Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт адміністративно-виробничого будинку митниці, Волинська область, Любомльський район, с.Римачі, вул. Призалізнична, 13 (будівельно-монтажні роботи) [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)]
Очікувана вартість
3 816 273,00 UAH
UA-2020-08-04-007321-a 2fd4e63bbde8437995273045bd9e8444
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ждань

+380973823215 jdan.tatyana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОЛИНСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43350888
Місцезнаходження: 44350, Україна , Волинська обл., Любомльський р-н, с. Римачі, вул. Призалізнична, буд. 13
Контактна особа: Тетяна Ждань
+380973823215
jdan.tatyana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 11:53
Очікувана вартість: 3 816 273,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 081,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт адміністративно-виробничого будинку митниці, Волинська область, Любомльський район, с.Римачі, вул. Призалізнична, 13 (будівельно-монтажні роботи) [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43350, Україна, Волинська область, с.Римачі Любомльського району, Призалізнична, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 95
Iнша подія Після реєстрації Декларації про готовність об'єкта до експлуатації об'єкта Пiсляоплата 7 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 17:21
оголошення.rtf
04 серпня 2020 17:21
Тендерна документація.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 2.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 3.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 4.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 9.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 6.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 8.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 5.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 7.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 1.doc
04 серпня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 17:21
оголошення.rtf
04 серпня 2020 17:10
оголошення.rtf
04 серпня 2020 17:21
Тендерна документація.doc
04 серпня 2020 17:10
Тендерна документація.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 2.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 3.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 4.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 9.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 6.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 8.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 5.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 7.doc
04 серпня 2020 17:10
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРОФТЕХМОНТАЖ" 2 715 914,00
UAH з ПДВ
2 658 668,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" 3 187 017,25
UAH з ПДВ
3 187 017,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 22:47
Банківська гарантія.rar
19 серпня 2020 22:47
Штатний розпис.pdf
19 серпня 2020 22:47
Форма 1.pdf
19 серпня 2020 22:47
Устаткування.pdf
19 серпня 2020 22:47
Тендарна пропозиція.pdf
19 серпня 2020 22:47
Статут (повністю).pdf
19 серпня 2020 22:47
Стаття 17.pdf
19 серпня 2020 22:47
Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 22:47
Лист згода.pdf
19 серпня 2020 22:47
ЗВІТНІСТЬ ЗА 2019р..PDF.pdf
19 серпня 2020 22:47
Звітність за 2018.pdf
19 серпня 2020 22:47
Захист довкілля.pdf
19 серпня 2020 22:47
Довідка Теребуха В.Г..zip
19 серпня 2020 22:47
Довідка ПП.zip
19 серпня 2020 22:47
Довідка ЄДР.pdf
19 серпня 2020 22:47
Дані Директора.pdf
19 серпня 2020 22:47
Гарантійний лист.pdf
19 серпня 2020 22:47
Виписка.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 12:08
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:08
Довідка МВС України.pdf
17 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:02
Реєстр документів.pdf
19 серпня 2020 15:02
Підписаний_G0820-1635-GL_tender.pdf
19 серпня 2020 15:02
20. Ліцензія на АВК-5.pdf
19 серпня 2020 15:02
17. Диплом виконроба.pdf
19 серпня 2020 15:02
15. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 15:02
12. Ліцензія з додатком.pdf
19 серпня 2020 15:02
10.3. Локальний кошторис.pdf
19 серпня 2020 15:02
7. Проєкт договору.pdf
19 серпня 2020 15:02
6. Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРОФТЕХМОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРОФТЕХМОНТАЖ"
#35551828
Відхилено 2 658 668,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
#30659358
Переможець 3 187 017,25
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 14:56

Документи

03 вересня 2020 16:40
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:22
Протокол 35.pdf
28 серпня 2020 14:36
Протокол-34.pdf
20 серпня 2020 13:34

код ЄДРПОУ 35551828 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
#30659358
3 187 017,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:23
дод.угода-665.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:04
Додаткова угода 655.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 10:44
Додаткова угода 648.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 14:45
Додаткова угода 648.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 11:59
Дод_угода_190.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 10:46
договір-1465.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 11:26
дод. угода 1244.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 17:17
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 17:17
Протокол_37.pdf укладений
22 жовтня 2020 17:16
Договір_1238.pdf укладений
22 жовтня 2020 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фактичного обсягу видатків замовника у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 1238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1244
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 1238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1465
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з реорганізацією шляхом приєднання Волинської митниці Держмитслужби (код ЄДРПОУ 43350888) до Державної митної служби України і створенням Волинської митниці, як відокремленого підрозділу Державної митної служби України (код ЄДРПОУ 43958385), на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №895 «Деякі питання територіальних органів Державної митної служби» та створенням Волинської митниці, як відокремленого підрозділу Державної митної служби України (код ЄДРПОУ 43958385), керуючись наказом Державної митної служби України № 61-г від 30.06.2021 року «Про приймання- передачі активів та зобов’язань, іншого майна, майнових прав і обов’язків та делегування окремих повноважень керівнику Волинської митниці як відокремленого підрозділу Держмитслужби»
Номер договору про закупівлю: 1238
Договір:
Номер додаткової угоди: 190
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв'язку з виконанням робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 1238
Договір:
Номер додаткової угоди: 648
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт до 29.12.2021
Номер договору про закупівлю: 1238
Договір:
Номер додаткової угоди: 648
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 3.1 договору підряду №1238 від 21.10.2020
Номер договору про закупівлю: 1238
Договір:
Номер додаткової угоди: 655
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання меншого обсягу робіт у 2021 році, затримка фінансування
Номер договору про закупівлю: 1238
Договір:
Номер додаткової угоди: 665
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML