Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ № 4 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м. Мирноград, вул. Яснополянська, 92
Очікувана вартість
1 380 096,00 UAH
UA-2020-08-04-007168-a ● 466081f7e1594eb1a8aadf848b9bd94f
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мирноградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22039296 |
Місцезнаходження: | 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Курська, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Громенко +380500496499 o.shovkyn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 1 380 096,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 900,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування - інші субвенції з місцевого бюджету за рахунок обласного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ № 4 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м. Мирноград, вул. Яснополянська, 92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85323, Україна, Донецька область, Мирноград, вул.Яснополянська, 92 ЗОШ № 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може проводити розрахунки з Підрядником поетапно за наданими проміжними актами виконаних робіт на протязі 7 (семи) банківських днів після надходження фінансування на розрахунковий рахунок Замовника з моменту підписання акту виконаних робіт (форма КБ-2в, форма КБ - 3) Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється за фактом повного виконання робіт відповідно до підписаної обома Сторонами форми КБ – 2в, форми КБ - 3 Виконані роботи оплачуються Замовником на протязі 7 (семи) банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт, за умови наявності передбачених на ці цілі бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2020 16:55 |
Оголошення кап.ремонт покрівлі ЗОШ № 4.docx | |
04 серпня 2020 16:55 |
проект договору додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Коректування проекту договору
Дата подання: 07 серпня 2020 11:01
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:36
Доброго дня, тендерна документація у закупівлі UA-2020-08-04-007168-a передбачає можливість залучення субпідряжних організацій, однак проект договору до вказаної закупівлі, а саме розділ 3 не містить схеми проведення розрахунків, за умови залучення субпідрядників. Просимо додати відповідні відомості до проекту договору.
Відповідь: Шановні учасники! Ваше запитання детально опрацьовано. Відповідно до оголошення спрощеної закупівлі (номер процедури UA-2020-08-04-007168-a Закупівля на prozorro.gov.ua) додаток 7 передбачає залучення субпідрядників. У проекті договору підряду за результатами спрощеної закупівлі чітко вказано:
1.3. Підрядник виконує роботи самостійно чи із залученням інших організацій (субпідрядники). При цьому вся відповідальність за виконання умов договору залишається за Підрядником.11.12. У разі залучення до робіт Субпідрядника Підрядник здійснює укладення договору з Субпідрядником, в який повинні бути включені обов'язкові вимоги з охорони праці, як і в договорі із Замовником.Замовник не відповідає за схеми проведення розрахунків, за умови залучення субпідрядників.
1.3. Підрядник виконує роботи самостійно чи із залученням інших організацій (субпідрядники). При цьому вся відповідальність за виконання умов договору залишається за Підрядником.11.12. У разі залучення до робіт Субпідрядника Підрядник здійснює укладення договору з Субпідрядником, в який повинні бути включені обов'язкові вимоги з охорони праці, як і в договорі із Замовником.Замовник не відповідає за схеми проведення розрахунків, за умови залучення субпідрядників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007168-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНСАМ-БУД", Код ЄДРПОУ:39903686
Дата подання: 21 серпня 2020 14:50
Оскарження не правомірного відхилення
Документ у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 15:21
Відповідь на вимогу оприлюднено в електронній системі закупівель окремим протоколом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНСАМ-БУД" |
1 302 085,00
UAH з ПДВ
|
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САВОЧКІН ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" |
1 200 023,05
UAH з ПДВ
|
1 200 023,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій