Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-08-04-007278-a 5a6f03abf9d942d39d6707c667a451ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочервей Марина Олександрівна

+380485591402 MARINA.KOCHERVEJ@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 35348209
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., смт. Доброслав, Лиманський район, ПРОСПЕКТ 40-РІЧЧЯ ВИЗВОЛЕННЯ, будинок 2
Контактна особа: Кочервей Марина Олександрівна
+380485591402
MARINA.KOCHERVEJ@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 12:21
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі). Місце поставки: за адресою підпорядкованих закладів Замовника, згідно Дислокації; категорія замовника: згідно п 1 ч 4 ст 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 комп.
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару протягом 10 банківських днів з моменту отримання Товару за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 17:06
Додаток 1 до тендерної документації.docx
04 серпня 2020 17:06
Тендерна дркументація.docx
04 серпня 2020 17:06
Додаток 2 до тендерної документації.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-04-007278-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 03 вересня 2020 16:21
СКАРГА на рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-Ренессанс» під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі Шкільні меблі (Шкільні меблі) UA-2020-08-04-007278-a
СКАРГА на рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-Ренессанс» під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі Шкільні меблі (Шкільні меблі) UA-2020-08-04-007278-a
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 вересня 2020 16:40
рішення про прийняття від 07.09.2020 № 16783.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 16:39
інформація про перенесення від 16.09.2020 №14622.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 15:33
рішення від 29.09.2020 № 18302.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 23:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі положення статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 03.09.2020 року було здійснено подання скарги за номером UA-2020-08-04-007278-a.b1. Внаслідок розгляду Органом оскарження згаданої скарги, було прийнято. За наведеним рішенням Колегія АМКУ зобов'язала Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НІКАН ГРУП" переможцем процедури закупівлі — ДК 021:2015: 39160000-1: Шкільні меблі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-04-007278-a. Відтак, постає питання про скасування рішення про визначення переможця згідно протоколу №3 від 25.08.2020 року.
Дата виконання рішення замовником: 06 жовтня 2020 12:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 595 764,00
UAH з ПДВ
595 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 645 000,00
UAH з ПДВ
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 16:25
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:25
довідка з ДПСУ Нікан.PDF
01 вересня 2020 12:59
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:58
Довідка МВС.pdf
19 серпня 2020 20:52
Електронний підпис
19 серпня 2020 20:50
Тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2020 20:50
Сертифікати.pdf
19 серпня 2020 20:50
Сертифікати ISO.pdf
19 серпня 2020 20:50
Договір з виробником.pdf
19 серпня 2020 20:50
Довідка ст17.pdf
19 серпня 2020 20:50
Довідка погодження.pdf
19 серпня 2020 20:50
Довідка по довкіллю.pdf
19 серпня 2020 20:50
Довідка МТБ.pdf
19 серпня 2020 20:50
Авторизаційний АМФ.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:09
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:08
17. Дилерська угода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Рішення скасоване 595 764,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 12:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Відхилено 595 764,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 12:30
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
Переможець 645 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 17:18
ДУ (1).jpg зміни до договору
19 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 17:07
Договір.pdf укладений
19 жовтня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник дійшли згоди внести зміни до п.5.3. Договору та викласти його в наступній редакції «5.3. Термін поставки до 20.11.2020 року». Більш детально викладенно в Додатковій угоді №1.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 645 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 107 500,00 UAH)