Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво централізованої каналізації вулиці Сосницької від буд. № 4 до буд. № 49, провулку Сосницького, вулиці Озерної № 3, вулиці Шевченка від буд. № 123 до буд. № 151, вулиці Механізаторів від буд. № 15 до буд. № 25 в м. Чернігові» з виділенням пускових комплексів. І-й пусковий комплекс.
Очікувана вартість
8 659 856,00 UAH
UA-2020-08-04-007139-a e93d8502ac68487c81a13ea75eb128b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковтонюк Вікторія

+380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Ковтонюк Вікторія
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 15:26
Очікувана вартість: 8 659 856,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 299,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43299.28 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво централізованої каналізації вулиці Сосницької від буд. № 4 до буд. № 49, провулку Сосницького, вулиці Озерної № 3, вулиці Шевченка від буд. № 123 до буд. № 151, вулиці Механізаторів від буд. № 15 до буд. № 25 в м. Чернігові» з виділенням пускових комплексів. І-й пусковий комплекс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, централізована каналізація вулиці Сосницької від буд. № 4 до буд. № 49, провулку Сосницького, вулиці Озерної № 3, вулиці Шевченка від буд. № 123 до буд. № 151, вулиці Механізаторів від буд. № 15 до буд. № 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації Аванс 14 Банківські 30
Iнша подія Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:52
ОГОЛОШЕННЯ.docx
04 серпня 2020 16:52
Додаток № 7.docx
04 серпня 2020 16:52
Додаток № 6.docx
04 серпня 2020 16:52
Додаток № 5.docx
04 серпня 2020 16:52
Додаток № 4.doc
04 серпня 2020 16:52
Додаток № 1.docx
04 серпня 2020 16:52
Додаток №2.docx
04 серпня 2020 16:52
Додаток № 3.doc
04 серпня 2020 16:52
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" 8 657 100,00
UAH з ПДВ
8 657 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Промкомплект " 8 658 622,54
UAH з ПДВ
8 658 622,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 16:25
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:19
Довідка МВС
02 вересня 2020 16:19
Довідка ДПС
28 серпня 2020 09:27
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:22
Транспортна схема
14 серпня 2020 13:38
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:37
ТП_24_Проект договору.pdf
14 серпня 2020 13:37
ТП_15_Договірна ціна.pdf
14 серпня 2020 13:37
ТП_14_СТАТУТ.pdf
14 серпня 2020 13:37
ТП_12_Ліцензії.pdf
14 серпня 2020 13:37
ТП_11_Довідки з банків.pdf
14 серпня 2020 13:37
ТП_01.1_Додаток до п.1.rar

Публічні документи

17 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:50
2.2 Накази.pdf
17 серпня 2020 15:50
Кошторисні документи.pdf
17 серпня 2020 15:50
15. Гарантійний листи.pdf
17 серпня 2020 15:50
14. Довкілля.pdf
17 серпня 2020 15:50
12.Підвердження ст. 17.pdf
17 серпня 2020 15:50
11. Дозвола та ліцензії.pdf
17 серпня 2020 15:50
9. Статут+Опис.pdf
17 серпня 2020 15:50
7. Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 15:50
5. Проект договору.pdf
17 серпня 2020 15:50
3. Обсяги робіт.pdf
17 серпня 2020 15:50
2.1 Дипломи.pdf
17 серпня 2020 15:50
1.2 Інвентарні картки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ВКФ Промкомплект "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
Переможець 8 657 100,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 16:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасник надав транспортну схему (файл «7. Транспортна схема.pdf») з інформацією щодо маршруту транспортування та відстані перевезення асфальтобетонних сумішей, що містить невідповідність щодо переліку автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, вказаних із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1 км). 2. Учасник надає транспортну схему згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» за формою наведеною у таблиці (Таблиця - Транспортна схема). 3. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо визначення відстані перевезення в кілометрах відповідно до маршруту транспортування асфальтобетонних сумішей та щодо переліку автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (вказаних із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним з точністю до 1 км), шляхом повторного заповнення Таблиці «Транспортна схема» із зазначенням вірної інформації

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275

№ рішення у справі

363-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
#40627275
8 657 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 09:49
Додаткова угода № 3 до договору № 7363_35.pdf укладений
26 жовтня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 09:42
Додаткова угода № 3 до договору № 7363_35.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 11:46
Додаткова угода № 2 до договору № 7363_35.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 10:52
Додаткова угода № 1 до договору № 7363-35.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 10:44
7363-35.pdf укладений
17 вересня 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди викласти пункт 4.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7363-35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2019 року № 48/VІІ-25 «Про міський бюджет м. Чернігова на 2020 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 16 січня 2020 року № 3 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2020 рік, що фінансується за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова»
Номер договору про закупівлю: 7363-35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 3
Номер договору про закупівлю: 7363-35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 26 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 6 244 910,15
UAH (в тому числі ПДВ 1 040 818,35 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до даткової угоди № 3