Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2020-08-04-007131-a 1414d7ef5b7d44edb759a5adc8499505
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дьяченко

+380661392470 viddilosvituznam@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Знам'янської Районної державної адміністрації Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 02144045
Вебсайт: http://oms.zn.kr-admin.gov.ua/
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., м. Знам'янка, вул.Трудова,4
Контактна особа: Оксана Дьяченко
+380661392470
viddilosvituznam@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 13:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 15:19
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 тонни
Тверде паливо ДГ (13-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул. Трудова,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
56 тонни
Тверде паливо ГЖП(50-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул. Трудова,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 08:54
Тендерна документація вугілля 2020 (нова редакція 28.08.2020) UA-2020-08-04-007131-a.doc
21 серпня 2020 11:48
Тендерна документація вугілля 2020 (нова редакція 21.08.2020) UA-2020-08-04-007131-a.doc
05 серпня 2020 09:22
Тендерна документація вугілля 2020 (нова редакція).doc
31 серпня 2020 08:54
Протокол 54.pdf
21 серпня 2020 12:14
Протокол № 47.pdf
21 серпня 2020 11:48
Протокол 47.doc
31 серпня 2020 08:54
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ №54.pdf
21 серпня 2020 11:48
тит.стор..PDF
05 серпня 2020 09:14
титул. стор. ТД №38.pdf
31 серпня 2020 08:54
Перелік змін_2 вугілля UA-2020-08-04-007131-a.doc
21 серпня 2020 11:48
Перелік змін_1 вугілля UA-2020-08-04-007131-a.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо закупівлі
Дата подання: 06 серпня 2020 12:40
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:17
Вами, як Замовником 04.08.2020 року була оголошена дана процедура закупівлі оголошення UA-2020-08-04-007131-a ● 1414d7ef5b7d44edb759a5adc8499505 згідно річного плану закупівель UA-P-2020-08-04-005200-a на суму 2100000,00 грн. Однак вами вже була оголошена закупівля 28.07.2020 року оголошення UA-2020-07-28-005300-c ● a7fe521c0c4049e38e8fbea291b2935a згідно річного плану закупівель UA-P-2020-07-27-006871-c на суму 700000,00 грн. Будь-ласка надайте розяснення на яку суму та яку саме закупівлю ви проводите. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 3 та стаття 10 ви як Замовник не маєте права ділити предмет закупівлі на частини, а також повині виконувати Наказ Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 року. Просимо надати розяснення, щодо проведення вами, як Замовником закупівлі товарів код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо. У разі не надання обгрунтованої відповіді на наше питання вимушені будемо звернутися до відповідних органів, які мають на те повноваження, для перевірки законості проведення відповідних процедур закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Згідно з оголошенням UA-2020-08-04-007131-a проводиться закупівля код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне) на суму 2100000,00 грн. ідентифікатор плану UA-P-2020-08-04-005200-a.

Згідно з оголошенням UA-2020-07-28-005300-c проводиться закупівля код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне) на суму 700000,00 грн. ідентифікатор плану UA-P-2020-07-27-006871-c.

Відповідно до частини 10 статті 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.

Згідно з положеннями частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро.

Курс євро Нацбанку станом на 28.07.2020 – 32,6049 грн. (700000,00 грн. = 21469,16 євро)
Курс євро Нацбанку станом на 04.08.2020 – 32,5169 грн. (2100000,00 грн. = 64581,80 євро)
Разом сума оголошених закупівель складає 2800000,00 грн., що дорівнює майже 86 тисяч євро та не перевищує суму зазначену в частині третій статті 10 Закону.

Таким чином, порушення частини 10 статті 3 Закону відсутнє. Закон не забороняє проведення декількох процедур відкритих торгів. Сума оголошених процедур не перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро.

Предмет закупівлі визначено відповідно до Порядку, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15 квітня 2020 року.

