 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 13:06
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:00
33 Сертифікати.pdf
13 серпня 2020 13:00
28 Стаття 17.pdf
13 серпня 2020 13:00
17 Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 12:59
24 Відгук 29 ЗОШ.pdf
13 серпня 2020 12:59
14 Проект договору.pdf
13 серпня 2020 12:59
23 Накладна 29 ЗОШ.pdf
13 серпня 2020 12:59
13 Лист-згода ПД.pdf
13 серпня 2020 12:59
22 Договір 29 ЗОШ.pdf
13 серпня 2020 12:59
6 Довідка МТБ.pdf
13 серпня 2020 12:59
20 Лист дитяча праця.pdf
13 серпня 2020 12:59
12 Довідка податки.pdf
13 серпня 2020 12:59
5 Витяг з ЄДР.pdf
13 серпня 2020 12:59
4 Паспорт.pdf
13 серпня 2020 12:59
10 Лист заміна.pdf
13 серпня 2020 12:59
3 Ідент. Код.pdf
13 серпня 2020 12:59
1 Виписка ШОВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шеманський Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шеманський Олександр Володимирович
#2618115534
Переможець 137 770,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 13:50

Документи

19 серпня 2020 13:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:49
Прот.огол.перем..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шеманський Олександр Володимирович
#2618115534
137 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 13:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:49
Прот.огол.перем..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 11:54
Дод.угода.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 10:51
Відскан.договір.pdf укладений
03 вересня 2020 10:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 листопада 2020 12:48
137 770,00 UAH UA178201720344270001000162840
КЗ "ЗДО № 33 ВМР"
UA823510050000026005878805237
ФОП Шеманський О.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.Сторони прийшли згоди подовжити термін поставки товару до 16 листопада 2020р.
Номер договору про закупівлю: 1288
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 137 770,00
UAH