Щодо звернення до відповідних органів, які мають на те повноваження, для перевірки законності проведення відповідних процедур закупівлі, то це право учасника визначене Законом.
Щодо довідки про середній діапазон цін на асортимент товару
Дата подання: 11 серпня 2020 09:21
Дата відповіді: 14 серпня 2020 09:09
Згідно тендерної документації ви вимагаєте надати оригінал експертного висновку або іншого документу від торгово-промислової палати або оригінал довідки від іншого уповноваженого органу про середній діапазон цін на асортимент товару, що складає предмет закупівлі, виданий станом на дату подання тендерної прозиції учасником. Торгово-промислова палата вже не видає експертні висновки, а видає Висновок за результатами цінового моніторингу. Даний висновок видається про середню ринкову вартість товару або про ринкову вартість (діапазон цін). Поняття середній діапазон цін відсутнє в терміналогії зовсім, оскільки середній - це середнє значення (одна цифра), а діапазон - це діапазо від найменшого до найбільного. Будь-ласка визначіться, який саме документ вам потрібен та що він повинен містити: діапазон цін або середню ціну....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно тендерної документації чітко зазначено: «або іншого документу від торгово-промислової палати». Тобто, можна надати висновок за результатами цінового моніторингу від торгово-промислової палати. При цьому, надання висновку про середню ринкову вартість товару або про ринкову вартість товару (діапазон цін) буде вважатися належним виконанням умов тендерної документації.
Забезпечення
Дата подання: 11 серпня 2020 09:25
Дата відповіді: 14 серпня 2020 09:09
Будь ласка пропишіть в документації свої банківські реквізити для оформлення банківської гарантії, оскільки в гарантії згідно вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 повині міститися банківські реквізити бенефіціара.
Відповідь: У Постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами, внесеними згідно з Постановами Національного банку № 8 від 09.02.2017 та № 5 від 25.01.2018) відсутня вимога, що банківська гарантія повинна містити банківські реквізити бенефіціара.
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 11 серпня 2020 09:27
Дата відповіді: 14 серпня 2020 09:10
Будь ласка пропишіть в тендерній документації банківські реквізити замовника для перерахування забезпечення виконання договору про закупівлю - завдатку.
Відповідь: Банківські реквізити замовника для перерахування забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді завдатку будуть зазначені у договорі-завдатку, який буде укладатися з переможцем торгів. Перерахування коштів на рахунок Замовника без укладення договору-завдатку не допускається!
Щодо надання документів для переможця згідно статті 17
Дата подання: 11 серпня 2020 09:31
Дата відповіді: 14 серпня 2020 09:11
Згідно Додатку 2 документації ви вимагаєте надати Довідку, видану уповноваженим органом про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Система автоматично формує повідомлення про наявність або відсутність заборгованості у учасника переможця. Будь ласка приведіть в даній частині документацію до відповідності Закону та сучасності....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 Закону) в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Отже, вказана вимога прописана у відповідності до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Замовнику не зрозуміло, у відповідності до якого Закону та до якої сучасності (?) необхідно привести вказану вище вимогу документації?

Щодо надання документів для переможця згідно статті 17
Дата подання: 11 серпня 2020 10:51
Дата відповіді: 14 серпня 2020 10:28
Згідно Додатку 2 документації в "Примітках" ви вимагаєте: а) всі документи, які повинен переможець надати згідно з цим додатком (за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)) повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи та печаткою* Учасника та скріплені надписом «Згідно з оригіналом»; Згідно Додатку 2 таблиця пункт 2 ви вимагаєте довідку в довільній формі від учасника, Навіщо на оригіналі даної довідки писати напис «Згідно з оригіналом»????? Даний документ і є оригіналом створений та поданий учасником. Будь ласка видаліть дану вимогу з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її наявності) та скріплені надписом «Згідно з оригіналом» тільки у тому разі, якщо надається копія документу. Оригінали чи нотаріально завірені документи, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), не потребують завірення підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника та скріплення надписом «Згідно з оригіналом»!!!! Тому, на довідці в довільній формі від учасника, яка є оригіналом не треба писати напис «Згідно з оригіналом» !!!!! тому, що даний документ і є оригіналом, створений та поданий учасником!!!!
Щодо Технічної специфікації
Дата подання: 11 серпня 2020 11:05
Дата відповіді: 14 серпня 2020 10:29
Згідно додатку 3 документації пункту 2 ви вимагаєте: протокол випробування товару, що пропонується до постачання, що підтверджують відповідність товару, яке пропонується до постачання, технічному завданню, разом з АКТАМИ відбору проб за підписом працівника лабораторії, яка проводила АНАЛІЗ товару. Аналіз товару в лаболаторії проводить лаборант, а проби відбирає працівник лаболаторії уповноважений на відбір проб. Дану вимогу вже розглядав Антимонопольний комітет України та виніс рішення, що дана вимога є не законною. Рішення АМКУ №3510-р/пк-пз від 24.02.2020 року. Процедура закупівлі UA-2020-01-16-000510-a ● 74be9c640ce141bbb8db6eac45ecf3da
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дану вимогу не розглядав Антимонопольний комітет України.
В даному випадку мається на увазі, що відбір проб має проводитись за участі посадової особи лабораторії, яка проводить дослідження. Саме лабораторії, а не те, що дослідження мають проводитись тією ж особою, яка відбирає проби. Вказана вимога направлена на забезпечення Замовника, у разі перемоги будь-кого із учасників, якісним товаром, який відповідає необхідним характеристикам.
Щодо Технічної специфікації
Дата подання: 11 серпня 2020 11:17
Дата відповіді: 14 серпня 2020 10:29
Згідно додатку 3 документації пункту 2 ви вимагаєте:договір із лабораторією, яка видала документи, що підтверджують якісні характеристики товару (посвідчення про якість або протокол випробування), що пропонується до постачання, в тому числі сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик товару, та копію атестату (свідоцтва) про акредитацію (атестацію) лабораторії або іншого документу, що підтверджує компетентність такої лабораторії. Вимагаючи договір із лабораторією, яка видала сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик товару ви висуваєте дискримінаційну вимогу оскільки: 1. Сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик видається на імя виробника товару, а не на учасника (якщо він не є виробником). 2. Вимагання договору між власником сертифікату та лаболаторією. що видала його є дискримінацією, оскільки власник (виробник) не повинен надавати документи, які містять фінансову сторону (суму договору, ціни за проведені послуги) на публічний доступ. Чиним законодавством це не передбачено. 3. Навіщо вам як замовнику договір між третіми особами, які не являються учасниками. Даний договір не містить жодних якісних та технічних вимог до предмету закупівлі. Будь ласка видаліть не закону вимогу з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Дійсно, сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик видаються на ім’я виробника товару, а не на учасника (якщо він не є виробником). Вимога щодо надання сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик під час укладання договору визначена п. 7.10 ДСТУ 7146:2010. Отже, замовник повинен переконатися, що учасник має вказаний документ та якісні характеристики зазначеного товару відповідають вимогам тендерної документації. Вказана вимога не є дискримінаційною.

2. Замовник не вбачає дискримінації у вимозі надати договір із лабораторією, яка видала документи, що підтверджують якісні характеристики товару, в тому числі сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик товару. Ця вимога стосується в рівній мірі всіх учасників, які надають вказані документи. Крім того, видача сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик здійснюється на підставі відповідних укладених договорів.

3. Договір із лабораторією, яка видала документи, що підтверджують якісні характеристики товару, в тому числі сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик товару та копія атестату (свідоцтва) про акредитацію (атестацію) лабораторії або іншого документу, що підтверджує компетентність такої лабораторії необхідні для того, щоб замовник торгів міг переконатися у справжності наданих документів та компетенції лабораторії, яка їх видала.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-007131-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 05 серпня 2020 12:59
ГЖП
На підставі якого технічного документу вами визначено технічні характеристики вугілля камяного ГЖП 25-100?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 11:42
На підставі ДСТУ 3472:2015 та ТУ У 0.5.1-30641927-149:2017 «Вугілля кам’яне для побутових потреб» ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП», погоджені виконавчим комітетом Знам’янської міської ради Кіровоградської області лист № 01-23/191/1 від 19.07.2017.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007131-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 05 серпня 2020 13:00
ГЖП
На підставі якого документу вами визначенощо вугілля камяного ГЖП 25-100 може використовуватись для побутових потреб?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 11:41
На підставі ДСТУ 3472:2015 та ТУ У 0.5.1-30641927-149:2017 «Вугілля кам’яне для побутових потреб» ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП», погоджені виконавчим комітетом Знам’янської міської ради Кіровоградської області лист № 01-23/191/1 від 19.07.2017.

Крім того, зазначена марка вугілля закуповувалася і в попередні роки. Також, вказане вугілля закуповується для опалення навчальних закладів інших районів, міст та сіл інших областей України, зокрема, наприклад: відділ освіти Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області UA-2019-03-29-001599-b; Софіївська сільська рада UA-2018-02-22-000700-c; відділ освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації UA-2019-09-02-001045-b; виконавчий комітет Вільшанської селищної ради UA-2020-08-06-005657-c та інші. Інформація доступна в системі Прозорро.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-007131-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 11 серпня 2020 12:36
ТУ У 0.5.1-30641927-149:2017 «Вугілля кам’яне для побутових потреб» ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП»,
Шановний Замовнику, тобто технічні вимоги прописані під конкретніого виробника? під ТУ У 0.5.1-30641927-149:2017 «Вугілля кам’яне для побутових потреб» ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП»?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 12:06
Шановний Учаснику!
Технічні вимоги прописані під конкретне вугілля та однакові для всіх учасників, бажаючих взяти участь у торгах, які мають вказаний товар та можливість постачати вказане в оголошенні та в тендерній документації вугілля, необхідне для потреб Замовника.
Слід зазначити, що згідно з чинними державними стандартами вугілля Україні поділяють на 11 марок, серед яких ще додатково виділяють 4 групи. Замовником закуповується вугілля марки ДГ та ГЖП, що відповідає ДСТУ 3472:2015.
Відповідно до попередніх вимог ID: UA-2020-08-04-007131-a.b1 та ID: UA-2020-08-04-007131-a.b2 щодо документу на підставі якого визначено технічні характеристики вугілля кам’яного ГЖП 25-100 надано чітку відповідь: ТУ У 0.5.1-30641927-149:2017 «Вугілля кам’яне для побутових потреб» ТОВ «МАКРЕАЛГРУПП». Тому, не слід перекручувати і спотворювати надану інформацію на свій лад та розсуд.
Вказані вище технічні умови загальнодоступні та були надані у складі тендерної пропозиції учасниками, що брали участь у попередніх торгах, які проводилися відділом освіти у попередньому році.
Крім того, вугілля вказаних марок виробляється іншими виробниками в Україні, зокрема: ТОВ «ОПТІМ-ПАЛИВО» ТУ У 05.1-30641927-194:2020 «Вугілля для побутових потреб»; ТОВ «ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС» ТУ У 05.1-35536333-002:2019 «Вугілля кам’яне для побутових потреб споживачів»; ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» ТУ У 05.1-41358141-001:2020 «Вугілля кам’яне для побутових потреб споживачів»; ПП «ІМЛОР» ТУ У 05.1-40217179-001:2020 «Вугілля кам’яне для побутових потреб» та інші, які розміщені у вільному доступі в системі електронних закупівель.
Зазначені в тендерній документації технічні вимоги для вугілля марки ГЖП (25-100) відповідають ТУ вказаних виробників вугілля.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-04-007131-a.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
які розміщені у вільному доступі в системі електронних закупівель.
Шановний Замовнику, надайте посилання на "вільний доступ" ТУ на які ви посилаєтесь. Також, просимо надати обгрунтовану відповідь чому ви брали для визначення технічних характеристик саме ТУ "МАКРЕАЛ ГРУП" а не ТУ ТОВ "ОПТІМ ПАЛИВО" не ТУ ПП "ІМЛОР", тощо?
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-08-04-007131-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 24 вересня 2020 14:49
Скарга
на незаконні дії тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 20:41
рішення від 28.09.2020 № 18143.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 20:41
інформація про перенесення від 07.10.2020 № 15771.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 11:45
інформація про перенесення від 21.10.2020 №16678.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 10:46
рішення від 23.10.2020 № 19830.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 23:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.10.2020 № 19830-р/пк-пз, скасовано рішення тендерного комітету № 61 від 14.09.2020 в частині визначення приватного підприємства "Євроальянс ЛТД" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-04-007131-a. Учасника повернуто на етап кваліфікації.
Дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2020 13:40

Документи подані скаржником

24 вересня 2020 13:06
скарга Газенерготрейд.docx
24 вересня 2020 13:06
Скарга.pdf

Документи подані замовником

01 жовтня 2020 08:47
амку.docx
01 жовтня 2020 08:47
Пояснення.pdf
30 жовтня 2020 11:42
Протокол 76.pdf
30 жовтня 2020 13:40
Протокол 76.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 1 591 440,00
UAH з ПДВ
1 591 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 2 074 800,00
UAH з ПДВ
2 074 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" 2 097 600,00
UAH з ПДВ
2 097 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 19:15
Електронний підпис
04 вересня 2020 19:14
розрахунок 1.pdf
04 вересня 2020 18:09
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:09
про виробника-1.pdf
04 вересня 2020 17:56
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:48
ТУ 002_ОП на гет.pdf
04 вересня 2020 17:48
цінова.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 12-min.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 12.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 12-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
тех спец.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 13.pdf
04 вересня 2020 17:48
тпп.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 13-min.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 13-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 11-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 11-min.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 11.pdf
04 вересня 2020 17:48
тас.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 10.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 10-min.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 8.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 10-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 9.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 9-min.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 8-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 9-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 8-min_compressed.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 7.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 7-min_compressed.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 7-min_compressed.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 6-min.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 6.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 6-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 4.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 5-min.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 5-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 4-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 4-min.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 3-min.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 3.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 3-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 7-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 2-min.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 2.pdf
04 вересня 2020 17:48
копія ту.pdf
04 вересня 2020 17:48
СТАТУТ актуальний.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 1.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 2-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 5.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 1-min.pdf.p7s
04 вересня 2020 17:48
сфера 1-min.pdf
04 вересня 2020 17:48
сфера 8-min_compressed.pdf
04 вересня 2020 17:47
сертифікат ГЖП 50-100.pdf
04 вересня 2020 17:47
сертифікат ДГ 13-50.pdf
04 вересня 2020 17:47
середньоринкові.pdf
04 вересня 2020 17:47
Свідоцтво РА.7z
04 вересня 2020 17:47
Рішення № 2.pdf
04 вересня 2020 17:47
протокол ГЖП 50-100.pdf
04 вересня 2020 17:47
розрах вартості.pdf
04 вересня 2020 17:47
Протокол ДГ 13-50.pdf
04 вересня 2020 17:47
рвс 18 08.PDF
04 вересня 2020 17:47
проект.pdf
04 вересня 2020 17:47
про уповноважену.pdf
04 вересня 2020 17:47
про сміття.pdf
04 вересня 2020 17:47
про склад.pdf
04 вересня 2020 17:47
про пдв.pdf
04 вересня 2020 17:47
оп поставка.pdf
04 вересня 2020 17:47
оп поставка - копия.pdf
04 вересня 2020 17:47
про виробника.pdf
04 вересня 2020 17:47
персон.pdf
04 вересня 2020 17:47
посвідчення вільшанка.pdf
04 вересня 2020 17:47
оп дозвіл ту.pdf
04 вересня 2020 17:47
оп дозвіл сертифікат.pdf
04 вересня 2020 17:47
оп дозвіл СЕС.pdf
04 вересня 2020 17:47
накладна ниженьковичі.pdf
04 вересня 2020 17:47
Лист для клієнтів.7z
04 вересня 2020 17:47
лаб дослідження.pdf
04 вересня 2020 17:47
Кредо довідки.pdf
04 вересня 2020 17:47
Наказ Буркиця.7z
04 вересня 2020 17:47
Наказ № 1.pdf
04 вересня 2020 17:47
дог гжп 50-100.pdf
04 вересня 2020 17:47
дог дг 13-50.pdf
04 вересня 2020 17:47
код доступу.pdf
04 вересня 2020 17:47
згода з нотар.pdf
04 вересня 2020 17:47
згода з істотними.pdf
04 вересня 2020 17:47
єдиний та свідоцтво.pdf
04 вересня 2020 17:47
забезп договору.pdf
04 вересня 2020 17:47
Договір Нижанковичі 1.pdf
04 вересня 2020 17:47
договір з лабараторією.pdf
04 вересня 2020 17:47
Довіреність.7z
04 вересня 2020 17:47
висновки СЕС.pdf
04 вересня 2020 17:47
дог з лабораторією.pdf
04 вересня 2020 17:47
довідка про показники.pdf
04 вересня 2020 17:47
дг 13-50.pdf
04 вересня 2020 17:47
Довіреність.pdf
04 вересня 2020 17:47
відомості.pdf
04 вересня 2020 17:47
Гарантія 15820-19-103.7z
04 вересня 2020 17:47
Витяг НР.7z
04 вересня 2020 17:47
витяг єдр 26.08.pdf
04 вересня 2020 17:47
висновок сес 06.08.pdf
04 вересня 2020 17:47
відгук Вільшаницька СР.pdf
04 вересня 2020 17:47
Банківська Ліцензія.7z
04 вересня 2020 17:47
бенефіціар.pdf
04 вересня 2020 17:47
атестат лабораторії.pdf
04 вересня 2020 17:47
21 Паспорт.pdf
04 вересня 2020 17:47
20238_доповнення 20.032020.pdf
04 вересня 2020 17:47
альянс (2).pdf
04 вересня 2020 17:47
аналогічні.pdf
04 вересня 2020 17:47
17.pdf
04 вересня 2020 17:46
20238_Атестат 20.03.2020.pdf
04 вересня 2020 17:46
акт гжп 50-100.pdf
04 вересня 2020 17:46
12. Виписка.pdf
04 вересня 2020 17:46
акт дг 13-50.pdf
04 вересня 2020 17:46
81. Витяг ПДВ.pdf
04 вересня 2020 17:46
inquiry_print (1).pdf
04 вересня 2020 17:46
inquiry_print.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 14:42
Електронний підпис
15 вересня 2020 14:40
17 стаття
08 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:19
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:17
Технічна частина.rar
08 вересня 2020 11:17
Комерційна частина.rar
08 вересня 2020 11:17
Кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

01 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:28
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:28
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:26
Технічна частина.pdf
08 вересня 2020 11:26
Інші документи.pdf
08 вересня 2020 11:26
Комерційна частина.pdf
08 вересня 2020 11:26
Кваліфікаційна частина.pdf
08 вересня 2020 11:26
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"

Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#43686841
Рішення скасоване 2 074 800,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:37
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
#42827548
Рішення скасоване 1 591 440,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:37
ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#43686841
Рішення скасоване 2 074 800,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:37
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
#42827548
Відхилено 1 591 440,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:36
ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#43686841
Відхилено 2 074 800,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:43
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ"
#43399970
Переможець 2 097 600,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:49

Документи

14 вересня 2020 09:35
Електронний підпис
14 вересня 2020 09:32
Протокол 61.pdf
09 вересня 2020 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 жовтня 2020 14:36
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:34
Протокол 77.pdf

Документи

30 жовтня 2020 14:43
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:42
Протокол 77.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ"
#43399970
2 097 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 14:52
ДУ1вугілля.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 16:54
ду1 вугт.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:53
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:47
договір523pdf.pdf укладений
19 листопада 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Бюджетного кодексу України та з урахуванням законодавства у сфері закупівель, інших актів законодавства України, що не суперечать бюджетному законодавству, та Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказ Міністерства фінансів України 02.03.2012 № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 березня 2012 року за № 419/20732, Сторони дійшли згоди доповнити пункт 3.1. Договору підпунктом 3.1.1. наступного змісту: «3.1.1 Бюджетні зобов’язання за цим Договором на дату його укладання становлять 910 000,00 (евятсот десять тисяч) грн.». 2. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 523
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В наслідок технічної помилки було додану додаткову угоду з не вірно вказаним номером договору. З метою усунення неточностей додаємо правильний екземпляр додаткової угоди №1 від 19 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 523
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 909 880,00
UAH